Gå til innhold

Soloppgang i Kragerø.

Azzido

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Savne Kragerø! Glede seg til sommer og hyttetur sammen med 30D kameraet og det utstyr jeg da har skaffet meg. :) Da blir det å gå litt amok tenker jeg.

Fine bilder som fanger en brennende rød soloppgang. God stemning, men kanskje litt for rødt? Er jo seff litt smak og behag, men flotte bilder ja!

Så flott solnedgang fra jobben min i Oslo i går ettermiddag kl 1600 ca jeg. HAdde vurdert å ta med kameraet til jobb og fikk da bittert angre at jeg lot det være igjen hjemme.

Lenke til kommentar
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Savne Kragerø! Glede seg til sommer og hyttetur sammen med 30D kameraet og det utstyr jeg da har skaffet meg. :) Da blir det å gå litt amok tenker jeg.

Fine bilder som fanger en brennende rød soloppgang. God stemning, men kanskje litt for rødt? Er jo seff litt smak og behag, men flotte bilder ja!

Så flott solnedgang fra jobben min i Oslo i går ettermiddag kl 1600 ca jeg. HAdde vurdert å ta med kameraet til jobb og fikk da bittert angre at jeg lot det være igjen hjemme.

7544983[/snapback]

Ja Kragerø er en fin by det ;)

Soloppgangen var veldig rød, men syntes det var utrolig vakkert sånn. Har selv lært meg til å ha med kamera overalt nå... får igjen for det om man skulle havne i situasjoner som dette her ;)

Lenke til kommentar

Very good!

Litt kritikk:

- Horisonten er litt skjev på nr 1.

- Jeg syns at lysene fra husene burde klones bort.

- Også lysstolpen plager meg, klone bort?

Det var ikke for mye rødfarge i dette bildet, det var nesten perfekt!

Jeg vet at nr. 2 hadde passet perfekt som veggbilde hos en onkel jeg har, med den lengste siden ca. 1,5 meter lang og høyden deretter, med svart ramme :love::love:

Den hadde passet perfekt hjemme i stua også!

Nei, dette var godis en onsdagskveld!

Marius

Lenke til kommentar
Very good!

Litt kritikk:

- Horisonten er litt skjev på nr 1.

- Jeg syns at lysene fra husene burde klones bort.

- Også lysstolpen plager meg, klone bort?

Det var ikke for mye rødfarge i dette bildet, det var nesten perfekt!

Jeg vet at nr. 2 hadde passet perfekt som veggbilde hos en onkel jeg har, med den lengste siden ca. 1,5 meter lang og høyden deretter, med svart ramme :love:  :love:

Den hadde passet perfekt hjemme i stua også!

Nei, dette var godis en onsdagskveld!

Marius

7546239[/snapback]

Takker for kommentar, ser selv de "feilskjæra" som du nevner. Tror jeg tar meg en liten redigeringsrundei kveld og retter opp de småtinga for å få det tilnærma perfekt ;)

Ellers så veit jeg at dette havner på veggen hos meg ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg har sagt at jeg ikke likte den, men når jeg ser fyrtårnet og huset ved stolpen syns jeg at det ikke gjør noe, det passer liksom bare inn. Hadde muligens vært noe annet om kun den var det eneste menneskeskapte på bilder.

Marius

7551349[/snapback]

Stiller meg enig der... Stolpene og ledningene hører til i landskapet ;)

følte det hadde blitt for dumt å ta det bort i tilfelle lokale helter får se bilde og begynner å gå det i sømmene ;)

Bilde er sendt inn på en lokal fotokonkurranse også ;)

Endret av Azzido
Lenke til kommentar
Jeg vet jeg har sagt at jeg ikke likte den, men når jeg ser fyrtårnet og huset ved stolpen syns jeg at det ikke gjør noe, det passer liksom bare inn. Hadde muligens vært noe annet om kun den var det eneste menneskeskapte på bilder.

Marius

7551349[/snapback]

Stiller meg enig der... Stolpene og ledningene hører til i landskapet ;)

følte det hadde blitt for dumt å ta det bort i tilfelle lokale helter får se bilde og begynner å gå det i sømmene ;)

Bilde er sendt inn på en lokal fotokonkurranse også ;)

7551463[/snapback]

Du kommer nok til å stille sterkt der!

Lykke til med knipsinga!

Marius

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...