Azzido Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Tok de bildene her når jeg gikk til jobb. Utrolig fint å se på tidlig på morgen kvisten Hva syntes dere? Endret 7. januar 2007 av Azzido Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 fantastisk fint! elskar det! får ei god og varm stemning langt inne i hjerterota. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Savne Kragerø! Glede seg til sommer og hyttetur sammen med 30D kameraet og det utstyr jeg da har skaffet meg. Da blir det å gå litt amok tenker jeg. Fine bilder som fanger en brennende rød soloppgang. God stemning, men kanskje litt for rødt? Er jo seff litt smak og behag, men flotte bilder ja! Så flott solnedgang fra jobben min i Oslo i går ettermiddag kl 1600 ca jeg. HAdde vurdert å ta med kameraet til jobb og fikk da bittert angre at jeg lot det være igjen hjemme. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Savne Kragerø! Glede seg til sommer og hyttetur sammen med 30D kameraet og det utstyr jeg da har skaffet meg. Da blir det å gå litt amok tenker jeg. Fine bilder som fanger en brennende rød soloppgang. God stemning, men kanskje litt for rødt? Er jo seff litt smak og behag, men flotte bilder ja! Så flott solnedgang fra jobben min i Oslo i går ettermiddag kl 1600 ca jeg. HAdde vurdert å ta med kameraet til jobb og fikk da bittert angre at jeg lot det være igjen hjemme. 7544983[/snapback] Ja Kragerø er en fin by det Soloppgangen var veldig rød, men syntes det var utrolig vakkert sånn. Har selv lært meg til å ha med kamera overalt nå... får igjen for det om man skulle havne i situasjoner som dette her Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Very good! Litt kritikk: - Horisonten er litt skjev på nr 1. - Jeg syns at lysene fra husene burde klones bort. - Også lysstolpen plager meg, klone bort? Det var ikke for mye rødfarge i dette bildet, det var nesten perfekt! Jeg vet at nr. 2 hadde passet perfekt som veggbilde hos en onkel jeg har, med den lengste siden ca. 1,5 meter lang og høyden deretter, med svart ramme Den hadde passet perfekt hjemme i stua også! Nei, dette var godis en onsdagskveld! Marius Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Very good! Litt kritikk: - Horisonten er litt skjev på nr 1. - Jeg syns at lysene fra husene burde klones bort. - Også lysstolpen plager meg, klone bort? Det var ikke for mye rødfarge i dette bildet, det var nesten perfekt! Jeg vet at nr. 2 hadde passet perfekt som veggbilde hos en onkel jeg har, med den lengste siden ca. 1,5 meter lang og høyden deretter, med svart ramme Den hadde passet perfekt hjemme i stua også! Nei, dette var godis en onsdagskveld! Marius 7546239[/snapback] Takker for kommentar, ser selv de "feilskjæra" som du nevner. Tror jeg tar meg en liten redigeringsrundei kveld og retter opp de småtinga for å få det tilnærma perfekt Ellers så veit jeg at dette havner på veggen hos meg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Legg ut en versjon når du er ferdig. Marius Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Legg ut en versjon når du er ferdig. Marius 7547621[/snapback] Jepp, det gjør jeg Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Da har jeg redigert litt småting, retta horisonten samt fjærna utelysa på husa, en liten forstyrrelse på himmelen osv. men ville ikke ta bort stolpene, de hører med til dette landskapet syntes jeg. Håper det faller i smak Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er bare knall! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er bare knall! 7551282[/snapback] Hva med lyktestolpa? Eller den som holder strømkablene. Ellers syns jeg det var kjempe pene bilder.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg vet jeg har sagt at jeg ikke likte den, men når jeg ser fyrtårnet og huset ved stolpen syns jeg at det ikke gjør noe, det passer liksom bare inn. Hadde muligens vært noe annet om kun den var det eneste menneskeskapte på bilder. Marius Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg vet jeg har sagt at jeg ikke likte den, men når jeg ser fyrtårnet og huset ved stolpen syns jeg at det ikke gjør noe, det passer liksom bare inn. Hadde muligens vært noe annet om kun den var det eneste menneskeskapte på bilder. Marius 7551349[/snapback] Stiller meg enig der... Stolpene og ledningene hører til i landskapet følte det hadde blitt for dumt å ta det bort i tilfelle lokale helter får se bilde og begynner å gå det i sømmene Bilde er sendt inn på en lokal fotokonkurranse også Endret 21. desember 2006 av Azzido Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg vet jeg har sagt at jeg ikke likte den, men når jeg ser fyrtårnet og huset ved stolpen syns jeg at det ikke gjør noe, det passer liksom bare inn. Hadde muligens vært noe annet om kun den var det eneste menneskeskapte på bilder. Marius 7551349[/snapback] Stiller meg enig der... Stolpene og ledningene hører til i landskapet følte det hadde blitt for dumt å ta det bort i tilfelle lokale helter får se bilde og begynner å gå det i sømmene Bilde er sendt inn på en lokal fotokonkurranse også 7551463[/snapback] Du kommer nok til å stille sterkt der! Lykke til med knipsinga! Marius Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Og sånn gikk det... kom med i avisa... Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 grattis da =D fint bilde også forresten. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Elskbart! Wallpaper-versjon, takk? Hadde vært kjempeflott. Fantastisk bilde med fenomenale farger. Gratulerer! Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Elskbart! Wallpaper-versjon, takk? Hadde vært kjempeflott. Fantastisk bilde med fenomenale farger. Gratulerer! 7661417[/snapback] takker for kommentarer Ønsket størrelse så skal jeg se hva jeg får til Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kjempeflott, jeg bare hiver meg på de samme tilbakemeldingene som de andre har gitt. Var et bra bilde, soloppganger/nedganger blir fort kjedelige og standardbilder, men det syns jeg absolutt ikke dette var.. Gratulerer med spalteplass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå