TheScorp Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg ble invitert med fikk "Connection to host lost".....Helvete! Og så etterpå, klarte jeg ikke joine det gamet jeg holdt på med heller. Sabotasje! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Den dagen eg setter ned frivillig for å se sport på TV hjemme er noe fullstendig gale. Dog skal det nevnes at eg såg minst 3 HEILE fotballkamper på puben i sommer Lenke til kommentar
Agres Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg var med. Morsomt å drepe en OL-vinner Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Noen her som fikk spilt med han da? 7545328[/snapback] jeg fikk :!: så fikk jeg hans private gamertag også noe jeg ikke fikk med meg for jeg trodde han sa en M men det var N istedet har fått fiksa det nå da 7546347[/snapback] Friends requesten min ble godtatt, men jeg glemte det helt! Betyr det at jeg kunne spilt? (not that I care [hvilket stiller spørsmålet "hvorfor sendte jeg requesten?]) Han er en kjekk kar da 7546789[/snapback] nei tviler egentlig han inviterte bare 7 av de som la han til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå