EirikO Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har en del gamle vhsc-kassetter som jeg kunne tenkt meg å overføre til dvd. Hvordan gjør jeg det? Noen som har forslag til hva jeg trenger? Har en slik vhs-adapter-kassett så jeg kan se filmene på vanlig video, så hvis det er en måte å få denne inn på pc'en..... ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du kunne jo kjøpt ein slik kombinert VHS- og DVD-spelar, men det er kanskje ikkje so veldig aktuelt... Det er fleire måtar å gjere det på. Om ein har eit DV-kamera med analog inngang kan ein kople det til videospelaren på eine sida og PCen på andre sida. Eller so finst det nokre boksar som ein kopler til PCen med USB eller firewire. Slik som dei TerraTec- og Pinnacle-greiene Komplett har her. Eller du kan kjøpe eit TV-kort som du set i maskina, og kopler videospelaren til det. Det siste alternativet eg kjem på er å bruke eit firma som MovingImages (einaste eg veit om, men det er fleire) til å gjere jobben. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 En DVD-recorder er det du trenger. Det er den beste og enkleste metoden. Da kan du spille inn alle analoge kilder rett på DVD, og velge mellom flere kvaliteter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå