Gå til innhold

Hjelp !? C2D

Fredrik.B

Anbefalte innlegg

Dette er en ting som jeg sliter med å forstå som jeg trenger hjelp til. Jeg kjørte en test på systemrequirementslab for å se om jeg kunne kjøre Microsoft flight sim x, dette kunne jeg kjøre fint, jeg får opp at min c2d e6300 2,21ghz, er ratet som 3,31. men pappa sin pc som har en AMD 4200+ dual core er ratet som 6,3 ghz .

hvorfor er det sån ? har det noe med AMD vs Intel ?

er rart han pappa sin pc som har et 850pro vga kort og amd 4200 skal kunne kjøre MS flight sim x , like bra som min cd2 e6300 2,21 ghz og x1900xt 512 mb ?? , begge pcene har 2 gig ram men min er raskere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...