Caliber Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei. Jeg har fått tak i en litt eldre PDA, en hp h1940, og lurer på om noen kunne veilede meg i hvordan jeg får koblet denne opp mot nettet? Enheten har støtte før SD-minnekort og lese et sted på nettet at det var mulig å få tak i et SD WLAN-kort, er dette mulig, og hvor får jeg i såfall tak i det? Ellers kan PDA'en kobles opp mot en mobiltenefon og bruke denne som modem gjennom GPRS hvis jeg har forstått det rett, men dette får jeg heller ikke til. Mvh, Caliber Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Stort sett er Wlan kort basert på SD-kort teknologi. Testa Spectec i fjor. Hold deg langt unna di med mindre du får åpent kjøp. Internett-butikker har 14 dagers full returrett i følge loven (mener jeg bestemt). Testa en annen som fungerte ok..kan bare ikke huske merket. Det skal gå å surfe via mobtlf ja. Men et lite h*lvete å sette opp..vel, lenge sia jeg gjorde det. Skal se om jeg finner info..hva slags mobtlf har du? Hei. Jeg har fått tak i en litt eldre PDA, en hp h1940, og lurer på om noen kunne veilede meg i hvordan jeg får koblet denne opp mot nettet? Enheten har støtte før SD-minnekort og lese et sted på nettet at det var mulig å få tak i et SD WLAN-kort, er dette mulig, og hvor får jeg i såfall tak i det? Ellers kan PDA'en kobles opp mot en mobiltenefon og bruke denne som modem gjennom GPRS hvis jeg har forstått det rett, men dette får jeg heller ikke til. Mvh, Caliber 7544687[/snapback] Lenke til kommentar
backup Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har selv en gammel ipaq h5500 som har samme os (pocket pc 2003) som din h1940. Min ipaq har wifi innebygget, men h1940 har altså desverre ikke det? Det eneste jeg gjorde for å få min ipaq på nett var å sette dens mac-adresse inn i ruteren. Når det gjelder gjennom bluetooth å bruke ipaq'en som modem til internett, var det værre å få til. Kontaktet derfor hp, og dem sa jeg måtte laste ned og installere en hp service pack som betydde at alle data og programmer jeg hadde installert ble slettet, men dette ville jeg ikke, så derfor bruker jeg min se mobil z800i som modem for min laptop istedet når jeg er på reise, og det fungerer perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå