Veta Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei. Jeg har nå slitt uten trådløst internett lenge, og må bruke tp. Er nå ganske sikker på at jeg har funnet riktig driver, men den finner ingen trådløse nettverk. Jeg bruker bare XP til å finne nettverk med, så det er ikke problemet. Jeg har en bærbar data; denne. Hvis noen kunne linket meg til en driver for trådløst nettverkskort til denne hadde det vært kjempefint. selv om jeg er temmelig sikker på at jeg har funnet riktig driver denne gangen. på forhånd, takk Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei, http://support.fujitsu-siemens.com har drivere til laptop'en din. Men det ligger drivere for 2 forskjellige trådløse nettverkskort det. Ett fra Broadcom og ett fra LiteOn. Så det skulle absolutt være mulig for deg å finne ut hvilket. På komplett sine sider, så var det en som nevnte broadcom. Det er mulig med software til windows, og eller i windows, å finne ut hvem som har produsert nettverkskortet ditt. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Veta Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Nettverkskortet mitt heter hvertfall Atheros (AR5005G) etter det som står når jeg går til enhetsbehandling. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Trådløst kan også være deaktivert via bios eller via en knapp utenpå PC. Om jeg slår av mitt trådløse på min FSC gir den ikke noe annet tegn til dette enn at den ikke finner noen nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå