lobster Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg var innom Elitefoto i Drøbak for å printe ut noen julebilder. Jeg prøvde minnepinnen (som ble brukt noen minutter før jeg var i butikken) i en av fotoautomatene uten at noe skjedde. betjeningen sa de hadde hatt noen problemer med USB på automaten men kunne prøve å sjekke minnepinnen på PC'n bak disken. De fikk ikke opp minnepinnen der heller. Når jeg testen den hjemme etterpå virket den helelr ikke. Det eneste som skjer er at minnepinnen blir veldig varm. Tydligvis har Elitefoto i Drøbak klart å ødelegge minnepinnen min, er de ansvarlig for å gi meg en ny? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ja det bør dei hvertfall. Det er vel ein sopass seriøs kjede at dei fikser det tenkjer eg. sikkert berre å gå inn for å forklare saken. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 tror ikke elitefoto har noe ansvar her nei, deaktiverte du minnepennen via datamaskinen, eller dro du den bare rett ut? tror nok at det er DU som er ansvarlig her... Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 De må jo ha litt ansvar da.. De hadde jo sagdt at det var no tull med den da kunne de hengt opp en lapp med ødelagdt eller no.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå