Scubaman Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Hvordan komme opp i level i live situasjon? Endret 21. desember 2006 av Scubaman Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Scubaman: Hva mener du med level up? Tenker du på gamerscoren din? Eller "Rep"en din? Gamerscore øker i takt med achievements du låser opp i spillene, mens "Rep"en din blir høyere/lavere ettersom folk som spiller/har spilt med deg velger avoid eller prefer this player... Lenke til kommentar
Scubaman Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Takk for at du hører meg. Vet jeg har lagt ut dette spm på litt feil side....skal rette på det......ehm på rainbow six vegas, så kommer du opp i level altså sersjant, kaptein osv når du spiller live.....men vet ikke hvordan dette fåregår. om jeg må komme på 1 plass i kamper, eller mest kills.....skjønner det ikke...kan du hjelpe meg? eller vet du om noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) du får poeng etter hvor lang kampen er og om du vinner/taper, samt om respawns er på eller av. kills(stats) teller ikke. du får 300 for å vinne, 100 for å tape respawns av gir også 100 poeng 20 min game gir 400% tidsbonus, 10min gir 200% osv.. for eksempel om du vinner en match med respawns som varer i 20 min: 300 poeng for vinn * 400% tidsbonus = 1200 EXP håper dette var forståelig.. Endret 21. desember 2006 av Pater Lenke til kommentar
Scubaman Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå