PgUp Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Satser på at pirates boksen holder seg på den prisen ^^ Slike tilbud kan man ikke gå glipp av. De kan vel ikke justere opp prisen etter at jeg har fått konfermert orderen? Endret 3. juni 2008 av Cuz Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray) £10.99 Play.com Pre-order, utgis 30/06/2008. Som det går an å se av prisen, spekuleres det kraftig i at den er feilpriset (se avforums.com). Blu-ray box-set med 3 filmer til 110 kr er nesten for godt til å være sant. Men det er jo lov å håpe da (man kan jo alltids avbestille). Håper virkelig Play.com slår til på stortromma og lar prisen være veiledende! Her får man i pose og sekk! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Og da var prisen justert opp igjen Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray) Johnny Depp, Geoffrey Rush & Orlando Bloom ( Not yet rated ) | Write a review » £47.99 Free Delivery Sjekket akkurat kontoen min, og den står fortsatt på £10.99 OJE! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Og da var prisen justert opp igjenPirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray) Johnny Depp, Geoffrey Rush & Orlando Bloom ( Not yet rated ) | Write a review » £47.99 Free Delivery Sjekket akkurat kontoen min, og den står fortsatt på £10.99 OJE! Samme her Herlig ^^ Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Prisen har ikkje endret seg på min preorder heller. Ser bra ut det. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Doh! Her blir man straffa for og vere inaktiv Til den prisen kunne jo eg kjøpt opp heile partiet deira. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Heroes: Complete Season 1 £ 12.99! hos HMV Lenke til kommentar
afirm Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 V for Vendetta! - HD DVD - £4.99 - play.com Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Hadde kjøpt Pirates of the Caribbean Trilogy på Blu-ray, men: Dear HENRIK. We are writing to inform you that your recent order for Pirates of the Caribbean Trilogy was incorrectly listed at the price of £10.99. Unfortunately we will not be able to supply you with your order at this price and as a result, have cancelled your order. If you would still like to purchase this item at the correct price of ?47.99 please place a new order. Please accept our apologies for any inconvenience caused to you over this matter and thank you for your patience and valued custom. Kind Regards Play.com Var lov å prøve Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dear HERMAN SOMMERFELDT We are writing to inform you that your recent order for Pirates of the Caribbean Trilogy was incorrectly listed at the price of ?10.99. Unfortunately we will not be able to supply you with your order at this price and as a result, have cancelled your order. If you would still like to purchase this item at the correct price of ?47.99 please place a new order. Please accept our apologies for any inconvenience caused to you over this matter and thank you for your patience and valued custom. Kind Regards Play.com Skikkelig ASS! Har fått ordrebekreftelse ffs. Irriterte meg noe helt sinnsykt!! EDIT: var litt treig, ja Endret 5. juni 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Heroes: Complete Season 1 £ 12.99! hos HMV Takk! Bestilt! Under 150,- med frakt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dere som kjøper Heroes i HD kommer faen til å ha en supertime. Det er faen helt rått sinnsykt å se på og første sesongen er bare beste sesongen noensinne av en tv-serie. Misunner dere som ikke har opplevet det ennå i HD siden dere har noe helt sykt til å se fram til. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Eg fikk og epost om at pirates of the caribbean var cancelled. EDIT: Syns eg leste noe om ein plass at folk spekulerte i gavekort som kompensasjon for feil prisen. Endret 5. juni 2008 av mafiaman Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 National Treasure 2: Book of Secrets blu-ray fra dvdstrax, 179,- kroner Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 2001 A Space Odyssey (se) No Country for Old Men Begge Blu-ray og totalt $46.36 (inkl frakt) fra DeepDiscount. Håper de er verdt pengene (og tiden). Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg kjøpte nettopp Heroes sesong 1 på HD DVD fra HMV.com for den nette sum av £12.99. Jeg er litt usikker på hvorvidt jeg vil like denne serien, men til denne prisen er jeg definitivt villig til å gi den en sjans. Jeg har vel bestilt en drøss med andre HD DVD-er siden sist jeg postet her og, men det var så mye rot rundt disse opphørsalgene, med ordre som ble cancelert og i det hele tatt at det ikke ble til at jeg postet her. Blir vel sikkert bestilt noe HD materiale fra DeepDiscount de neste dagene også tenker jeg. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Heroes sesong 1 til £12.99 på hmv. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Batman begins Blood diamond Bullit Flags of our fathers Letters from iwo jima Kiss kiss bang bang Superman returns The last samurai Unforgiven V for vendetta 5 pund pr.stk @ play.com Alle HD-DVD. Endret 5. juni 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 * 1 of: Babel [blu-ray] Sold by: Amazon.com, LLC * 1 of: Eyes Wide Shut [blu-ray] Sold by: Amazon.com, LLC Kostet 220 kroner tilsammen inkludert frakt. Men en ting jeg lurer på, det står : Items shipped on June 5, 2008, Delivery estimate: July 11, 2008. Det kan vel ikke stemme at det tar over 1 måned å sende den? Lenke til kommentar
afirm Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Dei tar seg alltid god til på dissa beregningane Tar vanlegvis ikkje meir enn rundt 10 dagar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå