Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Satser på at pirates boksen holder seg på den prisen ^^

Slike tilbud kan man ikke gå glipp av.

De kan vel ikke justere opp prisen etter at jeg har fått konfermert orderen?

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray)

£10.99

Play.com

Pre-order, utgis 30/06/2008.

Som det går an å se av prisen, spekuleres det kraftig i at den er feilpriset (se avforums.com). Blu-ray box-set med 3 filmer til 110 kr er nesten for godt til å være sant. Men det er jo lov å håpe da (man kan jo alltids avbestille).

Håper virkelig Play.com slår til på stortromma og lar prisen være veiledende! Her får man i pose og sekk! :D

Lenke til kommentar

Og da var prisen justert opp igjen

Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray)

Johnny Depp, Geoffrey Rush & Orlando Bloom

( Not yet rated ) | Write a review »

£47.99 Free Delivery

Sjekket akkurat kontoen min, og den står fortsatt på £10.99 OJE!

Lenke til kommentar
Og da var prisen justert opp igjen

Johnny Depp, Geoffrey Rush & Orlando Bloom

( Not yet rated ) | Write a review »

£47.99 Free Delivery

Sjekket akkurat kontoen min, og den står fortsatt på £10.99 OJE!

Samme her :D

Herlig ^^

Lenke til kommentar

Hadde kjøpt Pirates of the Caribbean Trilogy på Blu-ray, men:

Dear HENRIK. We are writing to inform you that your recent order for Pirates of the Caribbean Trilogy was incorrectly listed at the price of £10.99. Unfortunately we will not be able to supply you with your order at this price and as a result, have cancelled your order. If you would still like to purchase this item at the correct price of ?47.99 please place a new order. Please accept our apologies for any inconvenience caused to you over this matter and thank you for your patience and valued custom. Kind Regards Play.com

Var lov å prøve :)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dear HERMAN SOMMERFELDT

We are writing to inform you that your recent order for Pirates of the Caribbean Trilogy was incorrectly listed at the price of ?10.99.

Unfortunately we will not be able to supply you with your order at this price and as a result, have cancelled your order.

If you would still like to purchase this item at the correct price of ?47.99 please place a new order.

Please accept our apologies for any inconvenience caused to you over this matter and thank you for your patience and valued custom.

Kind Regards

Play.com

Skikkelig ASS! Har fått ordrebekreftelse ffs. Irriterte meg noe helt sinnsykt!!

EDIT: var litt treig, ja

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Dere som kjøper Heroes i HD kommer faen til å ha en supertime. Det er faen helt rått sinnsykt å se på og første sesongen er bare beste sesongen noensinne av en tv-serie. Misunner dere som ikke har opplevet det ennå i HD siden dere har noe helt sykt til å se fram til. :grin:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nettopp Heroes sesong 1 på HD DVD fra HMV.com for den nette sum av £12.99. Jeg er litt usikker på hvorvidt jeg vil like denne serien, men til denne prisen er jeg definitivt villig til å gi den en sjans.

Jeg har vel bestilt en drøss med andre HD DVD-er siden sist jeg postet her og, men det var så mye rot rundt disse opphørsalgene, med ordre som ble cancelert og i det hele tatt at det ikke ble til at jeg postet her.

Blir vel sikkert bestilt noe HD materiale fra DeepDiscount de neste dagene også tenker jeg.

Lenke til kommentar

* 1 of: Babel [blu-ray]

Sold by: Amazon.com, LLC

* 1 of: Eyes Wide Shut [blu-ray]

Sold by: Amazon.com, LLC

Kostet 220 kroner tilsammen inkludert frakt.

Men en ting jeg lurer på, det står : Items shipped on June 5, 2008, Delivery estimate: July 11, 2008.

Det kan vel ikke stemme at det tar over 1 måned å sende den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...