Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Rambo(2008) 22,95$

Blu-ray, pre-order frå Amazon.com.

Axelmusic har denne inne til shipping allerede :) Koster $30,71 + frakt på $3,58 og denne kommer innen en uke. Amazon tar enda lenger tid..

2xBD

Amazon har den sikkert inne de også, de fleste har nok det, de gjør bare ikke om på det som står i nettbutikken. DVD Pacifc sendte den til meg på onsdagen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray)

£10.99

Play.com

Pre-order, utgis 30/06/2008.

Som det går an å se av prisen, spekuleres det kraftig i at den er feilpriset (se avforums.com). Blu-ray box-set med 3 filmer til 110 kr er nesten for godt til å være sant. Men det er jo lov å håpe da (man kan jo alltids avbestille).

Lenke til kommentar
Pirates Of The Caribbean Trilogy: Curse Of The Black Pearl / Dead Man's Chest / At World's End (Blu-ray)

£10.99

Play.com

Pre-order, utgis 30/06/2008.

Som det går an å se av prisen, spekuleres det kraftig i at den er feilpriset (se avforums.com). Blu-ray box-set med 3 filmer til 110 kr er nesten for godt til å være sant. Men det er jo lov å håpe da (man kan jo alltids avbestille).

ja, dette var ganske syker saker. Jeg preordret noe fra play.com engang, den var tydeligvis lavt priset, for noen uker senere var den oppjustert, men jeg hadde fått orderconfirmation, så ordet seg greit!

Dette skal jeg kjøpe hvis det er så billig, genialt refereanse materiale, selvom filmene er så som så..

Manx: takk for link!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...