Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rambo er sonefri. Amazon går bare ut ifra hva som står bakpå coveret på filmen regner jeg med, og det er veldig mange filmer som utgis i USA det står Region A bakpå coveret, men som faktisk er sonefri. Rambo er blant dem.

Lenke til kommentar

Man må ikke ta det som står på amazon sine sider for god fisk ettersom at de bare går ut i fra det som står på coveret som Hewitt påpekte. Denne siden har en oversikt over alle Blu-ray filmer som er sonefri eller ikke og er et must å sjekke når en kjøper Blu-ray fra et annet kontinent.

Lenke til kommentar

Dette er Warner, så ja, absolutt!

Om du hadde lett litt i sånne BD-region sider hadde du sikkert sett at alle Warner sine releaser er sonefri, og de vil derfor ikke ta de med i listene. Samme som at FOX alltid er låst (og DTS)

Lenke til kommentar
Vet dere om Batman Begins er sonefri? Finner ikke filmen på noen av de listene.

Hyggelig pris på denne utgaven, i alle fall.

I og med at det er Warner Brothers studio som gir ut denne filmen så er den sonefri. Dette kommer av at Warner ikke gir ut filmer med sonerestriksjoner. Så den kan du trygt kjøpe vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Det blir nok et par nye Blu-ray-filmer, som alltid. Egentlig så visste jeg at Warner sine utgivelser er sonefrie, men var bare en dårlig research fra min side der og da angående Batman Begins. Så da har jeg fått oppklart både det ene og det andre.

Lenke til kommentar

Elkjøp har 150kroners kampanje på en del filmer nå.. løp og kjøp :)

Kampanjen begynte på 250kroner, noe jeg syntes var LATTERLIG, sendte mail og lurte på hva dem tenkte med.. sikkert andre som har gjort det samme, for dagen etterpå var alle filmene på kampanjen satt ned til 150kroner.

Solgte vel heller ikke en eneste film når de kosta 250kroner heller :p

Lenke til kommentar
Elkjøp har 150kroners kampanje på en del filmer nå.. løp og kjøp :)

Kampanjen begynte på 250kroner, noe jeg syntes var LATTERLIG, sendte mail og lurte på hva dem tenkte med.. sikkert andre som har gjort det samme, for dagen etterpå var alle filmene på kampanjen satt ned til 150kroner.

Solgte vel heller ikke en eneste film når de kosta 250kroner heller :p

Dessverre samme driten de kjøpte inn for 6-7 mnd siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...