Hewitt Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvis du velger den billigste shippingen på Amazon så tar det som regel tid. Hvilket er hvorfor jeg aldri pleier å ta den, med mindre jeg har veldig god tid. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 I dag kom endelig 2001 A Space Odyssey(BD) fra Amazon til rundt $25 inkl. frakt. Tok nesten 1 mnd. før filmen var i hus Så den i går på BD. Fin kvalitet. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kjipt at postgangen tar påskeferie, venter på filmer frå England og down under (HD-DVD).. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvis du velger den billigste shippingen på Amazon så tar det som regel tid. Hvilket er hvorfor jeg aldri pleier å ta den, med mindre jeg har veldig god tid. Var klar over at det ville ta 2-3 uker, som mine tidligere kjøp, men 1 mnd er vel lang tid. Men det er uansett bedre enn å betale 300,- for filmen her til lands. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 300 kr? De fleste Blu-Ray filmene koster fra 199 til 259 kr til lands. Noen steder får man det fra 140 til 160 kr å. Jeg betaler heller 300 enn å vente 1 mnd på en film, for da har jeg allerede sikkert greit å tjene det opp. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 På elkjøp og spaceworld har jeg sett priser fra 249,- til 299,-. På free record shop var prisene oppe i horrible 349,-. Er klar over denne kampanjen som går på obs, men har til gode å se BD til 140,- i norske butikker. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Ebgames selger alle sine til 149 kr. Videonova har også gode priser. Er ikke kampanje på obs! men vanlig pris, finns også andre butikker der det er like rimlige. SpaceWorld og Free Record shop er sinnsykt dyrt. Lille Kylling på Blu-Ray kosta/koster 379 kr på Free Record Shop :O Endret 20. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 :!: HAHAA lille kylling daua av den der as. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Tilbake til det jeg snakket om at jeg ikke var fornøyd med Blu-ray kvaliteten. Har HDMI kabelen noe å si? Hvor rask den er eller noe sånt? Hvordan er PS3 - HDMI kabelen? For den har jeg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 HDMI kabelen har veldig mye å si på bildekvaliten. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Så klart for bilde overføringen men jeg trodde ikke det var så stor forskjell jeg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Så klart for bilde overføringen men jeg trodde ikke det var så stor forskjell jeg. På små lendger spiller det ikke så mye. Skal du ha 5 meter og gjerne lengre kan du tjene ved å gå for en Supra eller Monster f.eks. De har ofte bedre kontakter, bedre skjerming og slikt. De er også testet til å klare 1080p over større avstander enn billigkabelen Clas Ohlson har. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg kjøpte en 2 meter hos Clas Ohlson som koster 219 kr tror jeg, funker supert den Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 HDMI kabelen har veldig mye å si på bildekvaliten. Nope, HDMI er som du vet digitalt, så eneste forskjellen mellom en dyr og billig kabel er hvor lang kabelen kan være, hvor kabelen kan ligge (inne i vegg etc.) osv. En dyrere kabel vil ikke ha bedre bildekvalitet. Det er kanskje mulig å se en liten forskjell i enkelte situasjoner, men 99% av oss vil ikke se noen forskjell. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det har jeg ikke sagt. Men forhold til vanlig scart har HDMI kabelen mye å si, stor bildeforskjell. Beklager hvis du mistforsto. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 HDMI kabelen har veldig mye å si på bildekvaliten. Nope, HDMI er som du vet digitalt, så eneste forskjellen mellom en dyr og billig kabel er hvor lang kabelen kan være, hvor kabelen kan ligge (inne i vegg etc.) osv. En dyrere kabel vil ikke ha bedre bildekvalitet. Det er kanskje mulig å se en liten forskjell i enkelte situasjoner, men 99% av oss vil ikke se noen forskjell. Si at du skal legge en 10 eller 15 meter kabel skjult. Kjøper du en dyr og god kabel merker du ingenting på bildekvaliteten, men kjøper du en billig en er du kanskje så heldig at du ikke får bilde hvis du kjører noe med høy bitrate. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det har jeg ikke sagt. Men forhold til vanlig scart har HDMI kabelen mye å si, stor bildeforskjell. Beklager hvis du mistforsto. Da misforsto jeg. Beklager. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det går bra Kommer Titanic på Blu-Ray i nærmeste framtid? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 HDMI kabelen har veldig mye å si på bildekvaliten. Nope, HDMI er som du vet digitalt, så eneste forskjellen mellom en dyr og billig kabel er hvor lang kabelen kan være, hvor kabelen kan ligge (inne i vegg etc.) osv. En dyrere kabel vil ikke ha bedre bildekvalitet. Det er kanskje mulig å se en liten forskjell i enkelte situasjoner, men 99% av oss vil ikke se noen forskjell. Si at du skal legge en 10 eller 15 meter kabel skjult. Kjøper du en dyr og god kabel merker du ingenting på bildekvaliteten, men kjøper du en billig en er du kanskje så heldig at du ikke får bilde hvis du kjører noe med høy bitrate. Riktig. Når du kommer over en hvis lengde klarer ikke billig kablene å holde følge. Men hvis det står mellom å kjøpe en 2 meter kabel til 200kr og en til 800kr så er det bortkastet å kjøpe den dyre kabelen. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Her er noen av de nye HD DVDene jeg har kjøp: Fearless - £7.97 Amazon.co.uk Blood Diamond - 89kr Kiss Kiss Bang Bang - 89 kr Zailor.no Troy (Director's Cut) - $16.49 Wolf Creek (Unrated) - $8.95 The Chronicles of Riddick (Unrated Director's Cut) - $13.95 Amazon.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå