Lil-H Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kanskje litt off topic, men er HD-DVD helt slått av Blu-Ray? Har formatet noen som helst håp om å leve? Goscinny http://www.highdefdigest.com/news/show/Tos..._on_HD_DVD/1473 ser ut som om Toshiba kaster håndkleet, ingenting er sikkert ennå, men noe annet hadde vært rart! Bestilt: Breach [HD DVD] amazon ~$20 Fikk på lørdag: Hulk [HD DVD] Chronicles of Riddick [HD DVD] Black Rain [HD DVD] Corpse Bride [HD DVD] Troy [HD DVD] Ville selvsagt ikke kjøpt alle de filmene der, men fikk den dærre 5 free HD DVDs if you buy a player... Er oppe i 13 HD DVD nå, Blu Ray 23. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 The Assasination of Jesse James. 299 BD. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Da er det lenge siden jeg har postet jeg og er en stund siden jeg har kjøpt BD film. Så jeg kjøpte en idag. Pirates of the Caribbean: At The Worlds End 149 kr @ EBGames Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Dro til med noen filmer i dag, alle på det vinnende formatet, blu-ray: - The Brave One @ 229 kr. - Master and Commander @ 229 kr. - The Rock @ 279 kr. - Ocean's Eleven @ 229 kr. - Die Hard 4.0 @ 279 kr. Alle kjøpt hos Expert. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ikke lenge til vi kan kalle denne tråden for "Hva var siste Blu-ray film du kjøpte?" Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Skal vel ikke se bort i fra det blir "hva var den siste HD filmen..." Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dro til med noen filmer i dag, alle på det vinnende formatet, blu-ray: - The Brave One @ 229 kr. - Master and Commander @ 229 kr. - The Rock @ 279 kr. - Ocean's Eleven @ 229 kr. - Die Hard 4.0 @ 279 kr. Alle kjøpt hos Expert. I svarte å dyre filmer a ? Hvorfor kjøper du de på expert hele tiden. Dra til Video Nova eller Spaceworld og kjøp for 159,- dvdstrax.com har også mange. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Dro til med noen filmer i dag, alle på det vinnende formatet, blu-ray: - The Brave One @ 229 kr. - Master and Commander @ 229 kr. - The Rock @ 279 kr. - Ocean's Eleven @ 229 kr. - Die Hard 4.0 @ 279 kr. Alle kjøpt hos Expert. I svarte å dyre filmer a ? Hvorfor kjøper du de på expert hele tiden. Dra til Video Nova eller Spaceworld og kjøp for 159,- dvdstrax.com har også mange. Jeg jobber der... prisene jeg postet er vanlige utsalgspriser. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Evan Almighty EUR 8,38 Norsk Tekst The Mummy Returns EUR 8,38 Inside Man EUR 8,38 Norsk Tekst Frakt ble bare EUR 6 Fra Amazon.de HD-DVDs ab 10 EUR! Endret 20. februar 2008 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Siste bestilte er den tyske HD DVD-utgivelsen av T2, som nå er under mva-grensa (har vært det i rundt en uka, etter at de senket prisen en smule). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 The Bourne Ultimatum [HDDVD] $28.21 The Kingdom [HDDVD] $28.21 begge fra DVD pacific Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har bestilt noen Blu-ray og hddvd filmer i det siste, men venter fremdeles på at den nye prosessoren kommer, slik at jeg får den nye pcen min bygget. Har kjøpt meg kombinert Blu-ray brenner og hd dvdspiller. har fått og/eller bestilt disse fra play.com :ratatouille (Blu-ray) The kingdom (hddvd) shoot em up(Blu-ray) Stardust(hddvd) Superbad Fra lefdal kjøpte jeg Transformers til 99 spenn. Har bestilt noen Blu-ray og hddvd filmer i det siste, men venter fremdeles på at den nye prosessoren kommer, slik at jeg får den nye pcen min bygget. Har kjøpt meg kombinert Blu-ray brenner og hd dvdspiller. har fått og/eller bestilt disse fra play.com :ratatouille (Blu-ray) The kingdom (hddvd) shoot em up(Blu-ray) Stardust(hddvd) Superbad Fra lefdal kjøpte jeg Transformers til 99 spenn. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 - The Brave One @ 229 kr.- Master and Commander @ 229 kr. - The Rock @ 279 kr. - Ocean's Eleven @ 229 kr. - Die Hard 4.0 @ 279 kr. Jeg jobber der... prisene jeg postet er vanlige utsalgspriser. Det er jo veldig dårlig reklame for expert da. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Bestilte for 6 dager siden 3 ordre med 2 HD DVDer i hver, hos DeepDiscount Kansellerte alle ordrene for 5 dager siden. I dag ser jeg at det har sendt 1 HD DVD fra hver ordre og tatt betalt for shipping på hver ordre Noen andre som har opplevd dette? Vurdere å ringe å sperre kortet mitt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 The Kingdom [HDDVD] $28.21 Viss du ikke har sett den så har du noe og glede deg til Det er lett å se hvem som har vært produsent på filmen også... Fikk The Brave One fra samme sjappe og til omtrendt samme pris i går. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 HD DVD - Knocked Up (AUD $9.05) HD DVD - Fast And The Furious 3 - Tokyo Drift (AUD $9.05) Det kom på ca. 125 kr. inkl frakt. DVDcrave for de som lurer... noen få gode titler igjen til den prisen. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Plukket med meg litt av hvert de siste dagene etter nyheten om Blu-ray seier. Fra DDD: Apollo 13 HD DVD Eternal Sunshine of the Spotless Mind HD DVD Being John Malkovich HD DVD U-571 HD DVD Erin Brockovich HD DVD Notting Hill HD DVD Ray HD DVD Pris = $12.20 x 7 + ($5.95 x 2 + $8.95) i frakt. Fra DVDCrave: The Bourne Identity HD DVD The Fast and the Furious 3 - Tokyo Dirft HD DVD Holiday HD DVD I Now Pronounce You Chuck and Larry HD DVD Knocked Up HD DVD Pitch Black HD DVD The Skeleton Key HD DVD The Kingdom HD DVD The Bourne Supremacy HD DVD Pris = $AUD 9.05 x 9 + $AUD 29 i frakt. HD DVD FOR THE WIN! Jakter også Laserdisc spiller om dagen. Vet ikke helt hva som skjer med meg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 The Kingdom [HDDVD] $28.21 Viss du ikke har sett den så har du noe og glede deg til Det er lett å se hvem som har vært produsent på filmen også... Fikk The Brave One fra samme sjappe og til omtrendt samme pris i går. ja, gleder meg som faen Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Fra Amazon UK, på HD DVD, The Godfather Trilogy, slippdato 2. juni, ~£21 med frakt. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Fra Playx.no: The Bourne Ultimatum HD DVD Blade Runner: The Final Cut Special Edition HD DVD Pris = 178,- inkl. frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå