B4stian Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 HD DVD: Shooter - 200 kr. @ Expert Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 HD DVD: The Invasion fra DVD Pacific for den nette sum av $30,12. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg fikk 5 gratis filmer med min Toshiba HD-EP10 som jeg kjøpte fra MPX. Mon tro om jeg kan sende inn det skjemaet også for å få 5 til Fikk: 300 The Prestige Dreamgirls 2 Disc Black Rain World Trade Center 2 Disc Endret 24. januar 2008 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Fikk 3 blu-ray's fra play's ta-3-betal-for-2 tilbud for £30.98 Spiderman 3 Black Hawk Down Vertical Limit Endret 25. januar 2008 av Tomtruck Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Den nederlandske utgivelsen av 1408 Director's Cut (HD DVD) bestilt fra Exploited Cinema (viste seg å være billigere enn å handle fra nederlandske butikker, i tillegg hadde de den på lager). Etter sigende har Weinstein (produksjonsselskapet) ombestemt seg mht til utgivelsen, og den nederlandske utgiveren får ikke selge flere (hverken HD DVD eller Blu-ray, den var ute på begge formater). Ellers er den tyske Steelbook T2 Ultimate Edition endelig oppe på Amazon DE, tror kanskje den må kjøpes selv om den er over mva-grensa (og selv om jeg allerede har den franske HD DVD-en). Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) The Jack Ryan Collection (HD DVD) er grisebillig forhåndsbestilt (slippdato 6. mars) fra Australia, f.eks. fra EzyDVD, godt under mva-grensa @rundt NOK180 før frakt (frakta er dog ganske dyr, AUS$20 for 4-disk-sett). Etter alt å dømme er dette settet identisk med det som ble sluppet og så tilbakekalt (fordi det var nevnt ekstramateriale på cover/boks som ikke var med i settet) i USA, og som skal slippes på nytt med nye covere der (anmeldelse @DVD File og @DVD Beaver). Bestilt. Endret 27. januar 2008 av Njål Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har bestilt både 1408 og The Jack Ryan Collection selv. Vil også tips om at Deepdiscount har salg på Universal HD DVDer. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Leste litt oppi her, hva gjør denne profil 2? Leste litt på wiki uten at det sa noe stort. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Lurer på en ting angående leveringstid fra Amazon.com. Jeg bruker expedited international shipping. Likevel tar det over 20 dager før jeg får pakka. Er det tollvesenet som holder igjen pakkene? Min siste sending med 2 stk HD DVD sendt 18.01 fra Amazon er enda ikke kommet fram. Hvor lang tid pleier det å ta for dere? Noen som har prøvd standard international shipping tar det lang tid? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Lurer på en ting angående leveringstid fra Amazon.com.Jeg bruker expedited international shipping. Likevel tar det over 20 dager før jeg får pakka. Er det tollvesenet som holder igjen pakkene? Min siste sending med 2 stk HD DVD sendt 18.01 fra Amazon er enda ikke kommet fram. Hvor lang tid pleier det å ta for dere? Noen som har prøvd standard international shipping tar det lang tid? Expedited Shipping har vanligvis tatt en ukes tid til meg, men de siste gangene jeg har bestilte fra Amazon.com har de sendt fra New Zealand (nei, jeg tuller ikke). Da har det tatt litt lengre tid, cirka 2 uker. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Expedited Shipping har vanligvis tatt en ukes tid til meg, men de siste gangene jeg har bestilte fra Amazon.com har de sendt fra New Zealand (nei, jeg tuller ikke). Da har det tatt litt lengre tid, cirka 2 uker. Samme her... sist tok det 2-3 uker for meg og den kom fra Oseania... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Det forklarer har nemlig stussa på at det står Auckland New Zealand på pakkene Endret 28. januar 2008 av Pc Lynet Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ingen som vil forklare det med profil 2? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ingen som vil forklare det med profil 2? Profil 2 vil si at det er muligheter for interaktive tilleggsfunksjoner via nettverk. Uten profil 2 vil man ikke kunne benytte seg av disse på Blu-ray. Om man ønsker å utnytte formatet fullt ut er det derfor best å vente til det kommer spillere på markedet som støtter dette. (Sept/Oktober '08). Er mulig det er andre ting også som utgjør 2, men der kan kanskje andre svare om de vet noe. Endret 28. januar 2008 av Vice Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kan nevnes at PS3 har blitt lovet full profil 2.0 støtte ved software-oppdatering. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) HD DVD: Cat People, $20,31. Blu-ray: Rocky Balboa, $27,04. Stir of Echoes, $19,95. The Fifth Element (Remastered), $15,95. De to første fra DVD Pacific og de to siste fra Amazon.com. Endret 29. januar 2008 av Manx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Dagens filmer: Pan's Labyrinth, $24,95 - HD DVD. Ratatouille, $22,76 - Blu-ray. Apocalypto - $22,76 - Blu-ray. Pan fra amzon.com og de to siste fra DD. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Faen så mye du kjøper a Manx Du kan kjøpe en eller to til meg neste gang Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Faen så mye du kjøper a Manx Du kan kjøpe en eller to til meg neste gang Det ble to, men siden jeg ikke vet hvem i helsiken du er så må jeg nok beholde dem selv Hostel - DC, $20,26. Hostel 2 - DC, 27,04. Begge Blu-ray og begge fra DVD Pacific... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Ååååh:P VI begge to bor jo i Follo, så siden vi allikvel ikke kjenner hverandre kan du sende dem uansett btw, er Hostel filmene bra? Noen som vet om gode Blu-Ray filmer til bra pris? Endret 1. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå