Seonaith Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis noen har noen linker så skal jeg vel få til det, eller så kan man jo handle HD DVD så slipper man det tullet det Denne er alt du trenger: http://www.dtvforum.info/index.php?showtopic=50447 Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis noen har noen linker så skal jeg vel få til det, eller så kan man jo handle HD DVD så slipper man det tullet det Blu-Ray Region Code info er en veldig oppdatert site. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Da skal jeg vel klare å få lagt til de linkene i førsteposten, må bare få meg litt frokost først Årets første HD DVD er kommet, Willy Wonka and the Chocolate Factory $15,46 fra DD. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hvis noen har noen linker så skal jeg vel få til det, eller så kan man jo handle HD DVD så slipper man det tullet det Blu-Ray Region Code info er en veldig oppdatert site. Liten leif i urlen (bort med bindestrek) Korrekt er: http://Blu-ray.liesinc.net/ EDIT: Hvorfor vil forumet at det skal være bindestrek? Endret 2. januar 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Forumet har en rettskrivningsfunksjon som retter Blu-ray til blu-ray... Edit: Da har jeg lagt til linken til K.Larsen i første posten, rett over bildene. Endret 2. januar 2008 av Manx Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Full Metal Jacket (Deluxe Edition) [blu-ray] The Departed [blu-ray] Harry Potter and the Chamber of Secrets [blu-ray] Harry Potter and the Sorcerer's Stone [blu-ray] Harry Potter and the Goblet of Fire [blu-ray] Harry Potter and the Prisoner of Azkaban [blu-ray] fra Amazon.com. Håper det ikke blir noe gebyr fra tollvesenet. Bestilte de 3 separate pakker. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Det du må nok betale moms på dem, Meldarion, siden alle andre som har handlet på BOGO-salgene til Amazon har måttet gjøre det. Noe dritt at de ikke skriver prisen etter rabatten. Man får vel tilbake de pengene på et vis, men det kan fort vise seg å være litt stress... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ok, hørte det fra en kamerat av meg også, så jeg har allerede avbestilt. Edit: Trodde jeg hadde kansellert, men nå er det visst for sent. Faen. Endret 2. januar 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Erfaringsmessig så går det vel an å sende en mail til tollmyndighetene med en ordrebekreftelse fra www.amazon.com? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Håper det. Min kansellering gikk ikke. Huff, mye styr. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har sendt mail til tollvesenet ang. dette nå og sendt med ordrebekreftelsene jeg fikk av amazon.com, mener jeg har gjort dette før og fått det til å fungere! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Det går nok på et vis, man skal jo ikke betale moms og gebyr på noe som ikke kostet over 200,-. Noen som har mailen til dem? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Neida, om flere gjør det samme får de sikkert en forståelse for det. Jeg fant adressen [email protected] på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Allright, da får vi prøve det. Takker. Sendte du før eller etter du har hentet pakken, forresten? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Før jeg i det hele tatt har mottatt pakkene har jeg skrevet mail til de. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg kan alltids overleve momsen, men det som er ufattelig irriterende er jo det forpulte gebyret på 93kr! Det utgjør jo for svingende meg mer en momsen som regel. Skal se om jeg får sendt klage hvertfall til tollen, men selve gebyret på 93kr er vel fra posten så for å få tilbake det må jeg vel også ta det opp med posten også! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 gebyret på 93kr! Det er faktisk 97kr fra 1.1.2008. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg kan alltids overleve momsen, men det som er ufattelig irriterende er jo det forpulte gebyret på 93kr! Det utgjør jo for svingende meg mer en momsen som regel. Skal se om jeg får sendt klage hvertfall til tollen, men selve gebyret på 93kr er vel fra posten så for å få tilbake det må jeg vel også ta det opp med posten også! Jeg fikk et par filmer/TV-serier (husker ikke helt) som var galt fortollet i august i fjor (altså 2007). Hver pakke hadde en verdi på 199,80 kr, nærmere tollgrensa enn dette kommer man nesten ikke. Klaget til tollvesenet, fikk medhold, og en sjekk på 100 kr kom i romjula. Men nå må jeg jo sende klage til Posten også for å få tilbake pengene for gebyra. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg kan alltids overleve momsen, men det som er ufattelig irriterende er jo det forpulte gebyret på 93kr! Det utgjør jo for svingende meg mer en momsen som regel. Skal se om jeg får sendt klage hvertfall til tollen, men selve gebyret på 93kr er vel fra posten så for å få tilbake det må jeg vel også ta det opp med posten også! Det er helt utrolig. Håper det går bra til slutt. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Det du må nok betale moms på dem, Meldarion, siden alle andre som har handlet på BOGO-salgene til Amazon har måttet gjøre det. Noe dritt at de ikke skriver prisen etter rabatten. Man får vel tilbake de pengene på et vis, men det kan fort vise seg å være litt stress... Quoter meg selv Du må altså ikke betale gebyr eller moms når varen er under 200kr. Fikk krav om moms+gebyr, Gikk ned til posten som beskrevet nedenfor. Endte opp med å ikke betale et rødt øre av de 350kr kravet lød på Hei har akuratt henta 4 HD DVD fra Amazons BOGO.Det var krav om moms på de to pakkene selv om verdien var under 200kr. Her er en mulig løsning: Ta med ferske kvitteringer og hentelappen ned på posten. Si til expeditøren at de må ringe Kundersrvice Utland på 23147600. Etter flere fakser og ca 40 minutter har du HD DVDene dine Endret 2. januar 2008 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå