Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis noen har noen linker så skal jeg vel få til det, eller så kan man jo handle HD DVD så slipper man det tullet det ;)

Blu-Ray Region Code info er en veldig oppdatert site.

Liten leif i urlen (bort med bindestrek) :) Korrekt er: http://Blu-ray.liesinc.net/

EDIT: Hvorfor vil forumet at det skal være bindestrek? :hm:

Endret av heanwi
Lenke til kommentar

Full Metal Jacket (Deluxe Edition) [blu-ray]

The Departed [blu-ray]

Harry Potter and the Chamber of Secrets [blu-ray]

Harry Potter and the Sorcerer's Stone [blu-ray]

Harry Potter and the Goblet of Fire [blu-ray]

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban [blu-ray]

fra Amazon.com.

Håper det ikke blir noe gebyr fra tollvesenet. Bestilte de 3 separate pakker.

Lenke til kommentar

Det du må nok betale moms på dem, Meldarion, siden alle andre som har handlet på BOGO-salgene til Amazon har måttet gjøre det. Noe dritt at de ikke skriver prisen etter rabatten. Man får vel tilbake de pengene på et vis, men det kan fort vise seg å være litt stress...

Lenke til kommentar

Jeg kan alltids overleve momsen, men det som er ufattelig irriterende er jo det forpulte gebyret på 93kr! Det utgjør jo for svingende meg mer en momsen som regel. Skal se om jeg får sendt klage hvertfall til tollen, men selve gebyret på 93kr er vel fra posten så for å få tilbake det må jeg vel også ta det opp med posten også!

Lenke til kommentar
Jeg kan alltids overleve momsen, men det som er ufattelig irriterende er jo det forpulte gebyret på 93kr! Det utgjør jo for svingende meg mer en momsen som regel. Skal se om jeg får sendt klage hvertfall til tollen, men selve gebyret på 93kr er vel fra posten så for å få tilbake det må jeg vel også ta det opp med posten også!

Jeg fikk et par filmer/TV-serier (husker ikke helt) som var galt fortollet i august i fjor (altså 2007). Hver pakke hadde en verdi på 199,80 kr, nærmere tollgrensa enn dette kommer man nesten ikke. Klaget til tollvesenet, fikk medhold, og en sjekk på 100 kr kom i romjula. Men nå må jeg jo sende klage til Posten også for å få tilbake pengene for gebyra.

Lenke til kommentar

Det er helt utrolig. Håper det går bra til slutt.

Lenke til kommentar
Det du må nok betale moms på dem, Meldarion, siden alle andre som har handlet på BOGO-salgene til Amazon har måttet gjøre det. Noe dritt at de ikke skriver prisen etter rabatten. Man får vel tilbake de pengene på et vis, men det kan fort vise seg å være litt stress...

Quoter meg selv ;)

Du må altså ikke betale gebyr eller moms når varen er under 200kr.

Fikk krav om moms+gebyr, Gikk ned til posten som beskrevet nedenfor.

Endte opp med å ikke betale et rødt øre av de 350kr kravet lød på :grin:

Hei har akuratt henta 4 HD DVD fra Amazons BOGO.

Det var krav om moms på de to pakkene selv om verdien var under 200kr.

Her er en mulig løsning:

Ta med ferske kvitteringer og hentelappen ned på posten.

Si til expeditøren at de må ringe Kundersrvice Utland på 23147600.

Etter flere fakser og ca 40 minutter har du HD DVDene dine ;)

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...