technofranki Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Amazon.com har nå Kjøp en Blu-ray film - få en gratis salg. Totalt 98 titler (i skrivende stund). Det står ikke hvor lenge salget vil vare. EDIT: Noen av titlene som er på salg: Harry Potter and the Goblet of Fire Harry Potter and the Prisoner of Azkaban Harry Potter and the Chamber of Secrets Harry Potter and the Sorcerer's Stone 300 The Terminator Ocean's Thirteen Endret 1. januar 2008 av technofranki Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jess, Harry Potter endelig på Blu-Ray også! Takk! Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Ikke den aller nyeste ser jeg dog. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan får man betalt vis man ikke har VIsa ? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Da var selvsagt også Harry Potter-filmene og 300 på Blu-ray på de 5 første plassen på DVD bestsellers listen på Amazon, og har totalt 11 av 25 plasser på topp 25 (HD DVD har ingen, og er ikke representert før på 44-plass). Tenkte jeg det ikke, hehe. Endret 2. januar 2008 av K.Larsen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan er det å bestille fra Deep Discount? Ser at dem har et par stk med ganske lave priser. Forresten vis man har adresse med Æ, skal man bytte den til ae på de stedene på shipping info? Er litt noob å bestille fra utenlandske nettsteder Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Det skader ikke å bytte ut æ til ae, så bare gjør det. Slipper du at det eventuelt står noen rare tegn mitt i adressefeltet, bare sånn i tilfelle. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Det skader ikke å bytte ut æ til ae, så bare gjør det. Slipper du at det eventuelt står noen rare tegn mitt i adressefeltet, bare sånn i tilfelle. Ok, da tror jeg kommer til å bestille en film gjennom der imorgen. Hvor langt tid er det med frakt, er vist free shipping på DD nå på utvalgte. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Må bare spørre her før jeg tør bekfrefte bestillingen hos Play.com, jeg kan spille av Blu Ray på min PS3 uten at det blir noe kluss med sonene? Har de ett annet format på covrene enn det vi har i Norge? Leste noe sånt her i tråden, men husker ikke om det gjaldt Play.com. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Du kan spille av engelske Blu-Ray-utgivelser på norsk PS3 helt fint. Coverne er litt tykkere enn de er her i Norge, men det bør ha veeeldig lite å si. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan er dollarkursen for tiden? Har lyst på en film som koster 22,76 $, så bare lurer på om det er en god pris for en BD film.? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Da var de fire Harry Potter filmene bestillt på salget til amazon. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Det skader ikke å bytte ut æ til ae, så bare gjør det. Slipper du at det eventuelt står noen rare tegn mitt i adressefeltet, bare sånn i tilfelle. Ok, da tror jeg kommer til å bestille en film gjennom der imorgen. Hvor langt tid er det med frakt, er vist free shipping på DD nå på utvalgte. Prisen er ganske bra, men de har relativt dyr frakt hvis det ikke har free shipping (sikker på at dette gjelder international?) Har bestilt 2 BD derfra, og det tok ca 20 dager pr film før jeg fikk de. Ergo: jeg kjøper aldri derfra igjen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan er dollarkursen for tiden? Har lyst på en film som koster 22,76 $, så bare lurer på om det er en god pris for en BD film.? Tja, multipliser med ca. 5,5 og det gir deg en god pekepinn: 125kr. Altså atskillig billigere enn noen du finner her i Norge. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har en liste på alle sonefrie Blu-ray filmer? Tenkte å slå til på en del filmer fra Amazon.com, men får ikke spilt av Sone A-filmer på min Sone B-PS3. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Her har du en veldig god, og gjenvlig oppdatert oversikt: Blu-ray Title Region Coding Masterlist Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Hei har akuratt henta 4 HD DVD fra Amazons BOGO. Det var krav om moms på de to pakkene selv om verdien var under 200kr. Her er en mulig løsning: Ta med ferske kvitteringer og hentelappen ned på posten. Si til expeditøren at de må ringe Kundersrvice Utland på 23147600. Etter flere fakser og ca 40 minutter har du HD DVDene dine Edit: Noen som har Toshiba HD-E1? Ser at Elkjøp selger den til 1999kr Endret 2. januar 2008 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har en liste på alle sonefrie Blu-ray filmer? Tenkte å slå til på en del filmer fra Amazon.com, men får ikke spilt av Sone A-filmer på min Sone B-PS3. Begynner å bli_litt_lei dette spørsmålet nå. Kan ikke trådstarter sette slikt inn i 1.post, så slipper vi dette flere ganger ? Venter forresten på Resident Evil Extinction (BD), kommer nok imorra Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis noen har noen linker så skal jeg vel få til det, eller så kan man jo handle HD DVD så slipper man det tullet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå