Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Hurra, fikk faktisk Blade Runner kofferten idag fra amazon.com:)

Trodde egentlig at kofferten skulle være i metall, så det var litt skuffende at det var plast, men innholdet var jo morsomt.

(HDDVD som vanlig).

Dette var skuffende!

Tror jeg heller kjøper Blade Runner 5-disc uten koffert, og heller satse på The Ultimate James Bond Collection-kofferten i børstet stål (dog vanlig DVD). :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg heller kjøper Blade Runner 5-disc uten koffert, og heller satse på The Ultimate James Bond Collection-kofferten i børstet stål (dog vanlig DVD).

Jeg vet at dette ikke har noe med emnet å gjøre, men hvis du greier å skaffe JB-filmene billigere seperat enn med hele boksen, så kan boksen kjøpes utenom på jamesbond.no for 199,-. Har selv gjort det, siden jeg kjøpte filmene seperat. På Play.com koster for eksempel UE-utgivelene £5.99, ca. 65,- per utgivelse = 65*20 + 199 = 1499,-. Dét er bra pris, det. ;)

Edit:

La til sitat

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Da jeg i utgangspunktet ønsker å være upartisk i den pågående HD-krigen, har jeg bestilt meg en Toshiba HD-EP35 HD DVD-spiller, for å suplere PS3-en som jeg foreløpig bruker for å spille av Blu-ray Disk.

Jeg har også bestilt meg noen HD DVD-er i den sammenheng.

Fra Platekompaniet bestilte jeg Transformers og Batman Begins til 229 kr stk., og fra Play.com benyttet jeg meg av ett 3 for 2 tilbud og kjøpte meg Shaun of the Dead, The Big Lebowski, og Pitch Black til en samlet pris av GBP 29.98.

Lenke til kommentar
Tror jeg heller kjøper Blade Runner 5-disc uten koffert, og heller satse på The Ultimate James Bond Collection-kofferten i børstet stål (dog vanlig DVD).

Jeg vet at dette ikke har noe med emnet å gjøre, men hvis du greier å skaffe JB-filmene billigere seperat enn med hele boksen, så kan boksen kjøpes utenom på jamesbond.no for 199,-. Har selv gjort det, siden jeg kjøpte filmene seperat. På Play.com koster for eksempel UE-utgivelene £5.99, ca. 65,- per utgivelse = 65*20 + 199 = 1499,-. Dét er bra pris, det. ;)

Takk for tipset! Og med det så antar jeg at UE-utgivelsene er remastred.

Edit: Haha, Jamesbond.no-siden visste jeg ikke at den fantes. Glimrende.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Takk for tipset! Og med det så antar jeg at UE-utgivelsene er remastred.

Edit: Haha, Jamesbond.no-siden visste jeg ikke at den fantes. Glimrende.

Ja, UE er de nye, remastrede versjonene. :)

Lenke til kommentar
Kommer Alone Home filmene til HD DVD eller Blu-Ray?

Beklager jeg bare måtte :!:

Kofferten til Blade Runner er jo uansett artig å ha stående, hvis det ikke ser veldig plastic fantastic ut på avstand også da. Men den kostet jo ikke mer en $66 så man kan jo ikke forvente at den skal komme i børstet stål/aluminium for den prisen.

Hvis den gjør det så får jeg bare sette den på motsatt side av Bond kofferten sånn at det ikke blir så synlig :)

Lenke til kommentar

Jada, Blade Runner-kofferten er nok kul uansett, men jeg hadde våget å håpe på noe annet enn plast da. Men som sagt, jeg skal jo ikke uttale meg om hvordan den ser ut før jeg får den selv. Det er uansett innholdet som teller mest, og det er bare kult å få med noe som ser bra ut i hylla i tillegg. Får hvert fall med litt bilder og greier, det er et pluss uansett. De smålekene må jeg si jeg driter litt i, men for all del, har ikke noe imot å få dem med gratis. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...