Manx Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 EDIT: Så fikk jeg øynene opp for posten til Manx og innså at jeg hadde oversett en god pris på Harry Potter filmene Ja gni det inn Da var vel siste film i hus for i år... The Kingdom, $28,21 fra DVD Pacific og som de 186 gangene før i år, HD DVD. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Annoying! Sto i kassen i går, og skulle betale for The Shining på Blu-Ray. Men gavekortet, det var borte! Damn... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Finally! Da er Resident Evil Bestilt (BD) fra axelmusic.com - ~ $32 Ble sendt for 2 dager siden, mens releasen er 2. januar Håper filmen rokker ^^ Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Kjøpte meg A Clockwork Orange på Blu-ray til 199,- fra DVDstrax. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Regner med at du mener Resident Evil: Extinction. Selv så må jeg nok vente til 14.2 før den blir sluppet på HD DVD og da blir det nok en liten Resident Evil kveld tenker jeg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Deja Vu AVP BD Hvorfor? Aaaaaner ikke. Endret 29. desember 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Fikk endelig hentet pakken fra Amazon. Den bestod av: Close Encounters of the Third Kind The Pixar Short Films Collection: Volume 1CarsThe Last SamuraiThe Fountain Troy: The Director´s Cut og 16 Blocks.Alle i Blu-ray, som alltid. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Fikk endelig hentet pakken fra Amazon. Den bestod av: Close Encounters of the Third Kind The Pixar Short Films Collection: Volume 1CarsThe Last SamuraiThe Fountain Troy: The Director´s Cut og 16 Blocks.Alle i Blu-ray, som alltid. Linkene dine fungerer ikke Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Ja, det var merkelig. Det må være noe galt med High-def Digest. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Hurra, fikk faktisk Blade Runner kofferten idag fra amazon.com:) Trodde egentlig at kofferten skulle være i metall, så det var litt skuffende at det var plast, men innholdet var jo morsomt. (HDDVD som vanlig). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Var jo en grei av sluttning på året må jeg si, kan vel hende at det ligger en hentelapp i postkassa mi også, men har ikke kommet så langt ennå for å ta en titt om det er noen flere filmer som kom inn i siste liten. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Var jo en grei av sluttning på året må jeg si, kan vel hende at det ligger en hentelapp i postkassa mi også, men har ikke kommet så langt ennå for å ta en titt om det er noen flere filmer som kom inn i siste liten. Hehe, vel da ser det vel dårlig ut siden Postkontorene/utlevering nå vel er stengt over hele landet frem til 2.Jan? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 I hvertfall når det kommer til å hente Blade Runner hvis den har kommet da. Hadde vel ikke fått hentet den uansett i dag, posten stenger vel 12 og jeg sto opp 10 over Men med litt flaks så ligger Timecop, The Heartbreak Kid eller Eastern Promises i postkassa Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Håper min Blade Runner snart dukker opp også. Hadde også vært gøy om Warner ikke gav meg en av utgavene med samme innhold på disc 1 og 5, slik mange har fått. Manx: Vet du om DVD Profiler snart kommer på Mac? Endret 31. desember 2007 av K.Larsen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Regner med at du mener Resident Evil: Extinction. Selv så må jeg nok vente til 14.2 før den blir sluppet på HD DVD og da blir det nok en liten Resident Evil kveld tenker jeg Japp, var 3'ern jeg mente =D HD DVD også you say? Er ikke denne exclusive Blu-ray? Studio: Screen GemsSony Pictures Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Regner med at du mener Resident Evil: Extinction. Selv så må jeg nok vente til 14.2 før den blir sluppet på HD DVD og da blir det nok en liten Resident Evil kveld tenker jeg Japp, var 3'ern jeg mente =D HD DVD også you say? Er ikke denne exclusive Blu-ray? Studio: Screen GemsSony Pictures Hvis ikke jeg tar feil så dukker den opp i Tyskland. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Gleder meg til Blade Runner, men litt skuffende å høre at den er i plast ... :/ Så kvaliteten kan ikke måle seg med for eksempel Bond-kofferten? Kjipe greier. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Derfor var jeg taktisk og bestilte standard 5-disc utgaven uten den teite kofferten og de dårlige lekene. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Meh, koffert er fortsatt kulere enn standard. Men skal de først lage slike spesielle utgaver, så går det nå for faen an å gjøre det skikkelig også. Jeg så for meg koffert i samme kvalitet som Bond-kofferten, som er nydelig, men dengang ei. Vel, jeg burde vel egentlig vente til jeg får den selv for å se hvordan kvaliteten faktisk er. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Regner med at du mener Resident Evil: Extinction. Selv så må jeg nok vente til 14.2 før den blir sluppet på HD DVD og da blir det nok en liten Resident Evil kveld tenker jeg Japp, var 3'ern jeg mente =D HD DVD også you say? Er ikke denne exclusive Blu-ray? Studio: Screen GemsSony Pictures HD DVD Manx: Vet du om DVD Profiler snart kommer på Mac? Jeg har ikke lest noe om at den skal komme på mac, men nå leser jeg ikke alt som går igjennom forumet hos invelos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå