Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var jo en grei av sluttning på året må jeg si, kan vel hende at det ligger en hentelapp i postkassa mi også, men har ikke kommet så langt ennå for å ta en titt om det er noen flere filmer som kom inn i siste liten.

Hehe, vel da ser det vel dårlig ut siden Postkontorene/utlevering nå vel er stengt over hele landet frem til 2.Jan?

Lenke til kommentar
Regner med at du mener Resident Evil: Extinction. Selv så må jeg nok vente til 14.2 før den blir sluppet på HD DVD og da blir det nok en liten Resident Evil kveld tenker jeg :)

Japp, var 3'ern jeg mente =D

HD DVD også you say? Er ikke denne exclusive Blu-ray?

Studio: Screen Gems

Sony Pictures

Lenke til kommentar
Regner med at du mener Resident Evil: Extinction. Selv så må jeg nok vente til 14.2 før den blir sluppet på HD DVD og da blir det nok en liten Resident Evil kveld tenker jeg :)

Sony Pictures

Hvis ikke jeg tar feil så dukker den opp i Tyskland. :)

Lenke til kommentar

Meh, koffert er fortsatt kulere enn standard. :p Men skal de først lage slike spesielle utgaver, så går det nå for faen an å gjøre det skikkelig også. Jeg så for meg koffert i samme kvalitet som Bond-kofferten, som er nydelig, men dengang ei. Vel, jeg burde vel egentlig vente til jeg får den selv for å se hvordan kvaliteten faktisk er.

Lenke til kommentar

Sony Pictures

HD DVD

Manx: Vet du om DVD Profiler snart kommer på Mac?

Jeg har ikke lest noe om at den skal komme på mac, men nå leser jeg ikke alt som går igjennom forumet hos invelos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...