Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer kom fra amazon.de i dag for den nette sum av €24,33 og som vanlig HD DVD...

Mener du BD? Så vidt jeg vet gir ikke Fox ut filmer på HD DVD...

Jo, feks. i tyskland får man kjøpt HDDVD utgaver av endel Blu-ray "eksklusive" utgivelser. Dette fordi rettighetshaveren for utgivelser varierer fra land til land.

Lenke til kommentar
Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer kom fra amazon.de i dag for den nette sum av €24,33 og som vanlig HD DVD...

Jo, feks. i tyskland får man kjøpt HDDVD utgaver av endel Blu-ray "eksklusive" utgivelser. Dette fordi rettighetshaveren for utgivelser varierer fra land til land.

Er det ikke kjekt med et sonefritt format. ;)

Man får både filmer som Resident evil, Lord of war, Saw filmene (tidlig 2008), Reservoir Dogs, Underworld filmene, Tideland, Bridge to Terabithia, Ghost rider, Death at a Funeral, Bug, Brothers Grimm, Silent hill, Apocalypto, Terminator 2 - Judgment Day, Fantastic four, An American Haunting, Mr. & Mrs. Smith, Ran, Leaving Las Vegas, Rambo filmene, Total Recall, Reign of fire og mange flere til HD DVD. Og alle disse er vel såkalte Blu-ray eksklusive, i alle fall i USA.

Lenke til kommentar
Dragoncrest, må man kjøpe dem i tyske nettbutikker?

Er det spesifikt de Fantastic Four of FF: Rise of the Silver Surfer er de to letteste måtene å bestille på enten fra Xploited Cinema (amerikansk nettbutikk som driver med import til USA, og sender til det meste av verden), eller bestille fra Amazon Tyskland: FF, FF:RotSS

Fra Expoited ligger de over mva-grensa, er ikke sikker på om de er 'mva-vennlige', fra Amazon er de under grensa bestilt hver for seg.

Har du konto på en annen Amazon logger du bare på med brukernavn/epostadresse + passord derfra, så ligger all info der allerede.

Lenke til kommentar

Bestilte Close Encounters Of The Third Kind (30th Anniversary Ultimate Edition) (Blu-ray) fra Amazon.co.uk, £13.98. De er riktig nok utsolgt for denne tittelen akkurat nå, men prisen er jo grei. Dessuten har jeg nok av andre filmer jeg kan se mens jeg venter på denne.

Amazon.co.uk har for tiden Kjøp 3 betal for 2 deal på Blu-ray. Dette tilbudet varer til midnatt 13 january 2008.

Lenke til kommentar

Og vice verca selvsagt. Jeg sitter her og ruger på Universals Children of Men f.eks.

Bestilte Close Encounters Of The Third Kind (30th Anniversary Ultimate Edition) (Blu-ray) fra Amazon.co.uk, £13.98. De er riktig nok utsolgt for denne tittelen akkurat nå, men prisen er jo grei. Dessuten har jeg nok av andre filmer jeg kan se mens jeg venter på denne.

Bestillte denne for evigheter selv. Men Amazon er treige juletidene ser det ut som.

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar

Fikk forresten HDDVD'ene jeg bestilte fra Amazon.com's BOGO salg den 12/12 ganske nøyaktig én uke etter at de ble sendt. Det må jo være ganske bra i verste jule-stria. Brukte da den nest billigste shipping metode.

Ulempen var, som noe andre var inne på her i tråden, at idiotene på amazon.com hadde prestert å skrive på total verdi for begge filmene, selv om den ene var gratis, noe som da medfulgte at noen pakker ble feilaktig belastet for moms.

Vær obs på dette dersom dere vurderer fremtidige amazon.com BOGO salg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...