B4stian Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Bestilte et par Blu-ray-filmer fra Playx.no: - The Patriot - Layer Cake 159 kr. pr. stk. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 faen, det irriterer meg at The Hitcher og The hills have eyes finnes kun på sone b og ikke sone a. Snakk om ironisk a, her importerer du amerikansk ps3 for å få filma billigst og først og så viser det seg at det er filmer på sone b her i europa som ikke engang er annonsert i usa. "%#%¤#¨¨ http://www.playx.no/index.php?SCREEN=pr&pr=267 Jeg har forresten funnet ut at den nye panaosnic blu-ray spilleren kommer med profile 1, Panasonic DMP-BD30K http://www.amazon.com/Panasonic-DMP-BD30K-...9079&sr=8-1 kan noen si meg når denne kommer i norge som sone b ? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Nå snakker vi qouting Har ikke helt slått til den spådommen der men gi meg et år til Er ikke lang unna, blir ca 17 dollar per film, billig nok for meg i alle fall Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Bestilte følgende filmer i dag: Stir of Echoes [blu-ray] US$13.95 Amazon.com Stargate [blu-ray] US$13.95 Amazon.com Begge filmene er regionfrie. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 The Simpsons Movie [blu-ray], 249 kr Platekompaniet (fysisk butikk) Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Blade Runner: The Final Cut på HD DVD landet i postkassen i dag, fra dvdstrax. 199,- + 18,- i frakt Endret 19. desember 2007 av Tomtruck Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Et godt kjøp. Finnes det en lengre utgave av Blade Runner til BR/HD DVD? Mener det er en til som inneholder mer bonusmateriale og selve filmen er et par minutt lengre. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Et godt kjøp. Finnes det en lengre utgave av Blade Runner til BR/HD DVD? Mener det er en til som inneholder mer bonusmateriale og selve filmen er et par minutt lengre. Kan ikke si meg enig i at det er et godt kjøp all den tid du kan få 5-disk-versjonen (Final Cut, Workprint, 'Director's Cut', både original US og Euro kino-versjon m/voice-over, + bøttevis med ekstras) til i underkant av NOK200, frakt inkludert, fra f.eks. Amazon.com. Detaljer/anmeldelse av 5-disk-settet (i HD DVD og Blu-ray-versjon) kan man lese hos f.eks. DVD Beaver. EDIT: Fikk The Jimi Hendrix Experience - Live At Monterey på HD DVD fra Amazon UK, omtrent NOK165 med frakt (oppgradert gratis til DHL kurér). Endret 19. desember 2007 av Njål Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Er Amazon.com lokalisert i USA? Hvor mye kommer frakten på hvis man bestiller derifra? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Er Amazon.com lokalisert i USA? Hvor mye kommer frakten på hvis man bestiller derifra? Litt i overkant av $6 for den billigste frakten... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Har bestillt mye fra Amazon.com.. ikke hatt noen problemer. Nyeste Transformers ble også bestilt ifra amerikansk Amazon.com, men ble shippet ifra New Zealand av alle ting. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) The Shining Eyes Wide Shut Independence Day Close Encounters of the Third Kind Blade Runner BD. Endret 20. desember 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Alle BD Fra play.com: Kung Fu Hustle Big Fish Hellboy (alle på 3 for 2 tilbud) Amazon.com: Ice Age 2 Alien VS Predator (2 for 1 tilbud) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Queen: Rock Montreal & Live Aid på HD DVD fra amazon.com til $16.65 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Balls of Fury $28,21 fra DVD Pacific. "A huge comedy with tiny balls" :!: Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 I går kveld fikk jeg beskjed om at Blade Runner: 5-disc Complete Collectors Edition [blu-ray] var sendt fra Amazon.com. Gleder meg villt! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Amazon sendte meg "koffert versjonen" av BladeRunner (HD DVD) 17/12, men tviler sterkt på at jeg ser noe til denne før neste år. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Amazon sendte meg "koffert versjonen" av BladeRunner (HD DVD) 17/12, men tviler sterkt på at jeg ser noe til denne før neste år. Si ikke det. Jeg fikk 5-disc Blu-ray utgaven (uten koffert) i dag. Den ble sendt på mandag (17. des). Edit: Fra Amazon.com Endret 21. desember 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Amazon sendte meg "koffert versjonen" av BladeRunner (HD DVD) 17/12, men tviler sterkt på at jeg ser noe til denne før neste år. Si ikke det. Jeg fikk 5-disc Blu-ray utgaven (uten koffert) i dag. Den ble sendt på mandag (17. des). Edit: Fra Amazon.com Da burde jo jeg strengt tatt ha fått mitt 5-disk HD DVD-sett i dag, ble sendt samtidig. Når det gjelder kofferten er jeg enig med Vice; Siden den er godt over mva-grensa ser vi neppe noe til den før litt ut på nyåret. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Gjorde en byttehandel på jobben i dag. (noen spill som ble til en del filmer) HD DVD: - The Bourne Ultimatum - Transformers (2 disc SE) Blu-ray: - The Simpsons Movie - Harry Potter og de vises stein - Harry Potter og mysteriekammeret - Harry Potter og fangen fra Azkaban - Harry Potter og føniksordenen - Bruce Springsteen: Live in Dublin Normal butikkpris på disse er mellom 229 kr. og 279 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå