Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faen, det irriterer meg at The Hitcher og The hills have eyes finnes kun på sone b og ikke sone a. Snakk om ironisk a, her importerer du amerikansk ps3 for å få filma billigst og først og så viser det seg at det er filmer på sone b her i europa som ikke engang er annonsert i usa. "%#%¤#¨¨

http://www.playx.no/index.php?SCREEN=pr&pr=267

Jeg har forresten funnet ut at den nye panaosnic blu-ray spilleren kommer med profile 1, Panasonic DMP-BD30K

http://www.amazon.com/Panasonic-DMP-BD30K-...9079&sr=8-1

kan noen si meg når denne kommer i norge som sone b ?

Lenke til kommentar
Et godt kjøp. Finnes det en lengre utgave av Blade Runner til BR/HD DVD? Mener det er en til som inneholder mer bonusmateriale og selve filmen er et par minutt lengre.

Kan ikke si meg enig i at det er et godt kjøp all den tid du kan få 5-disk-versjonen (Final Cut, Workprint, 'Director's Cut', både original US og Euro kino-versjon m/voice-over, + bøttevis med ekstras) til i underkant av NOK200, frakt inkludert, fra f.eks. Amazon.com. Detaljer/anmeldelse av 5-disk-settet (i HD DVD og Blu-ray-versjon) kan man lese hos f.eks. DVD Beaver.

EDIT:

Fikk The Jimi Hendrix Experience - Live At Monterey på HD DVD fra Amazon UK, omtrent NOK165 med frakt (oppgradert gratis til DHL kurér).

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Amazon sendte meg "koffert versjonen" av BladeRunner (HD DVD) 17/12, men tviler sterkt på at jeg ser noe til denne før neste år. :(

Si ikke det. Jeg fikk 5-disc Blu-ray utgaven (uten koffert) i dag. Den ble sendt på mandag (17. des).

Edit: Fra Amazon.com

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Amazon sendte meg "koffert versjonen" av BladeRunner (HD DVD) 17/12, men tviler sterkt på at jeg ser noe til denne før neste år. :(

Si ikke det. Jeg fikk 5-disc Blu-ray utgaven (uten koffert) i dag. Den ble sendt på mandag (17. des).

Edit: Fra Amazon.com

Da burde jo jeg strengt tatt ha fått mitt 5-disk HD DVD-sett i dag, ble sendt samtidig. :hrm:

Når det gjelder kofferten er jeg enig med Vice; Siden den er godt over mva-grensa ser vi neppe noe til den før litt ut på nyåret.

Lenke til kommentar

Gjorde en byttehandel på jobben i dag. (noen spill som ble til en del filmer)

HD DVD:

- The Bourne Ultimatum

- Transformers (2 disc SE)

Blu-ray:

- The Simpsons Movie

- Harry Potter og de vises stein

- Harry Potter og mysteriekammeret

- Harry Potter og fangen fra Azkaban

- Harry Potter og føniksordenen

- Bruce Springsteen: Live in Dublin

Normal butikkpris på disse er mellom 229 kr. og 279 kr. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...