Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faen, det irriterer meg at The Hitcher og The hills have eyes finnes kun på sone b og ikke sone a. Snakk om ironisk a, her importerer du amerikansk ps3 for å få filma billigst og først og så viser det seg at det er filmer på sone b her i europa som ikke engang er annonsert i usa. "%#%¤#¨¨

http://www.playx.no/index.php?SCREEN=pr&pr=267

Jeg har forresten funnet ut at den nye panaosnic blu-ray spilleren kommer med profile 1, Panasonic DMP-BD30K

http://www.amazon.com/Panasonic-DMP-BD30K-...9079&sr=8-1

kan noen si meg når denne kommer i norge som sone b ?

Lenke til kommentar
  Onyx skrev:
Et godt kjøp. Finnes det en lengre utgave av Blade Runner til BR/HD DVD? Mener det er en til som inneholder mer bonusmateriale og selve filmen er et par minutt lengre.

Kan ikke si meg enig i at det er et godt kjøp all den tid du kan få 5-disk-versjonen (Final Cut, Workprint, 'Director's Cut', både original US og Euro kino-versjon m/voice-over, + bøttevis med ekstras) til i underkant av NOK200, frakt inkludert, fra f.eks. Amazon.com. Detaljer/anmeldelse av 5-disk-settet (i HD DVD og Blu-ray-versjon) kan man lese hos f.eks. DVD Beaver.

EDIT:

Fikk The Jimi Hendrix Experience - Live At Monterey på HD DVD fra Amazon UK, omtrent NOK165 med frakt (oppgradert gratis til DHL kurér).

Endret av Njål
Lenke til kommentar
  Vice skrev:
Amazon sendte meg "koffert versjonen" av BladeRunner (HD DVD) 17/12, men tviler sterkt på at jeg ser noe til denne før neste år. :(

Si ikke det. Jeg fikk 5-disc Blu-ray utgaven (uten koffert) i dag. Den ble sendt på mandag (17. des).

Edit: Fra Amazon.com

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
  _crs_ skrev:
  Vice skrev:
Amazon sendte meg "koffert versjonen" av BladeRunner (HD DVD) 17/12, men tviler sterkt på at jeg ser noe til denne før neste år. :(

Si ikke det. Jeg fikk 5-disc Blu-ray utgaven (uten koffert) i dag. Den ble sendt på mandag (17. des).

Edit: Fra Amazon.com

Da burde jo jeg strengt tatt ha fått mitt 5-disk HD DVD-sett i dag, ble sendt samtidig. :hrm:

Når det gjelder kofferten er jeg enig med Vice; Siden den er godt over mva-grensa ser vi neppe noe til den før litt ut på nyåret.

Lenke til kommentar

Gjorde en byttehandel på jobben i dag. (noen spill som ble til en del filmer)

HD DVD:

- The Bourne Ultimatum

- Transformers (2 disc SE)

Blu-ray:

- The Simpsons Movie

- Harry Potter og de vises stein

- Harry Potter og mysteriekammeret

- Harry Potter og fangen fra Azkaban

- Harry Potter og føniksordenen

- Bruce Springsteen: Live in Dublin

Normal butikkpris på disse er mellom 229 kr. og 279 kr. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...