Dragoncrest Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fikk Transformers fra deepdiscount.com i dag (21.48$ m/rabatt), de brukte latterlig lang tid! Edit : HD DVD selvsagt Vel for å forsvare dem litt så er det jo posten som bruker lang tid ikke DD Hehe, joda. Men opplever kortere leveringstid fra Amazon f.eks på billigste frakt. Klarte å gjøre samme tabben når jeg beste Tremors fra Deepdiscount.com, må vel vente nesten en måned på den også. Du kjøpte den ikke sant? Fornøyd med den? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Klarte å gjøre samme tabben når jeg beste Tremors fra Deepdiscount.com, må vel vente nesten en måned på den også. Du kjøpte den ikke sant? Fornøyd med den? Veldig positivt overrasket over bildet faktisk, det har jo vært litt opp og ned med de såkalte katalog titlene til Universal, men Tremors er en av de bedre jeg har sett så langt. Filmene er jo like konge hver gang den blir sett også Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Da var det enda noen filmer som ble hentet på posten... Fra DD: Forbidden Planet - UCE, $31,77. Out For Justice, $17,08. Liar Liar, $17,56. Fra Amazon.de: Running Scared, €20,98. Alle HD DVD. Edit: Ser ut som Running Scared ble nr. 160 så langt... Edit 2: Moro skulle ta en titt oppe i boksen som Forbidden Planet kom i og hva finner jeg der, jo den vanlige DVD utgaven og ikke HD DVD som jeg forventet å finne De har pokker meg klart å legge ved feil utgave oppe i boksen når den har blitt pakket ved fabrikken, så da må jo alt sendes i retur og vente i 3-5 uker før jeg får den i retur... Endret 1. desember 2007 av Manx Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som vet om Titanic kommer på Blu-Ray? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som vet om Titanic kommer på Blu-Ray? Husker jeg ikke veldig feil er retighetene for Titanic fordelt slik rundt i verden at den høyst sannsynlig vil dukke opp på begge HD-formater før eller seinere (forutsatt at begge lever så lenge, selvfølgelig). Men så vidt jeh vet ikke annonsert på HD-disk noe sted ennå. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som vet om Titanic kommer på Blu-Ray? Husker jeg ikke veldig feil er retighetene for Titanic fordelt slik rundt i verden at den høyst sannsynlig vil dukke opp på begge HD-formater før eller seinere (forutsatt at begge lever så lenge, selvfølgelig). Men så vidt jeh vet ikke annonsert på HD-disk noe sted ennå. Amazon har den listet som HD DVD, om det er noe fakta i at den kommer vet man ikke ennå. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Da dukket Queen Rock Montreal & Live Aid opp fra DVD Pacific, for den nette sum av $17,78. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Blu-ray: Rising sun - ca. 180 kr. @ Ezydvd.com Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg kjøpte meg Die Hard 4.0 og The Rock til 199,- hver, begge på Blu-ray. Endret 3. desember 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Første og siste (foreløpig) jeg kjøpte var pirates of the caribean 1 & 2 (2 for 1 tilbud en stund tilbake på amazon) PS: Noen som har erfaring med noen av disse amerikanske nettbutikkene som skriver lavere verdi/gave på pakkene? Er ute etter bokssettet med harry potter (film 1 - 5) på blu ray og ville prøve å komme unna mva... Endret 4. desember 2007 av hardkjerne Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 • Letters From Iwo Jima (Blu-ray) • Spider-Man 3 (Blu-ray) • Final Fantasy: The Spirits Within (Blu-ray) Play kjører buy 2, get one for free; http://www.play.com/DVD/Blu-ray/3-/124809/2-/Promo.html Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da var Die Hard 4.0 i posten Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fikk Pitch Black og Dawn of the Dead (HD DVD) ($15.99 pr stk) fra Amazon.com i dag. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 The Crow Collectors Edition (Blu-ray) fra Play Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Amazon.com har et nytt tilbud, kjøp en Blu-ray film få en gratis. Vet ikke hvor lenge dette tilbudet varer og utvalget er ikke så stort. Jeg fikk forresten The Fifth Element (Remastered) og Final Fantasy - The Spirit Within. Begge Blu-ray, kjøpt på Amazons forrige 2 for 1 tilbud. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Er i Australia i disse dager, og kjøpte meg The Fifth Element, Alien Vs. Predator, Hellboy og Superman Returns på Blu-ray på en Target i Cairns, Queensland. De var faktisk billigere enn enkelte DVD-er i butikken. Fra 29 til 34 australske dollar. Kjøpte for noen timer også Planet Earth: The Complete BBC Series (m/ V.O fra David Attenborough), The Rock og Cinderella Man på EzyDVD her i Sydney. Disse også i Blu-ray, selvsagt. Det var for øvrig omtrent ingen HD DVD-er å finne i hverken Virgin Megastore, Target eller noen av videospill/CD/DVD butikkene jeg var i rundt omkring i landet. En hylle med HD DVD, og fem hyller med Blu-ray. EzyDVD i Sydney hadde dog nesten like mange HD DVD-er som BD, og hadde best utvalg. Endret 5. desember 2007 av K.Larsen Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Amazon.com har et nytt tilbud, kjøp en Blu-ray film få en gratis. Vet ikke hvor lenge dette tilbudet varer og utvalget er ikke så stort. Jeg fikk forresten The Fifth Element (Remastered) og Final Fantasy - The Spirit Within. Begge Blu-ray, kjøpt på Amazons forrige 2 for 1 tilbud. Bra tilbud! Bestilte Corpse Bride og TMNT.. Står at de er Region A, men ifølge denne siden, skal det gå an å spille de av på en Region B låst spiller. Håper det stemmer. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Første og siste (foreløpig) jeg kjøpte var pirates of the caribean 1 & 2 (2 for 1 tilbud en stund tilbake på amazon) PS: Noen som har erfaring med noen av disse amerikanske nettbutikkene som skriver lavere verdi/gave på pakkene? Er ute etter bokssettet med harry potter (film 1 - 5) på blu ray og ville prøve å komme unna mva... Feilpostet... Endret 5. desember 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Amazon.com har et nytt tilbud, kjøp en Blu-ray film få en gratis. Vet ikke hvor lenge dette tilbudet varer og utvalget er ikke så stort. Jeg fikk forresten The Fifth Element (Remastered) og Final Fantasy - The Spirit Within. Begge Blu-ray, kjøpt på Amazons forrige 2 for 1 tilbud. Bra tilbud! Bestilte Corpse Bride og TMNT.. Står at de er Region A, men ifølge denne siden, skal det gå an å spille de av på en Region B låst spiller. Håper det stemmer. Får håpe at de bare skriver prisen på den du kjøper og ikke prisen som begge ville ha kostet nye, sånn som de har gjort med 2 for prisen av 1 tilbudene dems i det siste... Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Slik at det blir moms og faenskap? Får ikke håpe det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå