Raste Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Fikk Night at the Museum på Blu-Ray i dag Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Alle hdscape titler koster kun 9,99$ frem til 26nov. Nedsatt fra 24,99. http://www.hdscape.com/cat_hdscape.cfm Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Kjøpte meg Pearl Harbor på Blu-Ray for 269 kr på platekompaniet nå nettopp. Er julegave til meg fra bestemoren min Endret 24. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Var på tide med en bestilling av Shrek3 HDDVD@27,95 fra Amazon.com Endret 24. november 2007 av Vice Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 The simpsons movie blue ray. På dvdstrax til kr 199+18 i frakt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Fikk The Sentinel, The hills have eyes unrated version og Sunshine i går Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Blu-ray: Ocean's Thirteen - 229 kr. @ CDON.com Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Blu-Ray: Spider-Man 3 (2 Disc) - £20 Pirates of the Caribbean: At Worlds End (2 Disc) - £23 Harry Potter and the Order of the Phoenix - £22 @ Virgin Megastore, Liverpool, UK Egentlig småkjipe priser, Hi-Def er ikke billigere enn Norge enda. På nyreleaser på DVD er det ofte 40-50 kroner å spare i UK, men på Hi-Def er prisene stort sett de samme som du finner i Norge (ca 249,- som regel). Sikler også veldig på Planet Earth til £40, men jeg må prøve å begrense pengebruken noe. Får se mot slutten av oppholdet her om jeg tar meg råd til den. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Sist gang jeg bestilte hos Amazon.com tok det 30 dager før HDDVD'en kom, men nå sist kjøpte jeg litt dyrere porto og da kom jammen filmen etter bare 7 dager! Tror jeg blir nødt til å satse på dette framover da jeg ikke gidder å vente i én måned på bestillingen!(Før tok det alltid ca. 10 dager for min del.) Det snodige er at denne gangen så filmen ut til å være shippet via New Zealand også! Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Sist gang jeg bestilte hos Amazon.com tok det 30 dager før HDDVD'en kom, men nå sist kjøpte jeg litt dyrere porto og da kom jammen filmen etter bare 7 dager! Tror jeg blir nødt til å satse på dette framover da jeg ikke gidder å vente i én måned på bestillingen!(Før tok det alltid ca. 10 dager for min del.) Det snodige er at denne gangen så filmen ut til å være shippet via New Zealand også! Flere av mine bestillinger er også kommet fra New Zealand. Snodig det der. 30 dagers leveringstid er også i meste laget. Det eneste positive med det er at når det går så lang tid er at jeg har glømt at jeg har bestilt filmer og blir overrasket når det dukker opp noe i posten.Dessuten er det jo fint å nesten kunne spare 100 kroner i forhold til norske priser. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 The day after tomorrow på blue ray. På dvdstrax til 199 og 18 kr i frakt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Sikler også veldig på Planet Earth til £40, men jeg må prøve å begrense pengebruken noe. Får se mot slutten av oppholdet her om jeg tar meg råd til den. Som sagt, så gjort. Planet Earth på Blu-Ray kjøpt til £40 på Virgin Megastore i Liverpool. Har store forventninger til denne, både selve serien og også bildet på Blu-Ray-versjonen. Og det er selvfølgelig UK-versjonen med den britiske fortelleren. Lenke til kommentar
Rock90 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 I dag kom filmene mine fra bogo salget på Amazon.com. Det viser seg at Amazon har oppgitt full verdi på pakken, så jeg måtte betale moms og gebyr til posten på 170 kroner. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 I dag kom filmene mine fra bogo salget på Amazon.com. Det viser seg at Amazon har oppgitt full verdi på pakken, så jeg måtte betale moms og gebyr til posten på 170 kroner. Det var nå veldig knehøne av Amazon, kanskje får meg en smell jeg også da Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 I dag kom filmene mine fra bogo salget på Amazon.com. Det viser seg at Amazon har oppgitt full verdi på pakken, så jeg måtte betale moms og gebyr til posten på 170 kroner. Det var nå veldig knehøne av Amazon, kanskje får meg en smell jeg også da Særiøse og store selskaper som Amazon kan ikke drive med feilmerking. Det er ikke lov... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 I dag kom filmene mine fra bogo salget på Amazon.com. Det viser seg at Amazon har oppgitt full verdi på pakken, så jeg måtte betale moms og gebyr til posten på 170 kroner. Det var nå veldig knehøne av Amazon, kanskje får meg en smell jeg også da Særiøse og store selskaper som Amazon kan ikke drive med feilmerking. Det er ikke lov... Kanskje jeg misforstod, men jeg forstod det slik at de merket pakken med verdien av filmene før kampanje rabatten. Hvis de merket med prisen som var i kampanjen så er det selvsagt greit, Amazon har aldri merket ned verdien på pakker slik som f.eks videogamesplus gjør. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Fra amazon.de for €24,33. HD DVD: Fantastic Four Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Fikk Transformers fra deepdiscount.com i dag (21.48$ m/rabatt), de brukte latterlig lang tid! Edit : HD DVD selvsagt Endret 30. november 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bestilte Planet Earth (Blu-ray) fra amazon.com til 66.95$ Gleder meg virkelig til å se den! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Fikk Transformers fra deepdiscount.com i dag (21.48$ m/rabatt), de brukte latterlig lang tid! Edit : HD DVD selvsagt Vel for å forsvare dem litt så er det jo posten som bruker lang tid ikke DD Fikk The Wild Bunch og The Dukes of Hazzard fra DD (HD DVD) for $17,08 og $15,46. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå