Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har kommet et par-tre filmer dalene ned i postkasse i dag også:

I Now Pronounce You Chuck & Larry, $28,21.

Tremors, $20,31.

Shrek the Third, $29,29.

Alle selvfølgelig i HD DVD og alle fra DVD Pacific...

Ohhhhh......Viste ikke at Tremors hadde blitt sluppet! Må spore opp den selv også, elsker den filmen!

Lenke til kommentar

Da datt endelig Ratatouille (35,63 USD) fra axelmusic.com i postkassen, sammen med Meet the Robinsons (37.62 USD) fra deepdiscount.com

Fy fader og dyr porto DD har, og for en eksremt lang ventetid også. Det tok nøyaktig 20 dager før den kom.

Vant akkurat auksjon på AVforum, så da får jeg Disturbia (144NOK) i postkassa snart også!

Venter på The Last Samurai fra DD.

Lenke til kommentar

The Fifth Element (Remastered) [blu-ray] - $19.95

Final Fantasy - The Spirits Within [blu-ray] - $0

Begge kjøpt på Amazon.com. De har nå et tidsbegrenset tilbud (vet ikke hvor lenge det var) hvor man kan kjøpe en Blu-ray film og få en gratis. De har to slike tilbud. Du kan velge blant 72 Sony tittler eller 40 Disney tittler. Flere av tittlene er regionfrie, så man kan få seg noen gode kjøp. Rabatten (den billigste filmen) blir trukket fra på siste side av bestillinga, før man presser Checkout.

[Oppdatering] Blu-ray tilbudet er nå over.

Endret av technofranki
Lenke til kommentar

Da ankom endelig Shooter HDDVD'en fra Amazon.com. Det har aldri tatt så lang tid for min del før. Den ble shippet 26.10 og hadde estimated delivery date 12.11.

Leste i en tråd på et annet forum at folk hadde intrykk av at shippingen nå hadde blitt tregere til utlandet, dette stemmer hvertfall godt overens med min site shipping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...