Mala Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Mottok endelig Transformers i dag fra hidefdvd. Min herligste HD-opplevelse så langt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fikk The Departed, Rocky Balboa og Flight of the Phoenix i dag på Blu-Ray Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 I dag henta jeg BOB på HD DVD den gikk gjennom tollen uten at jeg måtte betale noe, så da ble jeg glad Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bestilte meg Natt på museet på Blu-Ray på Bokklubben. Koster egentlig 249 kr, men fikk den for 0 kr pga gavekort Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Bestilte meg Natt på museet på Blu-Ray på Bokklubben.Koster egentlig 249 kr, men fikk den for 0 kr pga gavekort Wow, det betyr at de har fått inn flere Blurays Jeg så de hadde fått inn Die Hard 4 også ^^ Eneste gangen jeg sørger over at jeg har en sone A PS3, Fox er jo selvsagt region locked. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Der fikk jeg endelig "The Shining" (HD DVD) fra DVDpacific.com (19.76$), og det er definitivt siste gangen jeg bruker "Swedish Post International Premium Mail" som forsendelsesmetode. Tok en uke lengre enn "USPS International Priority Air Mail". Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Bestilte meg Transformers (HD DVD) fra Deepdiscount.com for den nette sum av 21.48$ + frakt. De har 20% på alle titlene (ikke preorders), som nevnt i andre tråder. Prøv en av følgende koder for å få rabatt : DVDTALKUSATODAY NYTIMES SUPERSALE PRICESEARCH YAHOO ESPN XM JIM DEALNEWS DD1109 LATIMES WGN WLS PRICEGRABBER Endret 9. november 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Bestilte 11 stk før i dag Field of Dreams The Wild Bunch Liar Liar Ray Sea of Love Out for Justice Spartacus Dukes of Hazzard License to Wed Forbidden Planet UCE The Deer Hunter Så får jeg håpe at jeg klarer å holde fingrene unna resten av salget (yeah right... ) Fikk Underworld fra amazon.de i dag, rundt €20... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kjøpte meg ny Blu-Ray film i dag. Tittel: Gone in 60 Seconds ( Blu-Ray ) Pris: 279 kr Hvor: Ultra på Bryn Har endelig begynt å få en del Blu-Ray filmer nå, hadde kun 2 på HD DVD før jeg byttet tilbake HD DVD spilleren Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk The Transporter og Rocky Balboa i posten i dag. De var fra bokklubben til en originalpris på 249,-, men ble på 0,- pga. medlemskapstilbudet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Men du handler fremdeles dyrt ser jeg Du får også blu-ray 20% billigere hos DD nå, du får vel neste tre stk for den prisen som du har betalt også Edit: Denne var selvfølgelig rettet mot Raste... Endret 9. november 2007 av Manx Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Hvilken butikk er DD ? Jeg driter akkurat i om jeg sparer 20-40-50 kr på forskjellige steder i Norge, bare jeg får de filmene jeg har lyst på selv om jeg må innrømme at det ikke er så billig Så er jeg jeg ganske krevende på at det skal være norsk tekst, for vis jeg har kamerater eller brødrene mine som skal se på film på rommet mitt. Dem skjønner ikke en dritt engelsk Endret 9. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Deep Discount... og der får du ikke veldig mye norsk tekst for å si det sånn. Du får be dem lære seg engelsk eller så må du bare drite i dem og kjøre på Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Deep Discount... og der får du ikke veldig mye norsk tekst for å si det sånn. Du får be dem lære seg engelsk eller så må du bare drite i dem og kjøre på Den butikken der frister lite å handle fra igjen! Prisen er nokså god, men det er sykt dyr shipping. I tillegg har den ene varen min tatt 15 dager (and counting), at det i det hele tatt er mulig :| Får holde meg til axelmusic.com Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Frakt prisene er vel helt greie, ikke stort dyrere enn DVD Pacific, billigere hvis man holder seg under 25 $. Når det kommer til frakttid så pleier filmene stort sett å komme i løpet av 8-12 dager... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 I tillegg har den ene varen min tatt 15 dager (and counting), at det i det hele tatt er mulig :|Får holde meg til axelmusic.com Vel, jeg bestilte Shooter fra amazon.com 26.10 og den har ennå ikke kommet. Må være rekord i sen levering. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Det er jo ikke mer en 14 dager (eller 15). Bestilte med den billigste frakten fra DVD Pacific og fikk filmene etter 43 dager, så du har litt igjen Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Les triplettes de belleville mottatt fra Amazon.fr for noen dager siden, €20,89 + frakt. Gilliams Tideland bestilt fra Amazon.de, €17,61 + frakt. Begge HD DVD. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Fikk den nye utgaven av Happy Feet ikke den gamle combo utgaven, fra DVDP for $25,93... Edit: Ikke fullt så dyrt, måtte slå av noen dollar Endret 10. november 2007 av Manx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Death at a Funeral forhåndsbestilt fra Amazon Tyskland, HD DVD, for €17,62 + frakt (Blu-ray samme pris), slippes 5. desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå