Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er litt gretten at FOX valgte BD, var flere FOX filmer jeg ville ha.

vel, som trøst bestilte jeg We Were Soldiers på HD DVD til $20 fra dvd pacific

Jeg har vel gjevnt over flere favoritt titler hos Fox og Columbia (+ alle de andre underselskapene til Sony) enn det jeg har hos Paramount og Universal. Men så lenge Blu-ray ikke har sonefrie spillere så er ikke valget så veldig vanskelig for å si det sånn :)

Jeg håper at jeg kan feire det valget med at Transformers ligger å venter på meg i postkassa etterpå, jeg vet at Face/Off ligger på min gamle adresse og venter så det blir en artig helge som kommer :)

Lenke til kommentar

Raste:

Ang. filmer som er kjøpt for gavekort på boklubben så er det vel ikke så veldig interessant å se at prisen er "null". Om det skal være noe mening med posten må du jo skrive originalprisen slik at andre kan vurdere om det er et bra sted å kjøpe noe.

Lenke til kommentar
Da var endelig filmen(e) kommet:

Fra DVD Pacific:

Fra Amazon.com:

Venter ennå på min utgave av The Shining fra DVD Pacific. Har fått 2001 fra de, virker bare som Shining er litt ekstra treg.

Ville teste ut et annet shipping alternativ fra DVD Pacific på The Shining, nemlig Swedish Post International Premium Mail, men det virker som det tar lengre tid enn USPS International Priority Air Mail, selv om de koster nesten det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...