Gunfreak Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Getaway, The: Unrated på HD DVD til $20 fra dvd pacific Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du kjøper vilt GunFreak Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 så klart, eneste grunnen til at jeg ikke kjøper flere er at flere av filmene jeg vil ha er på BD og ikke HD DVD Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 OK, hehe Har kun 2 Blu Ray filmer jeg:P Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 er litt gretten at FOX valgte BD, var flere FOX filmer jeg ville ha. vel, som trøst bestilte jeg We Were Soldiers på HD DVD til $20 fra dvd pacific Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg valgte BD pga at det er flere filmer som jeg liker som har valgt BD. Men er også litt gretten på de som har Mr. Beans Holiday, osv. Hvem er det btw? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 BR: Hitchhikers Guide To The Galaxy, 181kr (inkl. frakt) axelmusic.com Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Behind Enemy Line og The Sentinel på Blu-Ray til 0,- på noen gavekort fra Bokklubben. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 er litt gretten at FOX valgte BD, var flere FOX filmer jeg ville ha. vel, som trøst bestilte jeg We Were Soldiers på HD DVD til $20 fra dvd pacific Jeg har vel gjevnt over flere favoritt titler hos Fox og Columbia (+ alle de andre underselskapene til Sony) enn det jeg har hos Paramount og Universal. Men så lenge Blu-ray ikke har sonefrie spillere så er ikke valget så veldig vanskelig for å si det sånn Jeg håper at jeg kan feire det valget med at Transformers ligger å venter på meg i postkassa etterpå, jeg vet at Face/Off ligger på min gamle adresse og venter så det blir en artig helge som kommer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Payback: Straight Up - The Director's Cut (Unrated Version, Special Edition) fra dvd pacific for ca. $20 fikk også mail om at BOB har blitt sent og har fremdeles ikke fått HD spilleren min Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fikk nettopp Eragon, Behind Enemy Lines, Istid 2, The Omen og alle på Blu-Ray Kostet 0,- kr på bokklubben Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Snuset innom Discshop.no hvor jeg fant Matrix complete boksen til 399 kroner. Dette var nå relativt billig for en norsk HD DVD utgivelse, og er sikkert av interesse for de som vil ha boksen/filmene på HD DVD med norsk tekst. Den slippes ikke før 21/11 dog. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Ja, da var Rocky Balboa og Flight of the Phoenix (Blu-Ray) sendt 249 per stk,- kr @ Bokklubben. Endret 31. oktober 2007 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Endelig så var den på plass, Face/Off $20,26 fra DVD Pacifc Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Raste: Ang. filmer som er kjøpt for gavekort på boklubben så er det vel ikke så veldig interessant å se at prisen er "null". Om det skal være noe mening med posten må du jo skrive originalprisen slik at andre kan vurdere om det er et bra sted å kjøpe noe. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jepp, da vet man jo med en gang om "boklubben" har gode eller dårlige priser. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Da var endelig filmen(e) kommet: Fra DVD Pacific: HD DVD: The Shining, $19,76. Fra Amazon.com: HD DVD: Transformers, $27,95. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 fikk troy DC og dawn of the dead DC fra dvd pacific i dag til ca. $20 pr. stykk og HD sammlinga mi er oppe i 9 filmer Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Da var endelig filmen(e) kommet: Fra DVD Pacific: HD DVD: The Shining, $19,76.Fra Amazon.com: HD DVD: Transformers, $27,95. Venter ennå på min utgave av The Shining fra DVD Pacific. Har fått 2001 fra de, virker bare som Shining er litt ekstra treg. Ville teste ut et annet shipping alternativ fra DVD Pacific på The Shining, nemlig Swedish Post International Premium Mail, men det virker som det tar lengre tid enn USPS International Priority Air Mail, selv om de koster nesten det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå