Dec Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Supert!! Takk skal dere ha. Stussa på at de hadde priset så mange filmer til 199 m tanke på tollgrensa. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Litt OT: Hadde det vært ulovlig for webshoppene med en ordning slik at de tok deler av vareprisen over på fraktprisen? Slik at vi forbrukere slapp toll. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Litt OT:Hadde det vært ulovlig for webshoppene med en ordning slik at de tok deler av vareprisen over på fraktprisen? Slik at vi forbrukere slapp toll. 7866001[/snapback] Frakt og alle utgifter til innpakning og forsendelse er greit, å reelt senke selve vareprisen mot å øke frakt ville være ulovlig (men trolig vanskelig å bevise hvis det er snakk om små forskjeller). Lenke til kommentar
Dec Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Mulig jeg fortsatt er litt off topic jeg også...men ser Miami Vice på HD DVD til 14 GBP (ca 170 kr) delivered på hmv.co.uk. Stemmer den total prisen hjemme i postkassa i Norge også? Så flere andre "billige" titler også. Isåfall har hmv fått seg en ny god kunde Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Mulig jeg fortsatt er litt off topic jeg også...men ser Miami Vice på HD DVD til 14 GBP (ca 170 kr) delivered på hmv.co.uk. Stemmer den total prisen hjemme i postkassa i Norge også? Så flere andre "billige" titler også.Isåfall har hmv fått seg en ny god kunde 7866073[/snapback] HMV har ikke fri frakt til Norge. De hadde det riktignok i en kort periode (under en uke, så vidt jeg husker). Så totalprisen blir noe høyere. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Mulig jeg fortsatt er litt off topic jeg også...men ser Miami Vice på HD DVD til 14 GBP (ca 170 kr) delivered på hmv.co.uk. Stemmer den total prisen hjemme i postkassa i Norge også? Så flere andre "billige" titler også.Isåfall har hmv fått seg en ny god kunde 7866073[/snapback] HMV har ikke fri frakt til Norge. De hadde det riktignok i en kort periode (under en uke, så vidt jeg husker). Så totalprisen blir noe høyere. 7866106[/snapback] Okej. Da blir det nok dvdstrax. For meg ser d ut til at den nettbutikken kommer best ut totalt sett. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Flere filmer fra DDD: HD DVD: The Fugitive, $19,78 HD DVD: Swordfish, $19,78 HD DVD: Hollywoodland, $27,85 Også ser det ut som om jeg har vært så heldige at posten klarte å plukke ut pakken min som DVD Pacific klarte å slå sammen to ordre Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 HD DVD Babel ble sendt fra DVD Pacific i går, nesten 2 uker før offisiell slippdato. Kjøpt for $30.57 med frakt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er du like heldig som meg Njål får du den da 3 og en halv uke etter release. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Med unntak av en enkeltforsendelse har alle Pacific-bestillingene mine siden rundt november tatt maks 10 dager (den som tok lengre tid tok rundt 5 uker). Så et visst håp om å ha den før/til slippdato. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 HD DVD: The World's Fastest Indian har ganske plutselig dukket opp på DVD Pacifics sider med slipp den 13/2, ikke sett den forhåndsannonsert noe sted for USA (men ute i Frankrike). Bestilt. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 HD DVD: For dyre hos Play (over mva-grensa), men regner med at de kommer under det hos Amazon UK (etter at VAT er trukket fra) når de annonserer dem: The Island 23/04/2007 The Prestige 14/05/2007 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Lekkert to filmer som skal kjøpes det er helt klart Endret 9. februar 2007 av Manx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Da datt en av fjorårets beste filmer ned i posten HD DVD: The Departed Fra DVD Pacific for $31.57... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Da datt en av fjorårets beste filmer ned i posten HD DVD: The Departed Fra DVD Pacific for $31.57... 7935393[/snapback] Grumle, grumle..... Min ble bestilt samtidig med en del andre ting fra DD, og for én gangs skyld sendte de noe relativt lenge før slippdato, noe som førte til at pakka kom over mva-grensa. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Like moro hver gang det skjer Jeg fikk også en fin lapp i posten i dag hvor det står at jeg skylder 63 kroner i mva, like moro hver gang. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 HD DVD: Running Scared (2006) NOK198 m/frakt fra Amazon.de . Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Fikk jeg lyst på Running Scared Da var Mission: Impossible - Ultimate Missions Collection i boks fra DVD Pacific for den nette sum av $61,12 Edit: Disse tre gjorde at HD DVD nr. 20 står i hylla til nå Endret 14. februar 2007 av Manx Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvor stor var den boxen Manx? Så meget sweet ut, spør du meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Det er tre vanlige HD DVD covere inne i en papp boks, så det vil si sånn ca. 5 cm tykk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå