Manx Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Ikke på HD DVD Der har jeg tre og hadde ikke jeg flere sesonger enn deg sist vi lekte denne leken (husker ikke, er også en stund siden så det har jo kommet til noen etter det igjen) Hadde vi ikke en opptelling i hva var siste tv-serie du kjøpte tråden Edit: Ikke hva hva... Endret 27. oktober 2007 av Manx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 jo, men lå vi ikke begge under 100 da? nå har jeg over 200 Venter på at flere serier skal komme på HD, men jeg kjøper så mye gammle serier at jeg tviler på at de blir sluppet i HD før krigen er over Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Har prøvd å finne igjen de postene, men jeg mener at jeg hadde 164 eller noe sånt. Men hvis du har passert 200 så er du nok foran meg, har jo nesten stoppet helt opp for å handle HD DVD, men jeg er nok oppe i en 180-190 tenker jeg Men nå avventer jeg til en del serier kommer på HD DVD. Som f.eks. CSI (Paramount), Las Vegas (Universal) osv så det vil helt sikkert komme mer etter hvert. Battlestar Galactica er vel den eneste serien som jeg har under bestilling for øyeblikket, men går og håper at CSI skal komme fort som f... går og venter i på den for å si det sånn. Sitter å klør etter å få sett noen episoder igjen er jo snart et år siden sist eller noe sånt Jeg vet at CSI: Miami er annonsert i Tyskland på HD DVD, men avventer litt til for å se om den kommer ut i statene snart... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 som sagt er få nye serier jeg ser på, CSI er jeg lei, og kommer aldri til å kjøpe, BSG har jeg alt og syns ikke den var god nok for å kjøpe igjen bare i HD SG1 vil jeg ha i HD men den kommer ikke, og skulle den komme kommer det i Blue ray. Band of brothers ville også vært rått I high Def Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Band of brothers ville også vært rått I high Def Er ute på HD DVD i Japan, men blir relativt dyrt. Fått gode anmeldelser. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) .......Band of brothers ville også vært rått I high Def Band of brothers får du på HD DVD, du kan f.eks kjøpe her. Edit : Bah, var for sen Endret 27. oktober 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Vil forresten tipse dere om at dere kan få Arizona Dream for 129 kroner pluss frakt fra Discshop.no. Dette er relativt billig, i alle fall til en norsk nettbutikk å være. Filmen er vel bare sluppet på HD DVD i Europa også, filmen er med norsk kover og norsk teksting hvis det er av interesse. Edit : Er usikker på om det blir rett å poste slike funn i denne tråden eller i den andre "Hva skjer i HD land" tråden. Endret 27. oktober 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 tror jeg venter til den kommer i amerkansk/europeisk versjon. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vil forresten tipse dere om at dere kan få Arizona Dream for 129 kroner pluss frakt fra Discshop.no. Dette er relativt billig, i alle fall til en norsk nettbutikk å være. Filmen er vel bare sluppet på HD DVD i Europa også, filmen er med norsk kover og norsk teksting hvis det er av interesse. Edit : Er usikker på om det blir rett å poste slike funn i denne tråden eller i den andre "Hva skjer i HD land" tråden. Det var billig, den finns ikke på Blu Ray også? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 From Hell [ Blu Ray ] til 129 kr http://www.discshop.no/shop/ds_produkt.php...s&&ref= Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 fuck greide ikke holde meg, så jeg måtte kjøpe den BOB saken $164.95 for hele greia noe som er dyrt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Oja, Band of Brothers ja :=) Endret 27. oktober 2007 av Raste Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vil forresten tipse dere om at dere kan få Arizona Dream for 129 kroner pluss frakt fra Discshop.no. Dette er relativt billig, i alle fall til en norsk nettbutikk å være. Filmen er vel bare sluppet på HD DVD i Europa også, filmen er med norsk kover og norsk teksting hvis det er av interesse. Edit : Er usikker på om det blir rett å poste slike funn i denne tråden eller i den andre "Hva skjer i HD land" tråden. Det var billig, den finns ikke på Blu Ray også? Nei. Det har vært snakk om at franske Studio Canal (som er de som har gitt ut HD DVD-en) også skal begynne å gi ut Blu-ray, men så vidt jeg vet har det ikke skjedd så langt. Og det er en flott film, selv om Kusturica har gjort enda bedre. fuck greide ikke holde meg, så jeg måtte kjøpe den BOB saken $164.95 for hele greia noe som er dyrt Hva var frakt? Og du bestilte/vurderte vel å bestille dem enkeltvis, siden de er under mva-grensa sendt hver for seg? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 frakta var $17 så jeg vet ikke om det hadde blitt noe billigere Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 fuck greide ikke holde meg, så jeg måtte kjøpe den BOB saken $164.95 for hele greia noe som er dyrt Hva var frakt? Og du bestilte/vurderte vel å bestille dem enkeltvis, siden de er under mva-grensa sendt hver for seg? Det blir litt hipp som happ, hvis man bestiller hele pakka så blir det kostende 885 + ca en hundrelapp i frakt + litt over 300 i mva og omkostninger = rundt 1300 spenn. Hvis man bestiller hver for seg blir det 188 pr stk x 5 = 940 + frakt for 5 = ca 250 (billigste frakt) = 1190. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 fuck greide ikke holde meg, så jeg måtte kjøpe den BOB saken $164.95 for hele greia noe som er dyrt Hva var frakt? Og du bestilte/vurderte vel å bestille dem enkeltvis, siden de er under mva-grensa sendt hver for seg? Det blir litt hipp som happ, hvis man bestiller hele pakka så blir det kostende 885 + ca en hundrelapp i frakt + litt over 300 i mva og omkostninger = rundt 1300 spenn. Hvis man bestiller hver for seg blir det 188 pr stk x 5 = 940 + frakt for 5 = ca 250 (billigste frakt) = 1190. Med mindre en samlet pakke av en eller annen grunn går gjennom uten mva, og/eller den sendes med kurér, vil det både være billigere og raskere å bestille enkeltvis (du slipper jo tida postfortollerne bruker). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Folket frister med BOB i HD her ja...så var det det å holde seg i skinnet igjen da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Folket frister med BOB i HD her ja...så var det det å holde seg i skinnet igjen da Tar på seg en liten rød djevel drakt og hopper opp på skulderen til Mala "do it DO IT, fuck her, eh I mean buy Band of brothers" Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Manx: Husker du diskusjonen vi hadde om lydspor på HD DVD og vice versa på Blu-Ray? Husker ikke helt det der. Hva kom vi frem til hva som var best av de forskjellige lydsporene? Leste litt her, og den kommende DTS-HD Master Audio høres spennende ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 mer HD DVD på meg Batman Begins (HD DVD) £17.99 Planet Earth Box Set (5 Discs) (HD DVD) £37.99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå