Seonaith Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hmm, merkelig. Trodde sone A og sone B utgavene av Spider-man boksen var identiske. De har jo identiske cover, like lite special features og de samme audio- og video-codecs brukt. hmm, jeg tror jeg bare venter på us releasen. Kjøper fra dvd pacific. http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=841647 de bruker å sette lavere pris. Den amerikanske utgaven av Spider-Man fikk jo elendig kritikk på bildekvalitet. Kjøp den europeiske (eller australske). wooord ?? er det bedre bilde på Sone B utgaven ? sone b filmene er alltid dyrere :/ Vet du om den er Region ALL ? Den europeiske/australske utgaven skal være bekreftet sonefri, ja. Endret 20. oktober 2007 av K.Larsen Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 hmm, jeg tror jeg bare venter på us releasen. Kjøper fra dvd pacific. http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=841647 de bruker å sette lavere pris. Den amerikanske utgaven av Spider-Man fikk jo elendig kritikk på bildekvalitet. Kjøp den europeiske (eller australske). wooord ?? er det bedre bilde på Sone B utgaven ? sone b filmene er alltid dyrere :/ Vet du om den er Region ALL ? Ifølge anmeldelsen av den australske utgaven, er den kodet for alle soner. Antakelig vil den europeiske være identisk. Den amerikanske er ihvertfall kun sone A, etter hva som står på baksiden av coveret. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Merkelig. Her fikk også den første Spider-man bra på både lyd og bilde, og dette er US-utgaven. Kanskje var ikke den første anmelderen jeg linket til helt til å stole på? EDIT: Fant Enda en US-anmeldelse m/ screenshots som sammenlikner utgivelsen med 2-disc Superbit DVD-en. Her også fikk filmen meget bra på både bilde og lyd. Endret 21. oktober 2007 av K.Larsen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kjøpte meg nå Ghost Rider (Blu-Ray) på VideoNova for 269 kr. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hmm, jeg tror jeg bare venter på us releasen. Kjøper fra dvd pacific. http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=841647 de bruker å sette lavere pris. Den amerikanske utgaven av Spider-Man fikk jo elendig kritikk på bildekvalitet. Kjøp den europeiske (eller australske). haha fy faen han anmerldern der blir rævkjørt av Thosiba/ms whatever. Har du sett reviewen hans av Apocalypto ? Noe av det verste jeg har sett. Husker det ble stor diskusjon av den xD Helt klart en hd-dvd fanboy. WTF? Jeg ble derimot nærmest sjokkert da jeg så reviewen til Dvdtown.com av transformers http://www.dvdtown.com/reviews/transformers/5245/2 de ga bilde 8/10, film 6/10, Extra 8/10 osv og de er de verste hd-dvd fanboysa av dem alle. Overbevist om at de får betalt. Han editor in chief gikk jo ut og skrev dont go blu etc. Men sjekk ut Spiderman 3 reviewen dems http://www.dvdtown.com/reviews/spider-man-3/5258/2 hva skjer a ? By the way, jeg fant en herlig ny oppdatert side for dere med Sone B spillere (ps3 kjøpt i norge osv) men også for oss med Sone A spillere. blurayindex.dk siden er jo nede så http://Blu-ray.liesinc.net/ Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) ^^ Whuuut ? linken funker ikke. http://Blu-ray.liesinc.net/#bruk Fikk Crimson Tide [blu-ray] i dag fra Playx.no til kr. 199,- denne, Con air og the rock kommer 8 januar tror jeg. Sone A, men er jo disney/buena Vista/Touchstone så da er det vel region all tenker jeg. Endret 21. oktober 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Håper for andres del at den "offisielle" Disney-utgivelsen av Crimson Tide på Blu-ray er bedre enn utgaven jeg kjøpte, skuffende dårlig bildekvalitet. Ang. regionskoding og Disney så er det jo rimelig 50/50. Pirates-filmene er regionsfrie, mens The Prestige er låst. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ratatouille har release 6. november på BD, men ser axelmusic.com allerede har fått inn DVD-utgaven, så kanskje BD ikke er så langt unna Jeg skal hvertfall bestille den nå, mest sannysnlig sammen med Meet the Robinsons Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Yay, endelig kom transformers! Må nok se gjennom den nå med en gang Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Yay, endelig kom transformers!Må nok se gjennom den nå med en gang Hmm, kanskje den ligger og koser seg i postkassa mi nå. Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvor bestilte du Transformers fra? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 DVDPacific. Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Og der fikke endelig jeg min også! fra playusa.com Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Fikk min igår jeg også. Har ikke fått sett på selve filmen ennå, men tok en rask kikk på noen av ekstras'ene som fulgte med. Var litt morsomt med nedlastbare saker som integreres inn i filmen, ekstra filmsnutter etc. Ikke mye å klage på "innpakningen" av filmen hvertfall. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Da var det et par til som fant veien til postkassa mi... The Jack Ryan Collection, $61,12. Motörhead - Stage Fright, $18,59. Inside Man, $20,31. Carlito's Way, $20,31. Alle fra DVD Pacific. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 er det noe måte å få bare HD filmer på DVD Pacific? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 er det noe måte å få bare HD filmer på DVD Pacific? På forsida, omtrent midt på til høyre, er det link til hhv Blu-ray og HD DVD. Du kan velge mellom f.eks alfabetisk og etter utgivelsesdato (greit for å sjekke nylig annonserte titler). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 er det noe måte å få bare HD filmer på DVD Pacific? DVD Pacific: HD DVD Eller så er det også å gjøre sånn som Njål sa... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 takker, men her kommer enda et spørsmål Saving private ryan, kommer den på HD eller Blue ray eller begge? er dreamworks som står for den og jeg har ikke peil på hvilke studioer som slipper hva, er helt ny i High def markete Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dreamworks er HD DVD, men foreløpig kommer ikke Saving Private Ryan på noen av delene. Da Spielberg er (siterer fra pressetalsmannen hans) "a big supporter of Blu-ray", og har nektet både Universal, Dreamworks og Paramount å slippe filmene hans i HD DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå