Dragoncrest Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Fikk Sleepy Hollow (HD DVD) fra deepdiscount.com i dag. Genialt når filmer på HD begynner å nærme seg prisen på vanlig billig DVD, ble bare 127 kroner (23.33$), og det er med frakt. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fikk Bridge to Terabithia (HD DVD) i dag. Vant den på Ebay, var litt prakk å finne den i en vanlig nettbutikk. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 2-for-1-Blu-ray-tilbud hos DD Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det har de også på Amazon: http://www.amazon.com/gp/feature.html/ref=...rd_i=B000P6R5Y8 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 2-for-1-Blu-ray-tilbud hos DD Hvorfor ikke HD DVD Fikk The Reaping fra DVD Pacific for den nette sum av $33.96... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 2-for-1-Blu-ray-tilbud hos DD Hvorfor ikke HD DVD Dette er nok et mottrekk fra Blu-ray-campen for å møte HDDVD storselgeren Transformers. Om Blu-ray kommer senere med lignende forventede storselgere får forhåpentligvis HDDVD et lignende tilbud. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Dette er nok et mottrekk fra Blu-ray-campen for å møte HDDVD storselgeren Transformers. Om Blu-ray kommer senere med lignende forventede storselgere får forhåpentligvis HDDVD et lignende tilbud. DD får nok en god deal på blu-ray filmer fra disney for å kjøre dette tilbudet, men de gjør de sikkert fra alle hold når de kjører de 2 for prisen av 1 tilbudene sine. Det var faktisk ikke sutring for at det er et blu-ray per jippo eller noe i den duren er litt sutring for at jeg ikke kan handle for en gang skyld Når vi snakker Transformers, der fikk jeg beskjed om at min kopi er sendt fra amazon, så får jeg bare satse på at den kommer fram før neste helg... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kjøpte Transformers (HD-DVD) fra Axelmusic.com. Neste kjøp, med mindre det blir noen spontankjøp i mellomtiden, blir Spider-man 3 på Blu-Ray om en drøy uke. Har enda ikke fått sett noen av disse to filmene, som jo regnes som den siste tids største action-filmer, så jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kjøpte meg 4 Blu Ray filmer gjennom Bokklubben og de er: Blu-ray Istid 2 Blu-ray Rocky Balboa Blu-ray Eragon Blu-ray Flight of the Phoenix Gleder meg til å få dissa Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kjøpte meg 4 Blu Ray filmer gjennom Bokklubben og de er: Kan ikke helt finne HD filmene deres?? Er det bokklubben.no du mener? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Kjøpte meg 4 Blu Ray filmer gjennom Bokklubben og de er: Kan ikke helt finne HD filmene deres?? Er det bokklubben.no du mener? De har ingen HD DVD-er der, kun Blu-ray og de få de har er gjemt inne i mellom alle andre filmene dems... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) De har 21 filmer som dem selger atm., og mtp. hvordan kjede det er vil jeg kalle det ok utvalg. Endret 15. juli 2009 av Raste Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 21 filmer = ok utvalg? Jeg vil kalle det ekstremt dårlig utvalg. En butikk som feks. DVDpacific har vel over 400+400 HDDVD+Blu-ray. Det vil jeg kalle "helt ok utvalg" Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er OK for å være bokklubben var det jeg mente da... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Søk etter "Blu-ray" på bokklubben så finner du alle de har. (ja det har faktisk klart å stava Blu-ray feil) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Blu-ray er det man må søke... Faen, man kan ikke SKRIVE Blu-ray... Endret 16. oktober 2007 av Raste Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det funker også å skrive Blu-ray (nok en feil versjon av ordet) Er ganske mongolid at de ikke har en egen kategori for BD syns jeg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja, det er helt på trynet egentlig... Umulig å finne fram de vis man ikke søker... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kjøpte meg nå Omen 666 på Blu Ray.... 249 kr på Bokklubben, men brukte gavekort Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som har fått transformers i dag? Venter spent på postmannen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå