Mala Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Flott for oss som har Sone A PS3 Lil-H Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som har fått Transformers på HD DVD allerede? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kjøpte Total Recall (HD DVD) på Spaceworld i dag, var ikke akkurat billig (250 kr), men skulle kjøpe den før eller siden uansett. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Ikke billig i hele tatt for å si det sånn, hadde spart en 60-70 ved å handle fra ezydvd.com.au Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er det norsk tekst på de sidene man bestiller utenlands fra? Er avhengig av Norsk tekst selv om jeg skjønner Engelsk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Er litt opp og ned, men det er faktisk større kjangs for å få det om man handler fra f.eks ezydvd som holder til i austraila enn f. eks amazon uk eller play Ezydvd er også ganske flinke til å skrive om hvilken tekst som er med på disken også... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Kan man betale med faktura der? Ser at dem er flinke å sette opp hvilken tekster som følger med. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ikke billig i hele tatt for å si det sånn, hadde spart en 60-70 ved å handle fra ezydvd.com.au Sant nok, men da hadde jeg måtte ventet rundt en uke på den. Den hadde også norsk tekst, er ikke så viktig for meg, men greit for dama. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nyeste HD DVD film: Tittel: The Departed Butikk: VideoNova Pris: 229 kr Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Kan man betale med faktura der? Nei... Endret 10. oktober 2007 av Manx Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Huff...aldri i verden om jeg får Transformers HD DVD til 16 oktober fra playusa.com siden dem ikke har sendt den enda. Får vel heller dra ned til en viss butikk i Oslo og kjøpe den i morgen da. Dem får den visst inn da. Men det blir 100 kr dyrere... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ser at dvdpacific heller ikke har sendt noen Transformers enda... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bestilte meg nå Ghost Rider på VideoNova for 229 kr. Får den antageligvis i morgen Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Rocky balboa kr 249 The kingdom of heaven directors cut 249. Begge på bokklubben med bruk av gavekort. Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Yes! I dag sendte endelig playusa.com Transformers HD DVD-en min! En viss butikk i oslo skulle fått den inn for en uke siden men har enda ikke fått den. Men nå er den ihvertfall på vei til meg. Endret 12. oktober 2007 av Billy_Bob Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) STORT salg på bra blu-ray titler hos www.frys.com de sender til Norge.. Filmene på tilbud koster 9.99 $ baby Buy 1 get 1 free Jeg fikk disse The Fifth Element (Re-Mastered)[blu-Ray] Black Hawk Down [blu-Ray] The Patriot [blu-Ray] Hellboy [blu-Ray] Underworld:Unrated [blu-Ray] for 484 Endret 12. oktober 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nice tilbud, er det SONE A eller SONE B filmer? DVDPacific fikk forøvrig også sendt ut transformersen min i går, så håper jeg har den iløpet av neste uke Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Nice tilbud, er det SONE A eller SONE B filmer? Frys er Amerikansk så det er Region A Blu-ray filmer som selges. Noen Blu-ray filmer er dog ennå sonefrie så man må sjekke for hver film man vil kjøpe. Ellers har Frys også et bra HD-DVD tilbud med to filmer for 27 dollar: Two for $27 Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er Sone A ja, og alle er vel Sony titler? Men det er bare å ta en sjekk her, så ser en hvor få av Sony filmer som faktisk er sonekodet. On second thought, du har jo sone A PS3, Gandalf. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Ahh, ser at endelig min Transformers også ble sendt fra dvdpacific igår. Var skikkelig misfornøyd da jeg så denne på kino. Tildels dårlig fokus og faen meg stopp i filmen akkurat under klimakset, noe som førte til at de neste 20sekundene etter oppstart igjen ble spilt uten lyd og med lyset på i salen!! "Film på kino" bli bare mer og mer uaktuelt hver gang jeg forviller meg dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå