Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken nettbutikk er raskest med å sende varene? Tenkte jeg skulle forhåndsbestille Transformers nå og vil gjerne ha den så raskt som overhode mulig etter release.

9618321[/snapback]

Jeg vet amazon bruker lang tid vanligvis, men man kan velge en option som heter 'express' og da går det unna tror jeg. Hvis ikke pleier play.com å bruke ~6 dager

Lenke til kommentar

Da var i alle fall mine første HD-DVD-er bestillt.

HD-DVD/Children Of Men EUR 15,99

HD-DVD/Miami Vice EUR 15,99

HD-DVD/King Kong EUR 15,99

HD-DVD/Jarhead EUR 15,99

Og så fikk jeg Alexander på blu-ray i går. Og har deliverance på vei, sammen med POTC:DMC og Troy.

Har blitt en del penger på film denne måneden ja :p

Lenke til kommentar
Hvilken nettbutikk er raskest med å sende varene? Tenkte jeg skulle forhåndsbestille Transformers nå og vil gjerne ha den så raskt som overhode mulig etter release.

9618321[/snapback]

Jeg vet amazon bruker lang tid vanligvis, men man kan velge en option som heter 'express' og da går det unna tror jeg. Hvis ikke pleier play.com å bruke ~6 dager

9620671[/snapback]

Dette gjelder jo når de har fått den pakket og sendt.

Når det kommer til de som pakker og får den ut først så kommer det litt ann på hvor i forhåndsbestillingskøen du ligger, er jo først til mølla som gjelder. Tror og håper og jeg regner med det, jeg forhåndsbestilte min fra amazon for tre uker siden. Så hvis de skulle gå tom for filmer sånn at de ikke får sendt ut til alle som har forhåndsbestilt så sitter man jo der med skjegget i postkassa fram til de får inn en ny bunke med film. Det har skjedd flere ganger når jeg har forhåndsbestilt, så det er jo greit å være tidlig ute.

DVD Pacific har jo stort sett sendt ut filmer lenge før slippdato, samme med DD osv. De pleier å sende ut filmene så fort de kommer på lager, det er i hvertfall min erfaring...

Edit:

Glemte filmen jeg fikk i dag :)

Evan Almighty, $28,21 fra DVD Pacific. Er jo et godt eksempel på at filmer blir sendt ut før slippdatoen, denne har slippdato 9.10 så denne ble jo sent ut litt over 2 uker får datoen sin :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Er det noen om vet hvorfor dem selger mer Blu Ray enn HD DVD?

Tenker på å skaffe meg The Departed til HD DVD, men ingen har den  :hrm:

9631008[/snapback]

DVD Pacific har HD DVD/Combo utgaven inne men hvis du er villig til å vente noen få dager (sikkert ikke mer) så har det kommet en ny utgave uten den idiotiske dvd laget på andre siden :hrm:

$6 billigere er den også :)

Edit: La til linken for combo utgaven...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Er det noen om vet hvorfor dem selger mer Blu Ray enn HD DVD?

Tenker på å skaffe meg The Departed til HD DVD, men ingen har den  :hrm:

9631008[/snapback]

Ganske sannsynlig fordi Blu-ray selger dobbelt så mange discer som HD DVD?

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar

Glemte at å skrive at jeg kjøpte Surfs Up på BD.

Den har release i morgen, men axelmusic sendte den på freddag =D

Jeg vet at filmen ikke har fått like bra kritikk som Open Season når det kommer til bildekvalitet(dog, fikk bra fordet), men lydkvaliteten skal være ganske syk.

Ich bin gleding mein (ja, jeg eier i tysk!)

Lenke til kommentar

Jeg vet at filmen ikke har fått like bra kritikk som Open Season når det kommer til bildekvalitet(dog, fikk bra fordet), men lydkvaliteten skal være ganske syk.

Håper du vet at den bare virker på amerikanske spillere (sone A).

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestillt Transformers HD-DVD fra playusa. Dem har ikke sendt enda... :( Skulle ønske dem hadde den på dvdstrax for dem vet jeg sender så fort dem får inn. Fikk Viva La Bam en måned før release derfra sist jeg forhåndsbestillte. Lå ikke ute som piratkopi på nettet en gang.

Til deg som leter etter The Departed. Kjøpte den selv på videonova her om dagen for 229.50.

Lenke til kommentar

Håper du vet at den bare virker på amerikanske spillere (sone A).

9664514[/snapback]

Takk for omtanken, men jeg har en sone A PS3! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...