Artistic.Hipster Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvilken nettbutikk er raskest med å sende varene? Tenkte jeg skulle forhåndsbestille Transformers nå og vil gjerne ha den så raskt som overhode mulig etter release. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvilken nettbutikk er raskest med å sende varene? Tenkte jeg skulle forhåndsbestille Transformers nå og vil gjerne ha den så raskt som overhode mulig etter release. 9618321[/snapback] Jeg vet amazon bruker lang tid vanligvis, men man kan velge en option som heter 'express' og da går det unna tror jeg. Hvis ikke pleier play.com å bruke ~6 dager Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Da var i alle fall mine første HD-DVD-er bestillt. HD-DVD/Children Of Men EUR 15,99 HD-DVD/Miami Vice EUR 15,99 HD-DVD/King Kong EUR 15,99 HD-DVD/Jarhead EUR 15,99 Og så fikk jeg Alexander på blu-ray i går. Og har deliverance på vei, sammen med POTC:DMC og Troy. Har blitt en del penger på film denne måneden ja Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hvilken nettbutikk er raskest med å sende varene? Tenkte jeg skulle forhåndsbestille Transformers nå og vil gjerne ha den så raskt som overhode mulig etter release. 9618321[/snapback] Jeg vet amazon bruker lang tid vanligvis, men man kan velge en option som heter 'express' og da går det unna tror jeg. Hvis ikke pleier play.com å bruke ~6 dager 9620671[/snapback] Dette gjelder jo når de har fått den pakket og sendt. Når det kommer til de som pakker og får den ut først så kommer det litt ann på hvor i forhåndsbestillingskøen du ligger, er jo først til mølla som gjelder. Tror og håper og jeg regner med det, jeg forhåndsbestilte min fra amazon for tre uker siden. Så hvis de skulle gå tom for filmer sånn at de ikke får sendt ut til alle som har forhåndsbestilt så sitter man jo der med skjegget i postkassa fram til de får inn en ny bunke med film. Det har skjedd flere ganger når jeg har forhåndsbestilt, så det er jo greit å være tidlig ute. DVD Pacific har jo stort sett sendt ut filmer lenge før slippdato, samme med DD osv. De pleier å sende ut filmene så fort de kommer på lager, det er i hvertfall min erfaring... Edit: Glemte filmen jeg fikk i dag Evan Almighty, $28,21 fra DVD Pacific. Er jo et godt eksempel på at filmer blir sendt ut før slippdatoen, denne har slippdato 9.10 så denne ble jo sent ut litt over 2 uker får datoen sin Endret 3. oktober 2007 av Manx Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bestilte Transformers fra DVDPacific i håp om at de "sender den ut tidlig" som flere har erfaring med. Ser fram til denne. Utvilsomt årets effektfilm på HD. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Forhåndsbestillte fra DVDPacific jeg også. Også måtte jeg rett å slett kjøpe; "The Day After Tomorrow" - Blu-ray og "The Island" - HD DVD i fra DVDStrax. Dette må være det siste jeg kjøpe av filmer denne måneden. Har blitt alt for mye penger på film nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vet dere noen steder der man kan handle med faktura? Har ikke visa Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vet dere noen steder der man kan handle med faktura?Har ikke visa 9629819[/snapback] DVDStrax sender med fakture. Jeg velger alltid det hos DVDStrax da VISA'en min av en eller annen grunn ikke vil fungere hos DVDStrax... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nå må kredittskjekke deg før man bestiller med faktura som er så rimelig teit.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Endelig så er filmen som vil hjelpe HD DVD på veien til å ta over HD markedet for godt på vei! Universal to Close Out 2007 with Denne blir forhåndsbestilt så fort som over hode mulig Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er det noen om vet hvorfor dem selger mer Blu Ray enn HD DVD? Tenker på å skaffe meg The Departed til HD DVD, men ingen har den Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er det noen om vet hvorfor dem selger mer Blu Ray enn HD DVD? Tenker på å skaffe meg The Departed til HD DVD, men ingen har den 9631008[/snapback] De har den her: http://www.axelmusic.com/list?searchMediaT...&cid=&x=23&y=10 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Er det noen om vet hvorfor dem selger mer Blu Ray enn HD DVD? Tenker på å skaffe meg The Departed til HD DVD, men ingen har den 9631008[/snapback] DVD Pacific har HD DVD/Combo utgaven inne men hvis du er villig til å vente noen få dager (sikkert ikke mer) så har det kommet en ny utgave uten den idiotiske dvd laget på andre siden $6 billigere er den også Edit: La til linken for combo utgaven... Endret 3. oktober 2007 av Manx Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Er det noen om vet hvorfor dem selger mer Blu Ray enn HD DVD? Tenker på å skaffe meg The Departed til HD DVD, men ingen har den 9631008[/snapback] Ganske sannsynlig fordi Blu-ray selger dobbelt så mange discer som HD DVD? Endret 4. oktober 2007 av K.Larsen Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Fikk Arizona dream (HD DVD) fra Discshop.no i dag. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Der datt "The Island" HD DVD ned i postkassen Min første HD DVD. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Glemte at å skrive at jeg kjøpte Surfs Up på BD. Den har release i morgen, men axelmusic sendte den på freddag =D Jeg vet at filmen ikke har fått like bra kritikk som Open Season når det kommer til bildekvalitet(dog, fikk bra fordet), men lydkvaliteten skal være ganske syk. Ich bin gleding mein (ja, jeg eier i tysk!) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Glemte at å skrive at jeg kjøpte Surfs Up på BD. Den har release i morgen, men axelmusic sendte den på freddag =D Jeg vet at filmen ikke har fått like bra kritikk som Open Season når det kommer til bildekvalitet(dog, fikk bra fordet), men lydkvaliteten skal være ganske syk. Ich bin gleding mein (ja, jeg eier i tysk!) Håper du vet at den bare virker på amerikanske spillere (sone A). Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Har forhåndsbestillt Transformers HD-DVD fra playusa. Dem har ikke sendt enda... Skulle ønske dem hadde den på dvdstrax for dem vet jeg sender så fort dem får inn. Fikk Viva La Bam en måned før release derfra sist jeg forhåndsbestillte. Lå ikke ute som piratkopi på nettet en gang. Til deg som leter etter The Departed. Kjøpte den selv på videonova her om dagen for 229.50. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Glemte at å skrive at jeg kjøpte Surfs Up på BD. Den har release i morgen, men axelmusic sendte den på freddag =D Jeg vet at filmen ikke har fått like bra kritikk som Open Season når det kommer til bildekvalitet(dog, fikk bra fordet), men lydkvaliteten skal være ganske syk. Ich bin gleding mein (ja, jeg eier i tysk!) Håper du vet at den bare virker på amerikanske spillere (sone A). 9664514[/snapback] Takk for omtanken, men jeg har en sone A PS3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå