Woff Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember ilpostino skrev (39 minutter siden): Xbox kan vel også brukes til avspilling av 4K filmer. Det er jo sikkert derfor jeg har ramset opp min XboxOne S i lista over spillere her i hulen. Jeg bruker den dog kun til å strømme film / lyd med i anlegget samt oppbevaring av Roger Waters The Wall på Blu-Ray.. 😊 https://www.platekompaniet.no/film-tv/blu-ray/dokumentar/roger-waters-the-wall-uk-import-blu-ray Lenke til kommentar
Woff Skrevet tirsdag kl 12:46 Del Skrevet tirsdag kl 12:46 (endret) I dag fikk jeg fire filmer: Joker: Folie à Deux på 4K Play Misty For Me (1971) på Blu-ray Every Which Way But Loose / Any Which Way You Can på DVD De tre siste var for å få komplett Clint Eastwood på DVD / Blu-ray / 4K! Joker var forøvrig overraskende bra (Phoenix 🤩) og med både Atmos og Dolby Vision så må den jo inn i samlinga uansett! Endret tirsdag kl 13:33 av Woff Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet tirsdag kl 12:59 Del Skrevet tirsdag kl 12:59 Woff skrev (12 minutter siden): Joker: Folie à Deux Fikk aldri dratt ut fingeren med å se denne på kino. Så omtalen var litt bob-bob. Er det verdt å se? Digget den første. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet tirsdag kl 13:12 Del Skrevet tirsdag kl 13:12 (endret) ilpostino skrev (47 minutter siden): Fikk aldri dratt ut fingeren med å se denne på kino. Så omtalen var litt bob-bob. Er det verdt å se? Digget den første. Jeg synes du absolutt bør få den med deg, jeg likte den iallefall! Kanskje litt fordi Gaga er med og litt fordi det er mye bra musikk på den! Jeg gir den forsiktige 7/10 på IMDb, er klar til å vurdere dette på nytt etter at jeg får HØRT den i Atmos (vurderes nå)! Endret tirsdag kl 13:49 av Woff Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet tirsdag kl 13:29 Del Skrevet tirsdag kl 13:29 (endret) ilpostino skrev (30 minutter siden): Fikk aldri dratt ut fingeren med å se denne på kino. Så omtalen var litt bob-bob. Er det verdt å se? Digget den første. Jeg synes den var på høyde med den første, og digger Joaquin og Gaga i rollene. Jeg synes slutten var litt dårlig iforhold til kildematerialet om det ikke er noen fortsettelse... Dere vet den er "gratis" på abbonemang på Hbo Max nå right? Jeg tror jeg skal ha den på 4k da dette er en av de få musikaler jeg samler på, sammen med Beatles musikalen.. Endret tirsdag kl 13:30 av Gouldfan Lenke til kommentar
Woff Skrevet tirsdag kl 13:46 Del Skrevet tirsdag kl 13:46 Woff skrev (29 minutter siden): gir den forsiktige 7/10 på IMDb Er redd de 6/10 ikke holdt.. Er nå på 7/10 og mulighet for høyere karakter er tilstede.. Jeg synes oppriktig synd på de (av dere) som ikke kan nyyyyte denne filmen med Atmos lyd! Dagens supertips: Har du ikke Atmos? Ønske deg et anlegg til jul! ☺️🔊🎼 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet tirsdag kl 15:25 Del Skrevet tirsdag kl 15:25 Woff skrev (2 timer siden): Joker var forøvrig overraskende bra (Phoenix 🤩) og med både Atmos og Dolby Vision så må den jo inn i samlinga uansett! Da er filmen ferdig og jeg har endret innlegget mitt aldri så lite. Phoenix gjør en flott jobb her, musikken er herlig og jeg har justert karakteren til 7/10! Denne filmen bør nytes ja! Den (sammen med de andre) fikk samlingen min til å bikke 8201 titler i dag! 😍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå