Dragoncrest Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Michael Bay Retracts Earlier Statement; Says He Supports Paramount's Decision to Back HD DVD In a story that just won't die, 'Transformers' director Michael Bay now says he over-reacted when he posted a widely-reported angry message on his web site last night, condemning Paramount for dropping its support of Blu-ray. "Last night at dinner I was having dinner with three blu-ray owners, they were pissed about no Transformers Blu-ray and I drank the kool aid hook line and sinker. So at 1:30 in the morning I posted - nothing good ever comes out of early am posts mind you - I over reacted. I heard where Paramount is coming from and the future of HD and players that will be close to the $200 mark which is the magic number. I like what I heard. As a director, I'm all about people seeing films in the best quality possible, and I saw and heard firsthand people upset about a corporate decision. So today I saw 300 on HD, it rocks! So I think I might be back on to do Transformers 2!" Edit : sorry for offtopic, men ettersom vi pendlet inn på evnet. Link Endret 22. august 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Mr. Bean's Holiday (€25) og Total Recall (€20) fra en Free Record Shop i Nederland. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Mottok Syriana i dag fra DVDStrax. Nå må jeg bare se å få litt penger slik at jeg kan kjøpe inn alle Paramount filmene på BR før de blir utsolgt... Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ja, jeg også. Er først og fremst ute etter World Trade Center og Mission Impossible-filmene . Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ja, jeg også. Er først og fremst ute etter World Trade Center og Mission Impossible-filmene . 9337953[/snapback] Indeed, skal bestille de og Flags of our Fathers/Letters from Iwo Jima så fort jeg får inn litt penger... Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 28 days later er såååååå min ! hills have eyes kommer også..Man, jeg elsker Fox, de har MYE fete filmer Lenke til kommentar
Njål Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 28 days later er såååååå min ! hills have eyes kommer også..Man, jeg elsker Fox, de har MYE fete filmer 9346969[/snapback] Vel, som har vært påpekt en del steder på nettet, mesteparten av 28 Days Later er filmet i digital video med PAL-oppløsning, så det spørs om du får all verdens utbytte av den i HD. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 hei er det noen som vet om die hard 4 kommer og er det blu-ray ?Eventuelt en samle boks av alle filmene ? Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Die Hard 4.0 har foreløpig ikke fått en dato, men den er offisielt annonsert til å komme samtidig med DVD-utgaven. Die Hard, Die Hard 2: Die Harder og Die Hard with a Vengance kommer alle i november i seperate utgaver. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ser fram til denne godbiten: $69,[email protected] Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Eller så kan man jo velge å betale litt mindre hvis man har lyst, da kan man jo bestille fra DVD Pacific, $61,12. Det var vel en eller annen et par sider tilbake som lurte på om vi kan legge inn link til filmen i butikken hvor man kjøpte den i steden for imdb link. Dette er vel egentlig grunnen, er ikke alle som bestiller fra den billigste butikken Han lurte vel også på om ikke jeg gadd å legge inn linker til nett-butikker som selger HD DVD/Blu-ray. Jeg har vel svart på det en gang før, til det så kan man bruke Guide for kjøp av DVD-filmer på nett tråden. Alle som selger DVD selger stort sett også HD DVD/Blu-ray også... Men hvis jeg får fem minutter til overs en gang i løpet av helgen så kan jeg vel prøve å legge inn de mest basic butikkene... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Eller så kan man jo velge å betale litt mindre hvis man har lyst, da kan man jo bestille fra DVD Pacific, $61,12. 9348701[/snapback] Godt tips! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Godt tips! 9348738[/snapback] Ikke sant Satt med skal, skal ikke fingeren min på bestillingsknappen et par dagers tid der, men den er jo like pålitelig til å treffen ikke bestill knappen som NSB er til å holde rute tidene sine... Tror det ga mening Fikk endelig The Island fra amazon.co.uk for £16,59. Gleder meg til å få sett denne på HD de må jeg si, er vel den filmen som Scarlett Johansson ser best ut i og det sier jo en del Hjelper jo på litt med Michael Bay action også, det skal jo sies... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Tross all kritikken syns eg The Island bydde på mye herlig action eg da Denne må nok skaffes i HD uten tvil. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Total Recall kom på HD DVD fra amazon.co.uk for £15.30 (tror jeg det var)... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Fikk nylig "The Reaping" på HD DVD fra amazon.co.uk, den var bedre enn jeg fryktet Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kjøpte den norske versjonen av 300 på HD DVD i dag. (299,- hos Free Record Shop). Den discen fungerer helt fint, så det må være en "batch" av de amerikanske som er feilproduserte... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kjøpte den norske versjonen av 300 på HD DVD i dag. (299,- hos Free Record Shop). Den discen fungerer helt fint, så det må være en "batch" av de amerikanske som er feilproduserte... 9358122[/snapback] Yup, tror jeg skal helt slutte å kjøpe combo format utgivelser, har hatt problemer med 3 stykker av de, og da blant annet 300. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 300 er den eneste HD DVDen jeg har hatt problemer med, men kan ikke si jeg akkurat liker combo-discene jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå