Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Michael Bay Retracts Earlier Statement; Says He Supports Paramount's Decision to Back HD DVD

 

In a story that just won't die, 'Transformers' director Michael Bay now says he over-reacted when he posted a widely-reported angry message on his web site last night, condemning Paramount for dropping its support of Blu-ray.

 

"Last night at dinner I was having dinner with three blu-ray owners, they were pissed about no Transformers Blu-ray and I drank the kool aid hook line and sinker. So at 1:30 in the morning I posted - nothing good ever comes out of early am posts mind you - I over reacted. I heard where Paramount is coming from and the future of HD and players that will be close to the $200 mark which is the magic number. I like what I heard.

 

As a director, I'm all about people seeing films in the best quality possible, and I saw and heard firsthand people upset about a corporate decision.

 

So today I saw 300 on HD, it rocks!

 

So I think I might be back on to do Transformers 2!"

 

 

 

 

Edit : sorry for offtopic, men ettersom vi pendlet inn på evnet. Link

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
28 days later er såååååå min ! hills have eyes kommer også..Man, jeg elsker Fox, de har MYE fete filmer  :cool:

9346969[/snapback]

Vel, som har vært påpekt en del steder på nettet, mesteparten av 28 Days Later er filmet i digital video med PAL-oppløsning, så det spørs om du får all verdens utbytte av den i HD.

Lenke til kommentar

Eller så kan man jo velge å betale litt mindre hvis man har lyst, da kan man jo bestille fra DVD Pacific, $61,12.

 

Det var vel en eller annen et par sider tilbake som lurte på om vi kan legge inn link til filmen i butikken hvor man kjøpte den i steden for imdb link. Dette er vel egentlig grunnen, er ikke alle som bestiller fra den billigste butikken :)

 

Han lurte vel også på om ikke jeg gadd å legge inn linker til nett-butikker som selger HD DVD/Blu-ray. Jeg har vel svart på det en gang før, til det så kan man bruke Guide for kjøp av DVD-filmer på nett tråden. Alle som selger DVD selger stort sett også HD DVD/Blu-ray også...

 

Men hvis jeg får fem minutter til overs en gang i løpet av helgen så kan jeg vel prøve å legge inn de mest basic butikkene...

Lenke til kommentar
Godt tips!  :thumbup:

9348738[/snapback]

 

Ikke sant :)

 

Satt med skal, skal ikke fingeren min på bestillingsknappen et par dagers tid der, men den er jo like pålitelig til å treffen ikke bestill knappen som NSB er til å holde rute tidene sine...

 

Tror det ga mening :p

 

Fikk endelig The Island fra amazon.co.uk for £16,59. Gleder meg til å få sett denne på HD de må jeg si, er vel den filmen som Scarlett Johansson :love: ser best ut i og det sier jo en del :)

 

Hjelper jo på litt med Michael Bay action også, det skal jo sies...

Lenke til kommentar
Kjøpte den norske versjonen av 300 på HD DVD i dag. (299,- hos Free Record Shop). Den discen fungerer helt fint, så det må være en "batch" av de amerikanske som er feilproduserte...

9358122[/snapback]

 

Yup, tror jeg skal helt slutte å kjøpe combo format utgivelser, har hatt problemer med 3 stykker av de, og da blant annet 300.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...