Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

No Transformers 2 for me! - Michael Bay. Noen er i boikott-humør over den nye Paramount HD-DVD-eksklusiviteten. :)

9328474[/snapback]

Hehe, hvis dette kan føre til at vi slipper å se Michael Bay regissere 2'ern så desto større grunn til å rose Paramount for dette. :thumbup: (Tviler uansett på at han ville blitt satt til en evt. oppfølger dog.)

9328846[/snapback]

Hahaha! Du har nok rett! Bay lagte jo bare en non-sequel som har krysset 300-millioner dollar i billettinntekter. Paramount var nok åpenbart allerede på jakt etter en ny regissør. :thumbup:

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som ikke har skaffet seg en HD-DVD-spiller, men kunne tenkt seg en kan jo se på tilbudet Lefdal har denne uka på nettet.

2.895 kr. for Toshiba HDE1 m/ 5 filmer (alle i HD såklart).

 

Det negative med den spilleren er at den ikke støtter 1080p, men kun 720p og 1080i, men de aller fleste i dag har jo ikke en 1080p tv uansett. ;)

Lenke til kommentar

Problemet med Michael Bay, etter min mening, er at filmene hans har utrolig variabel kvalitet. Spesielt Armageddon og Pearl Harbor er jo helt tragisk dårlige. Så for min del gjør det ingenting at Bay ikke regisserer en eventuell Transformers 2. Men nå støtter jo jeg begge formatene også, så jeg får tak i filmene uansett :p

Lenke til kommentar
Hahaha! Du har nok rett! Bay lagte jo bare en non-sequel som har krysset 300-millioner dollar i billettinntekter. Paramount var nok åpenbart allerede på jakt etter en ny regissør.  :thumbup:

9328937[/snapback]

Men hovedsaken er at vi nå forhåpentligvis uansett slipper ham i en evt. Transformers2 og det må vi jo glede oss overm uansett hva slags format man foretrekker! :thumbup:

Endret av Vice
Lenke til kommentar

YAY!! :w00t:

 

I dag kom det 4 HD-DVD'er i posten min!! Alle er kjøpt via eBay!

 

Pris er inkludert frakt i USD..

 

Babel ($26.49)

The Bourne Identity ($24.87)

The Last Samurai ($21.98)

Mission Impossible Utimate Collection ($67.55)

 

Og, her om dagen fikk jeg;

 

Lucky # Slevin ($28.00)

 

 

Alle er nye og sealed.. :)

 

Synes jeg var heldig med prisene jeg.. Eller hva synes dere? (re-oppdaget eBay jeg nå..)

 

:)

Lenke til kommentar
YAY!! :w00t:

 

I dag kom det 4 HD-DVD'er i posten min!! Alle er kjøpt via eBay!

 

Pris er inkludert frakt i USD..

 

Babel ($26.49)

The Bourne Identity ($24.87)

The Last Samurai ($21.98)

Mission Impossible Utimate Collection ($67.55)

 

Og, her om dagen fikk jeg;

 

Lucky # Slevin ($28.00)

 

 

Alle er nye og sealed.. :)

 

Synes jeg var heldig med prisene jeg.. Eller hva synes dere? (re-oppdaget eBay jeg nå..)

 

Vel, siden du spør hva vi synes, avhengig av du betalte i frakt siden du sier den er inkludert, så er det egentlig ikke verdens beste deal, filmene får man $20 (og M:I pakka til $60), noen enda billigere om man leter litt (betale enda mindre sjøl for disse filmene)...

Lenke til kommentar

Takk, takk! :) ..ville veldig gjerne vite hva dere syntes jeg, positivt og negativt! Jeg har liksom kjøpt HD-DVD -filmer på Spaceworld og Free Record Shop (de få jeg hadde fra før) til nærmere (og nokså nøyaktig) 300,- kroner stykket, så slikt sett er jeg egentlig happy uansett! :)

 

(På Spaceworld skulle de ha 899,- for MI:Collection'en!

 

Kjøper dere på eBay dere, eller bruker dere denne www.deepdiscount.com ? Er det den som er den billigeste, sånn ca?

 

Filmene uten frakt:

 

The Bourne Identidy ($16.88)

Mission Impossible Ultimate Collection ($54.00)

Lucky # Slevin ($19.00)

Babel ($16.99)

The Last Samurai ($14.99)

 

:)

Lenke til kommentar
Takk, takk! :) ..ville veldig gjerne vite hva dere syntes jeg, positivt og negativt! Jeg har liksom kjøpt HD-DVD -filmer på Spaceworld og Free Record Shop (de få jeg hadde fra før) til nærmere (og nokså nøyaktig) 300,- kroner stykket, så slikt sett er jeg egentlig happy uansett! :)

 

(På Spaceworld skulle de ha 899,- for MI:Collection'en!

 

Kjøper dere på eBay dere, eller bruker dere denne www.deepdiscount.com ? Er det den som er den billigeste, sånn ca?

 

Filmene uten frakt:

 

The Bourne Identidy ($16.88)

Mission Impossible Ultimate Collection ($54.00)

Lucky # Slevin ($19.00)

Babel ($16.99)

The Last Samurai ($14.99)

 

:)

 

DD er bra, Amazon kan til tider være bra, tredjeparts-selgere på Amazon kan være gunstig også (har fått et par helt nye saker derifra til meget bra pris).

Lenke til kommentar
Kjøper dere på eBay dere, eller bruker dere denne www.deepdiscount.com ? Er det den som er den billigeste, sånn ca?

9330231[/snapback]

Selv bruker jeg primært en blanding av DeepDiscount, DVDPacific, og Amazon for US-utgivelser(med en og annen slenger fra andre steder med god pris+frakt på enkelte titler).

Lenke til kommentar
Kjøper dere på eBay dere, eller bruker dere denne www.deepdiscount.com ? Er det den som er den billigeste, sånn ca?

9330231[/snapback]

Selv bruker jeg primært en blanding av DeepDiscount, DVDPacific, og Amazon for US-utgivelser(med en og annen slenger fra andre steder med god pris+frakt på enkelte titler).

9330275[/snapback]

 

Takker så meget! :)

 

Hmm.. Hva tar de i frakt til Norge disse du nevner her da, sånn ca!?

 

Hva hvis du kjøper flere?

Lenke til kommentar

Ser faktsik ut som Spielberg både har kontroll over Close Encounters of the Third Kind, og er en Blu-Ray-støtter! :)

 

Highdefdigest.com: Exclusive: Spielberg "Big Supporter" of Blu-ray, But Future High-Def Releases Uncertain

 

"It was important to Steven that if any of his films were to be released [first] on high-definition, that it would be a classic," said Levy. "Steven is big supporter of Blu-ray, and chose 'Close Encounters' to be the first of his films on either format."

Lenke til kommentar
Ser faktsik ut som Spielberg både har kontroll over Close Encounters of the Third Kind, og er en Blu-Ray-støtter! :)

 

Highdefdigest.com: Exclusive: Spielberg "Big Supporter" of Blu-ray, But Future High-Def Releases Uncertain

 

"It was important to Steven that if any of his films were to be released [first] on high-definition, that it would be a classic," said Levy. "Steven is big supporter of Blu-ray, and chose 'Close Encounters' to be the first of his films on either format."

9331307[/snapback]

 

Men det er heller ikke utelukket at Close encounters kan kommer på HD DVD, det er heller ingen andre filmer fra han som er planlagt sluppet på et HD format. Så man får bare se hva som skjer.

Lenke til kommentar
No Transformers 2 for me! - Michael Bay. Noen er i boikott-humør over den nye Paramount HD-DVD-eksklusiviteten. :)

9328474[/snapback]

Hehe, noen flere som la merke til at denne posten har magisk forsvunnet fra siden hans. :)

Huff, håper bare ikke dette betyr at det nå er mulighet for at Transformers 2 kan bli regissert av Michael Bay igjen? :(

 

Ellers blir TMNT fra amzon.com [email protected] min neste film.

Lenke til kommentar
Huff, håper bare ikke dette betyr at det nå er mulighet for at Transformers 2 kan bli regissert av Michael Bay igjen?  :(

9332508[/snapback]

 

Nei for han gjorde jo en fryktelig dårlig jobb med den førte :roll:

Det er kunn en mann som skal regissere en oppfølger til Transformers og det er Michael Bay, kan ikke tenke meg en mann som hadde fått så mye ut av så "lite" som det han gjorde...

 

Så kan vi prøve å kutte litt ned på off topic praten, til det så har vi mange andre fine tråder til den slags...

 

Da falt det enda litt flere filmer ned i postkassa:

 

Animal House, $25,67.

Erin Brockovich, $20,31.

Trading Places, $20,26.

 

Alle fra DVDP.

Lenke til kommentar
Huff, håper bare ikke dette betyr at det nå er mulighet for at Transformers 2 kan bli regissert av Michael Bay igjen?  :(

9332508[/snapback]

 

Nei for han gjorde jo en fryktelig dårlig jobb med den førte :roll:

Det er kunn en mann som skal regissere en oppfølger til Transformers og det er Michael Bay, kan ikke tenke meg en mann som hadde fått så mye ut av så "lite" som det han gjorde...

9333533[/snapback]

Transformers var en helt rett fram action film, uten spesielt særpreg men med helt eventyrlige effekter. Håper virkelig Michael Bay holder ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...