Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

511KC2EsTJL.jpg

Fra amazon.com.uk. Første gangen jeg bestiller derfra og ble gledelig overrasket når det viste seg at jeg faktisk kunne spille filmen på maskinen min og at det var norsk tale og tekst noe som jeg ikke trodde siden det er fra en utenlandsk side. Kostet £5.75

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Anglagård 1 til 3 237 kroner fra cdon, og fra samme plass donnie darko og s darko til 59 og 49. Først la jeg til alle 3 anglagård filmene i samme sleng på dvd men når jeg bestilte la jeg merke til at toeren var vekke fra handlekurven så viste det seg at varen var gått ut av salg mens jeg handlet så bestilte den på nytt men på blu ray til 99, 1 kosta 69, samme gjorde 2

Lenke til kommentar

Var akkurat å hentet X-Men: The Adamantium Collection på posten.

Den har hatt en røff tur over dammen for å si det pent, bakplata er knekt.

Så da var det å sette igang å styre med retur å annet tull fra amazon, heldigvis så er de rimelig greie å ha med å gjøre på det punktet.

Lenke til kommentar

Var akkurat å hentet X-Men: The Adamantium Collection på posten.

Den har hatt en røff tur over dammen for å si det pent, bakplata er knekt.

Så da var det å sette igang å styre med retur å annet tull fra amazon, heldigvis så er de rimelig greie å ha med å gjøre på det punktet.

Regner med du får en ny uten å returnere, har skjedd meg i flere tilfeller også når det gjelder dyrere utgaver.

Men surt er det jo uansett.

51Xw1-tDxnL._SY300_.jpg

$19.98

51Lb6zw77JL._SY300_.jpg

$19.99

51S9vBSo15L._SY300_.jpg

$13.49

Fra amazon.com.

Lenke til kommentar

Da jeg endelig si at X-Men Adamantium Collection var kommet, tok to dager fra jeg spørte om retur til jeg hadde ny på døra. De oppgraderte meg til raskeste leveringsmetode :)

Kan si hva man vil om amazon.com, men de er gode på service :)

$129

79qi.jpg

Må sende inn den andre i retur, men det får jeg overleve. Koster jo litt mer enn en vanlig blu-ray som er knust :)

Den nye kom jo så fort at jeg ikke hadde rukket å sende den andre i retur, passet fint da fikk jeg en eske pakke den i før jeg sender den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...