Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal være så ærlig å si at jeg ikke er mann nok til å kjøpe den siste der :wee:

Fikk akkurat mail fra amazon.com at The Dark Knight Trilogy: Ultimate Collector's Edition var satt ned $20, fra $99,98 til $79,99.

Skal leve med det :)

Endret av Chance Boudreaux
Lenke til kommentar

Skal være så ærlig å si at jeg ikke er mann nok til å kjøpe den siste der :wee:

Fikk akkurat mail fra amazon.com at The Dark Knight Trilogy: Ultimate Collector's Edition var satt ned $20, fra $99,98 til $79,99.

Skal leve med det :)

Har aldri sett den, husker at den ble nevnt i en film engang så det var derfor den ble bestilt. Muligens jeg begynner å gå tom for filmer å kjøpe :ermm:

51c2UA2aKCL._SY300_.jpg

$18.96 fra amazon.com.

Lenke til kommentar

var innom platekompaniet i Oslo og endter opp med:

mulholland drive

the innkeepers

rock of ages

knerten i knipe

2 for 149 (totalt 298)

taken 2 99

snow white and the huntsman

argo

house at the end of the street

3 for 200

madmax collection bensinkanne versjon 249

pelle politibil 159,50

jungelboken 179,50

fast &furious 6 129,50 kompispris

den lille havfruen 179,50

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Chance Boudreaux, den 26 Sept 2013 - 00:00, sa:Chance Boudreaux, den 26 Sept 2013 - 00:00, sa:

Er vel litt som å kjøpe Dirty Dancing, men herregud Jennifer Beals var fin på starten av 80 tallet, så noe pluss er det jo :)

Fra amazon.com for $148,12.

53sr.jpg

Fra en liten ordre med tv-serier på totalt $501 ferdig levert på døra.

Tror jeg også bestiller inn dette, selv om jeg har 20-30 usette sesonger liggende. Må begynne å komme litt à jour med disse.

American Horror Story var konge så bestilte inn denne

59969_large.jpg

$39.98 fra Amazon.com.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Tror jeg også bestiller inn dette, selv om jeg har 20-30 usette sesonger liggende. Må begynne å komme litt à jour med disse.

$39.98 fra Amazon.com.

Måtte avbestille den, fikk en liten ekstra utgift like etter jeg la inn ordren. Så tar og bestiller den opp igjen neste gang jeg bestiller noe med levering på døren...

Dette var en av de andre seriene som dukket opp på døren før i dag som var med i samme bestilling.

Denne kostet bare $44.96.

ox94.jpg

Lenke til kommentar

Får følge på med denne jeg da :)

r2bh.jpg

$94,96 fra amazon.com. Kom med en bulk i fronten og toppen på grunn av dårlig innpakkning. Men har heldigvis klart å brette og bøye det på plass igjen sånn jeg slipper å sende den i retur.

Ikke helt happy men det får gå.

Men den vil jo få selskap av denne lille saken, signert av de syv mannfolka som har spilt Jason så langt :)

Derek Mears sin signatur i panna og Kane Hodder med fire filmer som Janson under beltet rett under høyre øye det er vel de to mest kjente vil jeg tro.

Den tørr jeg ikke å si prisen på for å si det sånn :whistle:

rrbn.jpg

Lenke til kommentar

Fikk Oblivion fra Amazon, betalte vel 140kr i pund for dette.

Dette er en ny grell sak, som er laget av samme firmaet som fant opp Steelbooks. Dette "nye" heter Fr4me, men ærlig talt så ser det for jævlig ut, men det viktikste negative er at den ikke har ryggtekst. Den kler jo filmen litt da, som har mange hvite maskiner. Jeg viste ikke at det var Fr4me, ellers hadde jeg nok kjøpt vanlig eller steelbook.

Satt den på toppen av hylla sammen med boksene, ikke annet å gjøre. Det følger med to artworks cover fra filmen som du kan klipse inn i coveret. Kunne jo vært laget av stål og kommet med mer enn to artworks....

8295654-11-Oblivion-UK-BD-Frame-3D-2_zps

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...