Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Kjøpte også på Amazon UK, ja. Så vi har nok fått samme utgave, mafiamann. Det at coveret ikke er forseglet ser jeg ikke på som så viktig (bedre enn de amerikanske som er over-forseglet :p ), men jeg ville selvfølgelig tatt en ekstra nøye titt på standen til discen når jeg får en uforseglet film. Fikk du vanlig, tynt BD-cover, eller fikk du et slikt tykt et som jeg beskrev over her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som er interresert i litt Michael Bay action på HD DVD så har endelig amazon.co.uk fått inn The Island og den smyger seg en femmer under grensa sånn som kursen er nå om dagen (195 før frakt)

 

Bestilt :thumbup:

 

Edit: Da er alle de nye utgavene Stanley Kubrick sine filmer lagt ut for forhåndsbestilling hos DVD Pacific...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

jeg har veldig lyst til å oppgradre min laptop dell XPS M1710 med en blu-ray-rom eller hva jeg skal kalle det, men er dette noe vits? er det blu-ray som blir den nye standaren, eller kan det skje at hvis jeg har kjøpt meg en blu-ray-rom og en del blu-ray filmer så er det plutselig hd dvd som vinner? eller blir det som dvd+r og dvd-r? takk for svar.

 

Daniel.

Lenke til kommentar

Er ingen idag som vet om ett av formatene forsvinner, begge forsvinner eller om begge to vil eksistere parallelt. Om du skal vente med å kjøpe noe til man vet dette skal du vente lenge....

 

Edit: Ellers vil jeg på ingen måte anbefale deg å bruke laptop til HD. Blir liksom veldig underkill å sitte på en knøttliten skjerm å se på slikt materiale. Kjøp en standalone spiller istedet som du kobler til 1080p TV'n din. :thumbup:

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Er ingen idag som vet om ett av formatene forsvinner, begge forsvinner eller om begge to vil eksistere parallelt. Om du skal vente med å kjøpe noe til man vet dette skal du vente lenge....

 

Edit: Ellers vil jeg på ingen måte anbefale deg å bruke laptop til HD. Blir liksom veldig underkill å sitte på en knøttliten skjerm å se på slikt materiale. Kjøp en standalone spiller istedet som du kobler til 1080p TV'n din.  :thumbup:

9283125[/snapback]

 

oki, men det blir jo ikke overkill når laptopen støtter 1920x1200 oppløsning så det går greit å se film på den., og jeg kan koble laptopen til 32" samsung lcd tven 100hz med dvi?

 

uansett så kjøper jeg meg heller en standalone spiller, dell skulle ha 8000 kr for en blu-ray brenner:S

Endret av Thyrfing17
Lenke til kommentar

Har sett den der, men det er ikke første gangen det skjer, de har gjort det med Unleashed og Army of Darkness var vel et par titler til som jeg ikke husker i farten også.

 

Så inntil jeg ser en offisiell pressemelding om at det blir slutt på comboene så kommer det nok mange flere (dessverre)...

 

Edit: Glemte en l i farten...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Der kom endelig TMNT fra DVDP, for en nette sum av $31. Får pokker meg håpe at det snart blir slutt på combo utgivelser...

9295805[/snapback]

Vel ting kan tyde på at vi nå slipper dette: her

9295868[/snapback]

Nei, det det er snakk om er at i hvert fall Warner (og Universal) gir ut (primært) nye titler (titler som nylig har gått på kino) først på Combo'er, men etter en stund (1 år?) gir dem ut på nytt på "vanlig" HD DVD, til redusert pris.

Hverken Warner eller Universal har gitt til kjenne planer om å droppe Combo'er på nye titler, men man kan håpe at de:

A. Slutter å prise Combo'ene over 'rene' HD DVD'er.

B. Går over til Twin-format der det er mulig (2 lag HD DVD/1 lag DVD eller 1 lag HD DVD/2 lag DVD på samme side av disc'en). Så vidt jeg husker et par disc'er ute i Japan, og en tittel i USA i dette formatet.

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Nei, det det er snakk om er at i hvert fall Warner (og Universal) gir ut (primært) nye titler (titler som nylig har gått på kino) først på Combo'er, men etter en stund (1 år?) gir dem ut på nytt på "vanlig" HD DVD, til redusert pris.

Hverken Warner eller Universal har gitt til kjenne planer om å droppe Combo'er på nye titler, men man kan håpe at de:

A. Slutter å prise Combo'ene over 'rene' HD DVD'er.

B. Går over til Twin-format der det er mulig (2 lag HD DVD/1 lag DVD eller 1 lag HD DVD/2 lag DVD på samme side av disc'en). Så vidt jeg husker et par disc'er ute i Japan, og en tittel i USA i dette formatet.

 

Jeg kan ikke fordra plater med data på begge sidene, sånn har det alltid vært, helt siden den første DVD'en som var slik. Glad jeg kan kjøre begge HD formatene for å si det slik, ihvertfall når det gjelder Warner, har man et valg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...