Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det bare ikke vært Star Trek...

Syns den første Star Trek filmen var veldig grei, har vel å merke ikke sett en dritt av Star Trek før jeg så den. Blu-ray utgivelsen må være en av de beste jeg har i samlingen.

Lite tips for folk med bruker DVD Profiler, nå har det endelig kommet for folk med android telefoner også, 41 kroner :)

Har man et "par" filmer så tar det litt tid å få ned alt, men ser ut som om det virker fint.

Kommer nok til å teste ut dette, kjekt å ha alle filmene med på lommen ;)

Lenke til kommentar

Begge ordreer fra amazon.com

ordre 1

Cloud Atlas [blu-ray] [blu-ray] $21.86

Shipping & Handling: $6.48

Total for This Shipment: $28.34

ordre 2

tems: $120.90

Shipping: $30.96

------

Total before tax: $151.86

Estimated tax to be collected: $0.00

Import Fees Deposit $37.97

------

Order total: $189.83

"True Blood: The Complete Fourth Season (Blu-ray/DVD Combo + Digital Copy)" Blu-ray; $36.93

"Fringe: The Complete Fifth Season [blu-ray]"Anna Torv; Blu-ray; $34.98

True Blood: The Complete Fifth Season (Blu-ray/DVD Combo + Digital Copy) $48.99

Har også kjøpt Oppo BDP-103EU Blu-ray spiller - Sort sonefri fra soundgarden. Sinnsykt mye bedre enn den forrige panasonicen min. er første BD-spiller jeg har vært borti som også støtter SACD surround ut på HDMI og ikke analoge outputs.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Har også kjøpt Oppo BDP-103EU Blu-ray spiller - Sort sonefri fra soundgarden.

Du har kjøpt en fantastisk bra spiller, men hadde du importert den selv, så hadde du spart 2000 kroner i forhold til prisen på soundgarden...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det man kommer til å bruke mest tid på for å gjøre en av disse tingene er å skru av dekslet på spilleren for å montere duppedingsen :)

Så det man må gjøre er:

1. Lage seg konto på jetcarrier.com sånn at man da har en adresse i statene, Linden, New Jersey for å være nøyaktig.

Min ser sånn ut, også sånn jeg har lagt den inn hos amazon.

JetCarrier "kundenummer her"

Att: "navn - etternavn"

601 W Linden Av # "kundenummer igjen"

Linden, NJ 07036

2. Bestille spilleren fra amazon til sin nye adresse i statene.

3. Så må man tilbake til jetcarrier for å booke plass til pakken på flyet som de sender med på fredager (så pakken må være der før fredag, eller så blir den liggende til neste fly går neste fredag)

Ganske rett fram, pris ink. frakt, antall kolli og hva pakken inneholder. Dette kan også gjøres før du bestiller fra amazon hvis man føler for det.

Man må bekrefte hva pakken inneholder, det gjørs så enkelt som å ta en et lite printscreen av ordrebekreftelsen og sende inn via linken/mail som man finner under der man har booket fly.

Kan også legge inn sporingsnummer i etterkant når det kommer fra amazon. Kan velge gratis frakt fra amazon til jetcarrier i NJ, den vet jeg ikke om det er sporingsnummer på, jeg valge 2 dagers frakt for å være sikker på at pakken rakk flyet den samme uka som jeg bestilte, $25 mener jeg det var...

4. Så dukker pakken opp hos nærmeste postkontor etter at den har vært en tur hos Jetcarrier i Halden for vidresending til deg.

5. Innstallere duppeditten, som du bestilte samtidig med spilleren (kommer i løpet av et par-tre dager) også har du en spiller som er 2k billigere enn den du får fra Soundgarden.

6. Til slutt så vil man motta en mail om at det ligger en faktura klar til betaling på sidene til jetcarrier, når det er gjort så er man i mål.

Som sagt det som tar lengst tid her er å skru av dekslet på spilleren :)

Endret av Frank Dux
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Glemte en liten ting i farten. Strømkabelen som følger med passer jo selvfølgelig ikke i kontaktene på denne siden av dammen, så trenger en av denne typen.

post-29624-0-98031500-1369400480.jpg

Er jo stort sett de fleste har liggende vil jeg tro, eller så får man jo tak i det for en frytelig billig penge både her og der...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...