Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer spesifikt, det er ingen soner på HD DVD, på vanlig DVD følger 360 HD DVD-drevet regionen på 360'en den er koblet til (eller PC'en det er koblet til).

HD DVD'er kan du kjøpe fra hvor som helst i verden, ikke bry deg om at mange forhandlere oppgir region et-eller-annet (det er bare fordi de bruker samme oppsett på nettsidene som for vanlig DVD, og legger inn samme info selv om den ikke gjelder).

Lenke til kommentar

Prøvde Bluescreen PiP-funksjonen på 300 nå. Da frøys den 2 ganger, første gang ca. et minutt tidligere enn den har gjort før og andre gangen under kampen mot "Über-immortal". Men, igjen, så kan problemet fikses enten ved å ta disken ut av spilleren og sette den inn igjen, eller ved å rett og slett hoppe til neste scene. Det jeg virkelig begynner å lure på er om det er et problem med spilleren; firmware relatert, eller om det er en produksjonsfeil med disken.

Lenke til kommentar

Jeg har også prøvd 300 igjen kom bare 5 sekunder lengre før den frøys denne gangen. Jeg tror det er firmware relatert for å si det sånn, tror nok spilleren ikke liker det PiP kommentaren og at det må fikses med en liten oppdatering.

 

Fikk dessverre også problemer med Clerks 2 disken min, det begynte plutselig å pixlere noe veldig 3-4 ganger i løpet av filmen, men her holdt det med å spole noen få sekunder tilbake for så å starte den igjen og da var det borte...

 

Uannsett så har jeg sendt en mail til DVD Pacific og sakt at jeg vil ha en nye en og der tok jeg med 300 i samme slengen så får vi se om det hjelper å bytte den...

Lenke til kommentar

Da kom det endelig en liten bunke med filmer som jeg har ventet på...

 

The Bourne Identity, $20.31.

Shooter, $29,29.

Hot Fuzz, $28,21.

The Contract, $20,48.

The Host, $24,31.

Black X-mas, $20,31.

Superman Returns, $31,57.

 

Alt HD DVD selvfølgelig og fra DVD Pacifc.

 

Edit: Glemte butikken...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Fikk into the blue i dag på blue ray fra amazon. Noe eg reagerte på var at den ikkje var forseglet. Er dette vanlig på blue ray?

9241317[/snapback]

Fikk samme film fra samme sted på samme format ( :p ) i dag, og min var forseglet. Det jeg dog stusset over var at denne, i motsetning til alle andre Blu-Ray jeg har sett, hadde DVD-cover i tykkelse (men ikke i høyde). Blu-Ray-coverne er jo en god del smalere i bredden enn vanlig DVD, ca. halvparten, men dette coveret var like tykt som DVD-cover i bredden, men var likevel et blått BD-cover med samme høyde som resten av BD-samlingen ... Litt smårart. :p

Lenke til kommentar

Ingen av dere skriver om dere har handlet fra Amazon US eller Amazon UK (eller noen av de andre), det er ikke gitt at utgavene er like.

Det er mye vanligere i Europa at DVD'er selges uten plast enn i USA, og i hvert fall på HD DVD bruker de fleste amerikanske utgiverene omslag med samme tykkelse (selv om design ellers varierer), mens europeiske HD DVD'er varierer både i tykkelse og størrelse ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...