Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du tar nok feil. Jeg så under 5-Disc Ultimate Collector's Edition på WBs sider, der står det også Media: 1. Det betyr nok at alle discene kommer samme boks.

 

Jeg heller mer til å tro at det tyder på at bare den første discen med den nyeste filmversjonen (final cut) er HD DVD/Blu-Ray.

9187443[/snapback]

I følge tilbakemeldinger The Digital Bits skal ha fått fra Warner er i hvert fall alle film-versjonene i full HD, mer usikkert med ekstramaterialet.

Lenke til kommentar
FOX har jo annonsert at de kommer tilbake med masse bra i siste kvartal av 2007. Selv håper jeg i første omgang på Alien-filmene og Master and Commander! :)

9194710[/snapback]

 

De har det ja, NOPE ! Ikke noe announcement enda..

9195489[/snapback]

Ordla meg kanskje litt feil der. Det stemmer at det ikke er kommet noen pressemelding enda, men det er mange antydninger blandt "Insiderne" på bla. Blu-Ray.com. Les her.

 

Og det hadde gjort susen om du svarte litt mindre arrogant neste gang.

9196157[/snapback]

 

Hva da arrogant ?? jeg la trykk på innlegget pga min frustrasjon over FOX ! ikke mot deg

Lenke til kommentar
I følge tilbakemeldinger The Digital Bits skal ha fått fra Warner er i hvert fall alle film-versjonene i full HD, mer usikkert med ekstramaterialet.

 

Godt mulig. Men det virker uansett usannsynlig med 5 HD discer for $28, andre HD multi-disc utgaver koster langt mer...

 

Ang. feil på 300 HD DVD... da er jeg glad for at jeg kjøpte den på Blu-Ray :!: (forøvrig var eneste grunn fordi den var litt billigere)

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
FOX har jo annonsert at de kommer tilbake med masse bra i siste kvartal av 2007. Selv håper jeg i første omgang på Alien-filmene og Master and Commander! :)

9194710[/snapback]

 

De har det ja, NOPE ! Ikke noe announcement enda..

9195489[/snapback]

Ordla meg kanskje litt feil der. Det stemmer at det ikke er kommet noen pressemelding enda, men det er mange antydninger blandt "Insiderne" på bla. Blu-Ray.com. Les her.

 

Og det hadde gjort susen om du svarte litt mindre arrogant neste gang.

9196157[/snapback]

 

Hva da arrogant ?? jeg la trykk på innlegget pga min frustrasjon over FOX ! ikke mot deg

9196566[/snapback]

Alright, da misforstod jeg deg tydeligvis. ;)

Lenke til kommentar

Hmmm, prøvde 300 igjen nå. Satte den inn, spolte fram til ca. 48:00 og lot den spille. Den frøys rundt 48:30. Tok ut disken og satte den inn igjen, spolte fram til samme sted og den spilte uten problemer. Hater det når et problem er inkonsekvent... (Bruker 360-add-on som HD DVD-spiller)

Lenke til kommentar
Noen som vet om 300 til Blu-Ray er sonefri? Er vel Warner som distribuerer denne, hvis jeg husker rett, så da er den vel i så fall sonefri?

 

Ja såvidt jeg vet er alle Warners Blu-Ray filmer sonefrie, så veldig sannsynlig at også 300 er det. Men jeg kan ikke bekrefte det selv, har amerikansk PS3.

Lenke til kommentar
Noen som vet om 300 til Blu-Ray er sonefri? Er vel Warner som distribuerer denne, hvis jeg husker rett, så da er den vel i så fall sonefri?

 

Ja såvidt jeg vet er alle Warners Blu-Ray filmer sonefrie, så veldig sannsynlig at også 300 er det. Men jeg kan ikke bekrefte det selv, har amerikansk PS3.

9197413[/snapback]

Jepp, og ifølge denne forumetposten på den offisielle PS-siden, er 300 også sonefri, så da er det bare til å bestille. :D

Lenke til kommentar

Da var følgende bestillt:

 

The Warriors [blu-ray Disc] $21.89

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl [blu-ray Disc] $26.83

Pearl Harbor [blu-ray Disc] $22.95

Blood Diamond [blu-ray Disc] $21.35

Black Hawk Down [blu-ray Disc] $21.89

 

Må bare se å få bestillt PS3 nå :p

 

*Edit, DD merker pakken under momsgrensen ikke sant?

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...