Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Da har jeg forhåndsbestilt 5-disc Blade Runner (HD DVD) fra Amazon.com for kun $27.95.

 

[Edit] Er det noen som om alle discene er i HD, eller er noen vanlig DVD. Hvis alle er i HD er i alle fall $28 en knall god pris for et 5-disc sett.

9184824[/snapback]

 

Vel på Warner sin egen butikk så står det "Media: 1" under HD DVD/Blu-Ray utgaven som de selger til $29.99 (klikk på info for hver av utgavene her), som da sannsynlig er samme utgaven som Amazon selger til $27.95. Dette kan tyde på at utgaven er bare 1 disc. Det virker mer sannsynlig med tanke på prisen, og at Amazon muligens har beskrevet feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg forhåndsbestilt 5-disc Blade Runner (HD DVD) fra Amazon.com for kun $27.95.

 

[Edit] Er det noen som om alle discene er i HD, eller er noen vanlig DVD. Hvis alle er i HD er i alle fall $28 en knall god pris for et 5-disc sett.

9184824[/snapback]

 

Vel på Warner sin egen butikk så står det "Media: 1" under HD DVD/Blu-Ray utgaven som de selger til $29.99 (klikk på info for hver av utgavene her), som da sannsynlig er samme utgaven som Amazon selger til $27.95. Dette kan tyde på at utgaven er bare 1 disc. Det virker mer sannsynlig med tanke på prisen, og at Amazon muligens har beskrevet feil.

9185105[/snapback]

Du tar nok feil. Jeg så under 5-Disc Ultimate Collector's Edition på WBs sider, der står det også Media: 1. Det betyr nok at alle discene kommer samme boks.

Lenke til kommentar
Du tar nok feil. Jeg så under 5-Disc Ultimate Collector's Edition på WBs sider, der står det også Media: 1. Det betyr nok at alle discene kommer samme boks.

 

Jeg heller mer til å tro at det tyder på at bare den første discen med den nyeste filmversjonen (final cut) er HD DVD/Blu-Ray.

Lenke til kommentar

haha det er så latterlig dyrt for blu-ray filmer i Oslo ! 299,- det er ran spør du meg.. Tenk a, 4 filmer så er du godt over 1000 lappen.. :!:

 

Utvalget er også elendig... Begynner å komme seg lttt dog, ved megastoren feks, men nesten ingen hd-dvd filmer jo ? Hel vegg av blu-ray og kun noen hd-dvd filmer bak kassa.

 

Godt jeg har sone 1 ps3.. Gleder meg til klassikerne The shining, halloween kommer.. Og FOX må få ræva i gir å gi ut filmer snart ! Die Hard box set og alien Hallleuja :cool:

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Er ny på denne delen av forumet men kommer nok til å poste litt her nå siden jeg har fått meg hd dvd-spiller til xboxen.

 

Fikk flags of our fathers og corpse bride fra cdon for noen dager siden, kostet 229pr stk. I dag gikk jeg en liten tur til lefdal og kom ut igjen med apollo 13 til kr225. Ser ut til at prisene endelig begynner å synke i butikkene nå.

 

Må bare si WOW! Kvaliteten på corpse bride er noe av det beste jeg har sett til nå. Til og med dama ble imponert.

Endret av Mr_Byte
Lenke til kommentar

Da var jeg kommet borti min første problemdisk på HD DVD og det måtte selvfølgelig være 300 :cry:

 

Kommer til kapittel 14 (49.15, midt i førtst slag-scene selvfølgelig :roll: ) hvor alt fryser og etter en kort stund så kommer error code: 408bc504 opp.

 

Andre som har hatt samme problem? Har sett på at det er flere på avsforum.com at flere har hatt problemer med 300. Da er det vel bare og sitte og vente på neste firmware oppgradering for å se om det løser problemet...

 

Var faen meg godt at jeg ikke gledet meg til å se 300 :hrm:

 

Edit: Får vel trøste meg med Disturbia i stedet for...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Hadde litt problemer selv med 300. I første scene med "slow-motion" så frøys den plutselig. Hoppet en scene tilbake og lot den spille opp til samme sted igjen og den gikk litt lengre før den frøys. Tok ut discen, børstet av den (i tilfelle det var noe støv), satte den inn igjen og etter det så hadde jeg ingen problemer i det hele tatt med den.

Lenke til kommentar
FOX har jo annonsert at de kommer tilbake med masse bra i siste kvartal av 2007. Selv håper jeg i første omgang på Alien-filmene og Master and Commander! :)

9194710[/snapback]

 

De har det ja, NOPE ! Ikke noe announcement enda..

9195489[/snapback]

Ordla meg kanskje litt feil der. Det stemmer at det ikke er kommet noen pressemelding enda, men det er mange antydninger blandt "Insiderne" på bla. Blu-Ray.com. Les her.

 

Og det hadde gjort susen om du svarte litt mindre arrogant neste gang.

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar
Hadde litt problemer selv med 300. I første scene med "slow-motion" så frøys den plutselig. Hoppet en scene tilbake og lot den spille opp til samme sted igjen og den gikk litt lengre før den frøys. Tok ut discen, børstet av den (i tilfelle det var noe støv), satte den inn igjen og etter det så hadde jeg ingen problemer i det hele tatt med den.

9196138[/snapback]

 

Det blir vel den scenen jeg snakker om, har tatt den ut et par ganger (ikke noe støv), hoppet både et og to kapitler fram men det samme skjer. Det kan vel kanskje være noen av de nye funsjonene på disken som lager problemer...

 

Snudde faktisk disken for å sjekke bildekvaliteten på DVD siden men det ble et alt for stort steg tilbake så det sluttet jeg fort med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...