Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg en pakke på fredag. Viser seg at jeg har nådd BD film nr 300 :green:

Easy Rider - £5.83

Dr. Strangelove - £5.83

Gandhi - £4.99

Totalt: £16.65 (ink. frakt)

post-137074-0-55753200-1335104829_thumb.jpg

edit: grr, glemmer alltid å legge til butikk.. Amazon.co.uk

Endret av Tord93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk et par pakker fra Amazon.co.uk og Amazon.com

Battle Royale: The Complete Collection- $38.48 ink frakt

The Bridge on the River Kwai - £6.24

The Guns of Navarone - £6.24

+ £2.47 frakt

post-137074-0-71076400-1335377139_thumb.jpg

Hmm, er vel ingen vits i å lage ny post.

Fikk en pakke i dag fra Amazon.com

Platoon - $14.99 + $6.48 frakt.

post-137074-0-61697900-1335966487_thumb.jpg

Forresten, den nye redigeringa til forumet lever sitt eget liv.. Jeg vil ikke ha markøren foran $ når jeg trykker backspace etter å ha trykket inn et unødvendig ekstra mellomrom, da fjerner jeg plutselig bokstaver fra det jeg skrev før... Altså, flytter seg dit jeg overhodet ikke hadde noen planer om å flytte og redigere :wallbash: Fører nesten til at jeg slår en knyttneve inn i skjermen :realmad:

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Noen logisk grunn til Frankrike er det eneste landet som har disse filmene!?

Dark City er da utgitt mange andre steder (USA, UK, Australia). Når det gjelder 1492 så er det nok et godt spørsmål. Rettigheter er vel muligens et stikkord.

Lenke til kommentar

Noen logisk grunn til Frankrike er det eneste landet som har disse filmene!?

Dark City er da utgitt mange andre steder (USA, UK, Australia). Når det gjelder 1492 så er det nok et godt spørsmål. Rettigheter er vel muligens et stikkord.

Den eneste Blu-rayen jeg har funnet i UK er importert fra USA og er region A, og ingen i USA som lever internasjonalt har hatt den på lager så lenge jeg har sett. Nå har jeg uansett filmen så da spiller det liten rolle, men jeg synes det er pussig når blu-ray-filmer blir gitt ut i begrensede opplag og regioner.

Lenke til kommentar

Den eneste Blu-rayen jeg har funnet i UK er importert fra USA og er region A, og ingen i USA som lever internasjonalt har hatt den på lager så lenge jeg har sett. Nå har jeg uansett filmen så da spiller det liten rolle, men jeg synes det er pussig når blu-ray-filmer blir gitt ut i begrensede opplag og regioner.

Amazon i USA har Dark City på lager til $11.49. En tredjepart står som selger på hovedsiden til Dark City fordi de har noen øre lavere pris og har leveringsavtale gjennom Amazon. Men om de ikke sender til utlandet, så vil man som regel finne Amazon selv som selger under "used & new" og om man velger "add to cart" her så kan man bestille som normalt. Det hjelper deg selvsagt lite nå, men det er et tips for alle som eventuelt måtte møte samme problemstilling.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Fikk enda en pakke i dag :)

Fra Play.com

Close Encounters of the Third Kind - £12.49

post-137074-0-63945900-1336162018_thumb.jpg

Noen som vet hva denne Blu-Ray serien fra Sony heter? Har en god del av disse + to til på vei i posten og en som ikke er kjøpt. Hadde vært fint å skaffet komplett samling :wee:

Lenke til kommentar

Høhø, da blir det en del kjøp til! Takk :D

Ser ikke ut til at de norske er nummerert ?

Oh well, kan vel ikke begynne med skandinaviske utgivelser når jeg allerede har syv stk + to på vei og fire bestilt nå fra UK :p OCD..

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Stemmer, de norske er ikke nummerert. Men en fordel er at de tynnere og tar mindre plass på hylla enn de britiske.

Dette er de som er utgitt i UK:

1. Taxi Driver

2. Bridge On The River Kwai

3. Stand By Me

4. Gandhi

5. Easy Rider

6. Midnight Express

7. Boyz N The Hood

8. Das Boot

9. The Guns Of Navarone

10. Close Encounters Of The Third Kind

11. Dr. Strangelove Or How I Learned To Stop Worrying And Love the Bomb

12. Crouching Tiger Hidden Dragon

• Liker 1
Lenke til kommentar

Woop, da har jeg straks alle :tease: Fant også ut at The Caine Mutiny blir nr 13, så da var den forhåndsbestilt for 8 pund :)

V - Istedetfor ny post. Signed up for Lawrence of Arabia, takk igjen :grin2:

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...