Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok like greit en bestilling på kofferten jeg også. Men den vanlige 5-packen du bestilte er det vel store sjanser for at går over 200 grensa også, med mindre kursen synker enda mer?

Fikk forøvrig Departed HD-DVD fra cdon.com idag for 219kr.

Lenke til kommentar

28 dollar er godt under grensa, den går nå med $34, kursen er på 5,8 så det er mye og gå på :)

Skal bestille kofferten jeg også, men på en eller annen måte så har infoen som lå lagret med mastercardet mitt forsvunnet fra amazon så jeg får ikke bestilt får i morgen når jeg får hentet kortet som ligger i den gamle boligen min :)

Edit:

Kortet ligger trygt hvis det var noen som skulle finne på å kommentere litt uvettig lagring av kortet :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
mens 5-disc-utgavene uten koffert+stash får du nærmest kastet etter deg.

Jøss det var utrolig billig. De jeg pleier kjøpe HD DVD & Blu-Ray av sa retail prisen var høyere for 5-disc settet enn det Amazon har satt opp, så mulig det er feilprising. Vel vel da må selv jeg ty til Amazon. ;) Det koffert-stashet er jo ikke så veldig viktig, det viktigste er den femte discen.

Lenke til kommentar
mens 5-disc-utgavene uten koffert+stash får du nærmest kastet etter deg.

Jøss det var utrolig billig. De jeg pleier kjøpe HD DVD & Blu-Ray av sa retail prisen var høyere for 5-disc settet enn det Amazon har satt opp, så mulig det er feilprising. Vel vel da må selv jeg ty til Amazon. ;) Det koffert-stashet er jo ikke så veldig viktig, det viktigste er den femte discen.

9183872[/snapback]

Listeprisen for "standard" 5-disc HD-settene er $39.99 i følge Warners egen pressemelding, og 30%off gir jo $27.95.

Ellers har Universal US annonsert titler og specs for første pulje HD DVD'er i oktober i år:

Carlito’s Way

Carlito’s Way: Rise to Power

Inside Man

Seed of Chucky (Unrated and Fully Extended)

Kilde/specs: DVD Times.

Lenke til kommentar
Listeprisen for "standard" 5-disc HD-settene er $39.99 i følge Warners egen pressemelding, og 30%off gir jo $27.95.

Hmm, kanskje min leverandør som roter med alle utgavene. Men til den såpass lave prisen, er vel kun første disc med den nyeste versjonen som er HD DVD/Blu-Ray mens de resterene er vanlig DVD'er. Jeg tipper ihvertfall det da.

Edit: Det ville ihvertfall være et utrolig røverkjøp å få 5 stk HD DVD/Blu-Ray discer (inkl. den 5. discen!) for bare $3 mer ($5 retail) enn utgaven med 4 DVD'er (uten den 5. discen). Liten tvil om hvilken utgave jeg kjøper ihvertfall (utenom at det er hipp som happ om det er HD DVD eller Blu-Ray for min del).

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Dere som har HDDVD, er det slik at dere har Xbox360 + HDDVD -spiller (stort sett), og dere med BluRay har en PS3? :)

Ellers har jeg fått tak i følgende filmer (som er totalt av hva jeg har);

Serenity

Van Helsing

King Kong

Deer Hunter

The Departed

The Corpse Bride

The Island

Venter også på Constantine fra playx.no (tatt no jævla lang tid; Bestilte for flere uker siden).

Alle er med norsk tekst, osv, så de er de skandinaviske utgavene.

Det er stort sett der og over disk (Free Record Shop og Spaceworld) jeg har kjøpt de, for alt fra 199,- (playx.no) til 299,- butikkene.

:)

Men, har et lite problem med Deer Hunter (noen som har den?);

Klarte å bomme når jeg fikk "språkvalget" i starten, så jeg valgte svensk, og nå klarer jeg ikke å bytte tilbake. Prøver subtitle -funksjonen, men får bare "function unavailable". Skjønner meg heller ikke på setup'en i menyen.. Anyone?! :ermm::dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...