Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min ble sendt på torsdagen og har et par til på vei :)

Disturbia, Shaun Of The Dead, The Contract, The Host, Hot Fuzz, Shooter, The Bourne Identity og The Big Lebowski så jeg håper været holder seg fryktelig dårlig i en ca. fire ukers tid til så :whistle:

Lenke til kommentar

Fått meg :

Forbidden planet (Collector's edition) (Amazon.com)

Sahara (Amazon.com)

Nine inch nails live (Ebay)

Mummy (Play.com)

Brotherhood of the wolf (blahdvd.com)

Harry Potter and the goblet of fire (Amazon.co.uk)

Poseidon (Dvdstrax.com)

Feast (Dvdstrax.com)

Alt på HD DVD.

Lenke til kommentar

Warner US har annnonsert et knippe Kubrick-filmer på HD DVD og Blu-ray med slipp 23. oktober:

'2001: A Space Odyssey (Special Edition),' 'A Clockwork Orange (Special Edition),' 'Eyes Wide Shut (Special Edition),' 'Full Metal Jacket (Deluxe Edition)' og 'The Shining (Special Edition), alle med listepris $28.99, alle restaurert (mer eller mindre samme samling slippes også vanlig DVD i serien 'Warner Home Video Director's Series: Stanley Kubrick Collection').

Detaljer @DVD Times og @The Man Room.

Lenke til kommentar

Blade Runner: The Final Cut er annonsert for 18.12...

Blade Runner: The Final Cut will be included in three stunning DVD editions: a Two-Disc Special Edition (at $20.97 SRP), a Four-disc Collector’s Edition ($34.99 SRP) and the Five-Disc Ultimate Collector’s Edition ($78.92 SRP) in Collectible “Deckard Briefcase” packaging.

Simultaneous HD DVD and Blu-Ray versions (each $TBD) of the “Deckard Briefcase” will also be released in numbered, limited quantities. HD DVD and Blu-Ray 5-Disc Digi Packs with collectible slipcase (each $TBD) will include all of the UCE content.

Jeg er pokker meg ikke sikker på hvilken versjone jeg skal ha meg :whistle:

Lenke til kommentar
Simultaneous HD DVD and Blu-Ray versions (each $TBD) of the “Deckard Briefcase” will also be released in numbered, limited quantities. HD DVD and Blu-Ray 5-Disc Digi Packs with collectible slipcase (each $TBD) will include all of the UCE content.

9145398[/snapback]

:hmm: For egen del er den enkel, HD DVD-kofferten med "all bells and whistles" fra et sted forhåndrabatten er grei, og de regner én boks som én enhet/dvd (dvs Amazon US).

Noe off-topic:

Grep forleden meg selv i å tenke at disse spesialutgavene er noe forferdelig ressurs-sløsing, og at man burde begynne å ta ansvar ved å kjøpe enkleste utgave (med de filmegenskapene man trenger). :ermm:

Før jeg tenkte WTF!??!?, og raskt slo det fra meg. :!:

Lenke til kommentar

Kjøper utgaven som har 5-disc innholdet, dvs inkluderer workprint versjonen. For det er den eneste versjonen jeg ikke har sett.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Det er ingen film å trekke frem for å vise ka HD-film virkelig er for noe, men eg testet den opp i mot min DVD utgave og man såg veldig forskjeller. Men som sagt, ikkje den beste filmen å bruke som argument.

Her enda til gode å se den på HD-DVD da.

Lenke til kommentar
Er det noen som kan fortelle meg om bilde/lyd er bra på Serenity (HD DVD)?

Jeg har bestilt denne og håper det er over gjennomsnittet bra kvalitet da dette er en av mine yndlingsfilmer.

9148984[/snapback]

Serenity ligger over middels hva kvalitet angår, men er ikke det aller beste.

Pr. idag mener mange at disse er de alle beste HD-DVD'ene, hva lyd/bilde angår:

Corpse Bride

A Scanner Darkly

The Ant Bully

Happy Feet

The Matrix Revolutions

The Matrix Reloaded

King Kong

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...