Seonaith Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Fikk Fantastic Four [blu-Ray] fra DVDStrax en gang før helgen. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) 300 på HD DVD ble sendt på fredag! Nå gleder jeg meg sinnsykt til å se den igjen. Edit: Kjøpte King Kong og Bourne Supremacy i går. Herlige Tore Kong! Endret 23. juli 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Min ble sendt på torsdagen og har et par til på vei Disturbia, Shaun Of The Dead, The Contract, The Host, Hot Fuzz, Shooter, The Bourne Identity og The Big Lebowski så jeg håper været holder seg fryktelig dårlig i en ca. fire ukers tid til så Lenke til kommentar
Rock90 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 I dag kom 300 på blu ray i posten fra dvdstrax ikke galt med tanke på at den ikke slippes før 31. Lenke til kommentar
Rock90 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hmm.. med norsk tekst? 9125597[/snapback] Nei det er US utgaven, men filmen er sonefri som alle warners utgivelser. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Fått meg : Forbidden planet (Collector's edition) (Amazon.com) Sahara (Amazon.com) Nine inch nails live (Ebay) Mummy (Play.com) Brotherhood of the wolf (blahdvd.com) Harry Potter and the goblet of fire (Amazon.co.uk) Poseidon (Dvdstrax.com) Feast (Dvdstrax.com) Alt på HD DVD. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Såg Apocalypto (BR) nettopp. For eit fantastisk bra bilde det var på denne Utrolig stilig film også! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Og da kom The Bourne Identity i posten. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 U571 Sky Captain & The World Of Tomorrow Apollo 13 Constantine The Rundown Gratis fra Toshiba som en del av "Kjøp en HD-DVD spiller og få 5 filmer med på kjøpet" Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 300 Flags Of Our Fathers Letters From Iwo Jima Planet Earth: The Complete Series Ble sendt fra Hidefdvd.com i dag og dette blir mine første BR filmer så er ganske spent på kvaliteten. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Warner US har annnonsert et knippe Kubrick-filmer på HD DVD og Blu-ray med slipp 23. oktober: '2001: A Space Odyssey (Special Edition),' 'A Clockwork Orange (Special Edition),' 'Eyes Wide Shut (Special Edition),' 'Full Metal Jacket (Deluxe Edition)' og 'The Shining (Special Edition), alle med listepris $28.99, alle restaurert (mer eller mindre samme samling slippes også vanlig DVD i serien 'Warner Home Video Director's Series: Stanley Kubrick Collection'). Detaljer @DVD Times og @The Man Room. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Blade Runner: The Final Cut er annonsert for 18.12... Blade Runner: The Final Cut will be included in three stunning DVD editions: a Two-Disc Special Edition (at $20.97 SRP), a Four-disc Collector’s Edition ($34.99 SRP) and the Five-Disc Ultimate Collector’s Edition ($78.92 SRP) in Collectible “Deckard Briefcase” packaging. Simultaneous HD DVD and Blu-Ray versions (each $TBD) of the “Deckard Briefcase” will also be released in numbered, limited quantities. HD DVD and Blu-Ray 5-Disc Digi Packs with collectible slipcase (each $TBD) will include all of the UCE content. Jeg er pokker meg ikke sikker på hvilken versjone jeg skal ha meg Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Damn sweet! Masse Kubrick-filmer og endelig en skikkelig versjon av Blade Runner! Håper de klarer å fikse opp i bildet på Full Metal Jacket godt, det var ikke bra nok i nåværende HD-utgave. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hot Fuzz Shaun of The Dead The Host Shooter Fikk alle sammen i dag, så nå blir det filmkveld Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Simultaneous HD DVD and Blu-Ray versions (each $TBD) of the “Deckard Briefcase” will also be released in numbered, limited quantities. HD DVD and Blu-Ray 5-Disc Digi Packs with collectible slipcase (each $TBD) will include all of the UCE content. Jeg er pokker meg ikke sikker på hvilken versjone jeg skal ha meg 9145398[/snapback] For egen del er den enkel, HD DVD-kofferten med "all bells and whistles" fra et sted forhåndrabatten er grei, og de regner én boks som én enhet/dvd (dvs Amazon US). Noe off-topic: Grep forleden meg selv i å tenke at disse spesialutgavene er noe forferdelig ressurs-sløsing, og at man burde begynne å ta ansvar ved å kjøpe enkleste utgave (med de filmegenskapene man trenger). Før jeg tenkte WTF!??!?, og raskt slo det fra meg. :!: Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Jeg er pokker meg ikke sikker på hvilken versjone jeg skal ha meg Kjøper utgaven som har 5-disc innholdet, dvs inkluderer workprint versjonen. For det er den eneste versjonen jeg ikke har sett. Endret 26. juli 2007 av _crs_ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er det noen som kan fortelle meg om bilde/lyd er bra på Serenity (HD DVD)? Jeg har bestilt denne og håper det er over gjennomsnittet bra kvalitet da dette er en av mine yndlingsfilmer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er ingen film å trekke frem for å vise ka HD-film virkelig er for noe, men eg testet den opp i mot min DVD utgave og man såg veldig forskjeller. Men som sagt, ikkje den beste filmen å bruke som argument. Her enda til gode å se den på HD-DVD da. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Er det noen som kan fortelle meg om bilde/lyd er bra på Serenity (HD DVD)?Jeg har bestilt denne og håper det er over gjennomsnittet bra kvalitet da dette er en av mine yndlingsfilmer. 9148984[/snapback] Serenity ligger over middels hva kvalitet angår, men er ikke det aller beste. Pr. idag mener mange at disse er de alle beste HD-DVD'ene, hva lyd/bilde angår: Corpse Bride A Scanner Darkly The Ant Bully Happy Feet The Matrix Revolutions The Matrix Reloaded King Kong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå