Gunfreak Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Young Frankenstine, Blazing saddles og History of the world part 1. $42 fra amazon.com Samt Star Trek TOS sesong 1-3 for $180 også fra amazon.com 1000kr for 3 dager med med tv i High Def er ikke dårlig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 A Serbian Film £10.78 Fra amazon.co.uk. Samme feilen som jeg gjorde, den skal være klippet rimelig kraftig fikk jeg beskjed om når jeg nevnte den her når jeg kjøpte den. Var vel også en link med alt som var klippet bort også viss jeg ikke husker helt feil. Å for å gjøre innlegget litt relevant også: Fra amazon.com, Faster for den nette sum av $22,49. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Samme feilen som jeg gjorde, den skal være klippet rimelig kraftig fikk jeg beskjed om når jeg nevnte den her når jeg kjøpte den. CCV Entertainment skal etter sigende gi ut A Serbian Film den 27. april her i Norge, helt uklippet. Jeg har ikke sett noen butikker som har den i sitt sortiment enda, men det er vel kanskje ikke så rart... Jeg får vel gjøre som deg, holde meg til tråd-reglene... Tangled, $20 fra Amazon. Og Taxi Driver, The Incredibles, Tron: Legacy og et par andre Blu-rays dukket også opp i dag... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) A Serbian Film £10.78 Fra amazon.co.uk. Samme feilen som jeg gjorde, den skal være klippet rimelig kraftig fikk jeg beskjed om når jeg nevnte den her når jeg kjøpte den. Var vel også en link med alt som var klippet bort også viss jeg ikke husker helt feil. Jepp, var klar over dette. Den har enda ikke blitt sendt så jeg kan alltids avbestille å bare vente på den norske versjonen. The Departed £6.99 Amazon.co.uk. Endret 29. mars 2011 av Cortese Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 La A Serbian Film til side med en gang jeg fant ut at den var klippet i filler. Men da får jeg vente på den utgivelsen som kommer her på berget. Så kan jeg heller ta og gi bort filmen her i tråden, når den andre er på plass... Denne har jeg sett fram til en stund Lemmy: 49% motherf**ker. 51% son of a bitch. Fra amazon.com for $21,49. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hmm fikk refund på pakken med NCIS sesong 2 og In the Line of Fire fra amazon.co.uk selv om den har blitt sendt. Amazon.com: Scream $14.99 Scream 2 $14.99 Taxi Driver $12.99 Batman (20th Anniversary Edition Blu-ray Book) $21.49 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Amazon.com Black Swan $19.99 The Sopranos: season 6 - part 1 $26.49 The Sopranos: season 6 - part 2 $27.99 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Men da får jeg vente på den utgivelsen som kommer her på berget. Da fikk jeg den svenske Blu-ray utgivelsen av A Serbian Film, og kan bekrefte at den er uklippet. Den kom ut i Sverige en stund tilbake. Den norske utgivelsen blir identisk (den svenske utgivelsen har norsk tekst). Pussig nok (eller kanskje ikke) er den svenske utgivelsen trukket fra de fleste butikker, så jeg måtte kjøpe den privat via en svensk bekjent (betalte 160,-). Fikk dessuten den norske Blu-ray utgivelsen av Taxi Driver som kommer i butikkene onsdag i neste uke. For å si det sånn, med mindre du absolutt må ha norsk tekst, kjøp heller den amerikanske (som jeg fikk tidligere denne uken). Den er i digipack/pappcover og ser mye finere ut, og har i tillegg artcards. Den norske er helt plain BD cover. Men utifra hva jeg kan se, er de lik når det gjelder ekstramateriale. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 The Incredibles, $29.99 hos Amazon. Så lav som dollarkursen er for tiden, så er det bare å slå til. Kanonutgivelse. Norsk dato er ikke før i slutten av juni. 2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) The Tourist kom i dag fra amazon.com for $22.99 sammen med et par pakker til. Bestilte også The Next Three Days for $17.99 fra amazon.com Endret 5. april 2011 av Cortese Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 The Incredibles, $29.99 hos Amazon. Så lav som dollarkursen er for tiden, så er det bare å slå til. Kanonutgivelse. Norsk dato er ikke før i slutten av juni. Hvem er det du kjenner som klarer å få nye releaser så tidlig? Har denne blant mine preorders hos amazon.com, håper de setter den ned til $20 eller $25 innen den 12. Ikke det at ~180 kr er upris for en så forseggjort utgivelse. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Machete kr 199 cdon.com El Mariachi Trilogy kr 289 cdon.com Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 El Mariachi Trilogy kr 289 cdon.com Angående El Mariachi Triologien, er det mye ekstramateriell på denne? De selger den på DVD til 99,- på Platekompaniet, da bør utgivelsen lønne seg på BluRay til 289,-... Og for å forholde meg til reglene: Robocop til 39,90 på Spaceworld. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Yes Man (Blu-ray) - £4.99 @ play.com Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Yes Man (Blu-ray) - £4.99 @ play.com Takk! *løpe og kjøpe* Edit: Filler'n, opp til £7.49 i dag... *vurdere vurdere* Endret 7. april 2011 av PolarCow Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvem er det du kjenner som klarer å få nye releaser så tidlig? Julenissen. Tron / Tron Legacy steelbook. 249,- fra Lefdal. En aldri så liten kuriositet, da denne steelbook-utgaven ikke kommer ut i USA, men her hjemme på berget kommer den jaggu. Applaus. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Any Given Sunday (DC) £6.99 Play.com Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 tron classic/legacy dou steelbox pack 199.- Bankok dangerous 55.- Good luck chuck 29.- elkjøp.no Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 The Evil Dead £7.44 amazon.co.uk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Master And commander £9,99 Roead to perdition £8.99 Appaloosa £6.99 Alle fra play.com Holdt faktisk på å kjøpe Appaloosa og Master and commander i dag i butikken, de ville kosta med 200 blank, fikk samme filmene til 151 fra play, 49 spart jeg kan bruke på en billige prostituert 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå