Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Flere titler annonsert på HD DVD:

Fra Universal i USA i september:

For Love of the Game

The Last Starfighter

Cat People (1982, Natassja Kinski i HD :dribble: )

The Getaway (1994)

Patch Adams

 

Diverse europeiske utgivelser:

Natural Born Killers (Frankrike, f.eks. @Fnac)

Bridge to Terahibita (Frankrike, kommer ut tidligere/allerede ute? i Spania)

 

The Reaping (Tyskland, f.eks. Amazon.de, september).

 

Ellers, spanske DVDGo har for øyeblikket 20-25% avslag på en del HD DVD'er:

Underworld: Evolution - 24,80 EUR

An American Hauting (Maleficio) - 18,75 EUR

The Holiday - 18,74 EUR

Prestige (El Truco Final) - 23,99 EUR

Miami Vice (Theatrical Cut) - 18,71 EUR

Downfall (El Hudimiento) - 18,71 EUR (no English language)

The Perfume (El Perfume) - 28,76 EUR

Brothers Grimm (l Secreto de los Hermanos Grimm) - 18,71 EUR

 

Prisene inkluderer spansk mva. som jeg tror er på 16%, som skal trekkes fra når de sender ut av EU.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
......spanske DVDGo har for øyeblikket 20-25% avslag på en del HD DVD'er:

Underworld: Evolution - 24,80 EUR

An American Hauting (Maleficio) - 18,75 EUR

The Holiday - 18,74 EUR

Prestige (El Truco Final) - 23,99 EUR

Miami Vice (Theatrical Cut) - 18,71 EUR

Downfall (El Hudimiento) - 18,71 EUR (no English language)

The Perfume (El Perfume) - 28,76 EUR

Brothers Grimm (l Secreto de los Hermanos Grimm) - 18,71 EUR

 

Prisene inkluderer spansk mva. som jeg tror er på 16%, som skal trekkes fra når de sender ut av EU.

8995359[/snapback]

 

Var godt i gang med å bestille noen godsaker derifra helt til jeg kom frem til fraktprisene......60 euro for å sende en film?? Er de fullstendig på bærtur, eller har jeg bare gjort noe alvorlig feil når jeg la inn bestillingen.

Jeg bestilte selvsagt ikke når jeg så hva de skulle ha i frakt. :cry:

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar

For de som er ute etter en billig Blu-ray spiller: Panasonic Blu-Ray - Før 11995,- nå 4995,-, så da er det jo ikke nødvendig å kjøpe seg en PS3 for å få seg en billig Blu-ray spiller...

 

 

Da var endelig tven i hus, ble dritt lei av og vente på 46W2000 tven som jeg hadde bestilt men som aldri dukket opp, fikk tak i en Philips 47" som jeg håper jeg kommer til å kose meg med. Når først tven var i hus så var det like greit å få kjøpt HD DVD spilleren med en gang også, så da var en HD-XE1 bestilt og blir hentet på mandagen, så da er det jo mulig å få begynt å jobben meg ned i bunken av HD DVD filmer som har hopet seg opp siden nyttår, er ca. 94 filmer eller noe sånt som skal sees i ut året håper jeg (da teller jeg selvfølgelig ikke med de noen og 20 filmene som er under forhåndsbestilling og de 8-9 filmene som er på vei i posten :whistle: )

 

Edit:

 

Greit å ha kontakter, fikk 10k i rabatt på tven i forhold til hva butikken solgte den for :D

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Gratulerer med ny TV og kommende HD DVD-spiller! :thumbup:

 

Husk å oppgradere firmware'en på Toshiba'en ASAP (hvis den ikke allerede har fw2.0).

 

Ellers, hddvdformat.blogspot har specs og covere på HD DVD'ene det tyske selskapet Concorde slipper 3. september:

12 Monkeys

Alone in the Dark

Brothers Grimm

Lara Croft: Tomb Raider

Lara Croft: Tomb Raider II - Cradle of Life

Phantom of the Opera

The Jackal

Silent Hill

Underworld

We Were Soldiers

 

Noen er allerede ute andre steder, noen (foreløpig?) annonsert kun i Tyskland.

 

Mr. Bean's Holiday HD DVD annonsert i Australia den 15. august.

 

Warner Frankrike har annonsert noen franske filmer på HD DVD for slutten av oktober:

Kirikou et les bêtes sauvages

Le Coeur des hommes

Les Triplettes de Belleville

Listepris per stykk €24.99.

 

Les Triplettes de Belleville blir min, liker filmen svært godt, og det er uvesentlig om det er undertekster eller ikke.

Lenke til kommentar

Litt offtopic, men er det noen her inne som har bestillt denne?

 

Såvidt jeg har forstått så er dette den ultimate DVD utgivelsen med HD DVD discen som bonus? Eller er alle 5 Discene HD DVD'er?

 

Den ser iallefall utrolig lekker ut og jeg kommer nok til å bytte ut min koreanske SE med denne så fort jeg får penger. Noen som vet om den butikken sender til norge foressten?

Lenke til kommentar
Litt offtopic, men er det noen her inne som har bestillt denne?

 

Såvidt jeg har forstått så er dette den ultimate DVD utgivelsen med HD DVD discen som bonus? Eller er alle 5 Discene HD DVD'er?

 

Den ser iallefall utrolig lekker ut og jeg kommer nok til å bytte ut min koreanske SE med denne så fort jeg får penger. Noen som vet om den butikken sender til norge foressten?

9070366[/snapback]

Filmen på HD VD som ekstra (og hvis jeg ikke husker alt for feil, også som WMV HD på en disc for sammenligningens skyld), resten "standard" DVD + soundtrack CD.

Har fått svært god omtale for lyd og bilde, men ingen (for meg) forståelige undertekster gjorde at jeg endte med å avbestille mitt sett. Slik pressemeldingen ved annonseringa av settet var utformet er det nærliggende å tro at filmen kommer på HD DVD med engelske undertekster i et senere opplag (men sikkert ikke i en like flott boks).

 

Fnac sender til Norge, men settet er noe billigere hos Amazon Frankrike enn hos Fnac (det er såpass lenge siden jeg har handlet hos Fnac at jeg ikke er sikker på hvor stor forskjell det er i fraktpris).

Lenke til kommentar
Ja, leste nå at det ikke er engelsk tekst på. Det var jo ikke akkurat så kjekt. Men det frister å kjøpe settet uansett, bare for å ha det stående :p

9071274[/snapback]

Enig i det, opprinnelig forhåndsbestilte jeg settet den dagen det ble lagt ut for salg, men etter en liten reality check avbestilte jeg. Har ikke plass til spesialutgavebokser kun til demo/pynt (jeg vil jo ende opp med å kjøpe den enda en gang når den kommer med engelske undertekster), og det er mer enn nok av andre ting/filmer å bruke pengene på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...