Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sorry mac, men denne idiotiske diskusjonen ned på personnivå avslutter jeg her og nå. Har du noe mer konstruktivt og/eller fornuftig og komme med, så kan du heller sende en PM. Det var i utgangspunktet ikke direkte rettet mot deg, men du følte deg tydeligvis veldig truffet og gikk rett i skyttergrava. Igjen; det var bare ett generelt forslag for tråden, og vi avslutter som sagt de mer personlige tingene her og nå siden tråden ikke er rett sted for det. (En annen grunn til at jeg tok opp saken, er at det i ytterste konsekvens kan være snikreklamering, hvis _crs_ selger til andre også. Jeg vet ikke om han gjør det, derfor er jeg i utgangspunktet reservert mot å komme med kanskje ubegrunnede beskyldninger. Min personlige mening er uansett at privatkjøp ikke tilfører denne tråden noe.) 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Nå skal det sies at jeg egentlig er så imot at du gjør det, jeg bare kom med argument om hvorfor noen kan mene sånn. Så for min del kan du bare fortsette. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tror vi sier det slik at Ballsack fortsetter, jeg. Jeg, for min del, har ingenting i mot at han poster privatkjøpene. Jeg liker dem mer enn jeg misliker dem. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) forhånds bestilte også alien anthology limited edition fra play.com for 89.99£. Har blitt en dyr måned det her. mye godsaker som har release utover. Endret 16. oktober 2010 av Lugmeister Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tror jeg kjapt vil svare på Hrundis kommentar. (En annen grunn til at jeg tok opp saken, er at det i ytterste konsekvens kan være snikreklamering, hvis _crs_ selger til andre også. Jeg vet ikke om han gjør det, derfor er jeg i utgangspunktet reservert mot å komme med kanskje ubegrunnede beskyldninger. Min personlige mening er uansett at privatkjøp ikke tilfører denne tråden noe.) Jeg og Ballsack har en grei gjensidig avtale som vi begge er fornøyd med. Antar han nevner meg fordi hver post skal måtte inneholde kjøpsted (foreslår han heller bare skriver Amazon og prisen der, så er jeg ute av likningen). Snikreklamering kan vi slå fra oss med det samme. Det faller egentlig litt på sin egen urimelighet, da det i så fall er like mye snikreklame for Amazon eller Play eller andre kjøpsteder når det blir nevnt. Har forsåvidt pensjonert meg fra denne tråden, men for å bidra, kan jeg jo nevne en Blu-ray jeg fikk nylig, Apocalypse Now: Full Disclosure Edition. Virkelig flott utgave, med en mengde ekstramateriale og to versjoner av filmen. Den er regionsfri og kan f.eks. kjøpes fra Amazon.com for $42. Ingen utgivelsesdato i Norge foreløpig, om denne utgaven i det hele tatt kommer her. Hei då. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fikk i dag i posten: http://www.youtube.com/watch?v=hYOnQBF-XXI The last action hero - 7,49£ fra play og http://www.youtube.com/watch?v=b1maaGHXLFE&feature=related The golden compass (2 disc extended version) - 7,49£ fra play Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) På tide med ein liten oppdatering her. True blood sesong 2 £20.40 Se7en £10.15 Robin Hood Steelbook £15.26 The exorcist £10.15 Amazon UK The Princess And The Frog £8.49 National Treasure £8.49 Fra play.com South Park: The Complete Twelfth Season $30.49 Willy Wonka & the Chocolate Factory (Blu-ray Book) $19.99 Amazon.com Kjøpte også Skjønnheten og udyret til kr 199 i ein playcom butikk i bergensområdet. Endret 16. oktober 2010 av mafiaman Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Selv så kommer jeg inn på denne tråden for å se hva folk kjøper, kanskje kjøpe det samme selv på samme sted. Synes at Ballsack sine poster er direkte skryt, og irriterer meg grenseløst at jeg må betale det dobbelte av det han får de filmene for, pluss mange ganger flere dager før release. Men ikke noe jeg får gjort noe med, så må nøye meg med å rage hver gang han poster. Sist kjøpte er Wallace And Gromit The Complete Collection [blu-ray] Fra amazon.co.uk for £9.21 totalt. Endret 16. oktober 2010 av Mr. BadSmile 2 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hmm, ble en tur til på coop obs Jessheim The Bank Job - 99kr Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Selv så kommer jeg inn på denne tråden for å se hva folk kjøper, kanskje kjøpe det samme selv på samme sted. Synes at Ballsack sine poster er direkte skryt, og irriterer meg grenseløst at jeg må betale det dobbelte av det han får de filmene for, pluss mange ganger flere dager før release. Men ikke noe jeg får gjort noe med, så må nøye meg med å rage hver gang han poster. Hahaha, lattis bilde, nen jeg sa aldri den kostet 100,- hos Amazon. Det slår meg forøvrig at det er litt dobbelmoral ute å går i denne tråden. Jeg tror de aller fleste ønsker å skryte litt av kjøpene sine. Har man gjort en god deal eller kjøpt en film man digger, så hvorfor ikke? Skader ingen. Det er ironisk at Hrundi, faktisk like før han bringer på banen at privatkjøp burde bannlyses fordi det ikke hjelper noen i tråden, skryter av at han selv fikk kjøpt Lost Sesong 6 til feilpris. Hvordan hjelper det noen i tråden? Ingen får kjøpt den til samme prisen nå. Henger det på greip? Anyways, jeg tar hintet til _crs_. Ignorance is bliss, som det heter. Fikk i dag: The Last Boy Scout / Last Man Standing. $16.49, http://www.amazon.com/Standing-Action-Double-Feature-Blu-ray/dp/B003F18008/ Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 @Ballsack: Og dermed ble du vinneren av diskusjonen! Jeg mener du kan si den prisen du fikk kjøpt det for dog, men om det ønskes kan du jo legge til amazon-prisen med det samme, slik at det ikke oppstår noen misforståelser. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Iron Man 2 - 149,50 Kick-Ass - 199,50 på Platekompaniet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 For alle som bor i Skien eller i området, så har Spaceworld på Herkules kampanje med alle blu-rayer til 99 kroner. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 For alle som bor i Skien eller i området, så har Spaceworld på Herkules kampanje med alle blu-rayer til 99 kroner. Blu-ray Disc - Tilbudstråd! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Et par pre-orders fra Amazon.co.uk: The Game £12.59 Wild at Heart £12.59 Tror jeg fikk sett rundt 15 blu-ray filmer i helgen Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Predators. $24.99, http://www.amazon.com/Predators-Digital-Blu-ray-Adrien-Brody/dp/B0040YFR1Y/ Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 @Ballsack: Legg ved den egentlige prisen også? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 @Ballsack: Legg ved den egentlige prisen også? Det har vel egentlig ikke noe for seg. Jeg kan forstå at det tydeligvis kan skape litt frustrasjon. Så jeg tror vi heller kjører "det du ikke vet, har du ikke vondt av". Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Back to the Future Trilogy Limited DeLorean Edition GBP 57.44 @ amazon.com Free super saver delivery. Bestilt i går i dag gikk den ikkje ann å bestille. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Predators. $24.99, http://www.amazon.com/Predators-Digital-Blu-ray-Adrien-Brody/dp/B0040YFR1Y/ *bilde* Har du veldig lyst til å se om den er region free eller ikke? Så ikke så stygt ut det coveret der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå