Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Sorry mac, men denne idiotiske diskusjonen ned på personnivå avslutter jeg her og nå. Har du noe mer konstruktivt og/eller fornuftig og komme med, så kan du heller sende en PM. Det var i utgangspunktet ikke direkte rettet mot deg, men du følte deg tydeligvis veldig truffet og gikk rett i skyttergrava.

Igjen; det var bare ett generelt forslag for tråden, og vi avslutter som sagt de mer personlige tingene her og nå siden tråden ikke er rett sted for det.

(En annen grunn til at jeg tok opp saken, er at det i ytterste konsekvens kan være snikreklamering, hvis _crs_ selger til andre også. Jeg vet ikke om han gjør det, derfor er jeg i utgangspunktet reservert mot å komme med kanskje ubegrunnede beskyldninger. Min personlige mening er uansett at privatkjøp ikke tilfører denne tråden noe.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg kjapt vil svare på Hrundis kommentar.

(En annen grunn til at jeg tok opp saken, er at det i ytterste konsekvens kan være snikreklamering, hvis _crs_ selger til andre også. Jeg vet ikke om han gjør det, derfor er jeg i utgangspunktet reservert mot å komme med kanskje ubegrunnede beskyldninger. Min personlige mening er uansett at privatkjøp ikke tilfører denne tråden noe.)

Jeg og Ballsack har en grei gjensidig avtale som vi begge er fornøyd med. Antar han nevner meg fordi hver post skal måtte inneholde kjøpsted (foreslår han heller bare skriver Amazon og prisen der, så er jeg ute av likningen). Snikreklamering kan vi slå fra oss med det samme. Det faller egentlig litt på sin egen urimelighet, da det i så fall er like mye snikreklame for Amazon eller Play eller andre kjøpsteder når det blir nevnt.

Har forsåvidt pensjonert meg fra denne tråden, men for å bidra, kan jeg jo nevne en Blu-ray jeg fikk nylig, Apocalypse Now: Full Disclosure Edition. Virkelig flott utgave, med en mengde ekstramateriale og to versjoner av filmen. Den er regionsfri og kan f.eks. kjøpes fra Amazon.com for $42. Ingen utgivelsesdato i Norge foreløpig, om denne utgaven i det hele tatt kommer her.

Hei då.

Lenke til kommentar

På tide med ein liten oppdatering her.

True blood sesong 2 £20.40

Se7en £10.15

Robin Hood Steelbook £15.26

The exorcist £10.15

Amazon UK

The Princess And The Frog £8.49

National Treasure £8.49

Fra play.com

South Park: The Complete Twelfth Season $30.49

Willy Wonka & the Chocolate Factory (Blu-ray Book) $19.99

Amazon.com

Kjøpte også Skjønnheten og udyret til kr 199

i ein playcom butikk i bergensområdet.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar

Selv så kommer jeg inn på denne tråden for å se hva folk kjøper, kanskje kjøpe det samme selv på samme sted. Synes at Ballsack sine poster er direkte skryt, og irriterer meg grenseløst at jeg må betale det dobbelte av det han får de filmene for, pluss mange ganger flere dager før release. Men ikke noe jeg får gjort noe med, så må nøye meg med å rage hver gang han poster.

2010-10-15_0031.png

Sist kjøpte er Wallace And Gromit The Complete Collection [blu-ray]

Fra amazon.co.uk for £9.21 totalt.

Endret av Mr. BadSmile
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Selv så kommer jeg inn på denne tråden for å se hva folk kjøper, kanskje kjøpe det samme selv på samme sted. Synes at Ballsack sine poster er direkte skryt, og irriterer meg grenseløst at jeg må betale det dobbelte av det han får de filmene for, pluss mange ganger flere dager før release. Men ikke noe jeg får gjort noe med, så må nøye meg med å rage hver gang han poster.

Hahaha, lattis bilde, nen jeg sa aldri den kostet 100,- hos Amazon.

Det slår meg forøvrig at det er litt dobbelmoral ute å går i denne tråden. Jeg tror de aller fleste ønsker å skryte litt av kjøpene sine. Har man gjort en god deal eller kjøpt en film man digger, så hvorfor ikke? Skader ingen. Det er ironisk at Hrundi, faktisk like før han bringer på banen at privatkjøp burde bannlyses fordi det ikke hjelper noen i tråden, skryter av at han selv fikk kjøpt Lost Sesong 6 til feilpris. Hvordan hjelper det noen i tråden? Ingen får kjøpt den til samme prisen nå. Henger det på greip?

Anyways, jeg tar hintet til _crs_. Ignorance is bliss, som det heter.

Fikk i dag:

The Last Boy Scout / Last Man Standing.

$16.49, http://www.amazon.com/Standing-Action-Double-Feature-Blu-ray/dp/B003F18008/

post-152029-1287312108,957_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...