Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Njål 1 Happy Camper. :)

Med dagens firmware-oppdatering av min Toshiba HD-XE1 HD DVD-spiller er de to eneste titlene jeg har som har kranglet blitt problemfrie (Hollywoodland og Children of Men).

Til tross for at det etter alt å dømme har vært selve disc'ene som har ligget utenfor spec (feil i sammenliming på partier av et par av Universals Combo'er) har man klart å løse problemet ved å gjøre spillerne mer tolerante for feil.

Imponerende av Toshiba.

 

Og bestilt Face/Off HD DVD fra DVD Pacific.

Lenke til kommentar

Fox-filmen Mr. & Mrs. Smith er ute på HD DVD i Polen (og det før den er annonsert med fast dato på Blu-ray av Fox USA).

 

Det som kanskje er mer interessant er at samme selskap har rettigheter til en del andre filmer i Polen, som Leon, The Shawshank Redemption, Kill Bill (i 1 og 2-versjonen; The Whole Bloody Affair er det uansett Weinstein som har rettighetene til, og de er HD DVD-ekslusive enn så lenge).

 

Underworld: Evolution er også ute på HD DVD i Polen (vet ikke om det blir noe billigere/lettere å skaffe enn den spanske for interesserte).

Lenke til kommentar

Kopiert fra siste filmer-tråden, hvor jeg postet feil. :p

 

Alle på Blu-Ray:

 

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - Expert, 220,-

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest - Expert, 220,-

The Prestige - Expert, 220,-

Open Season - Expert, 220,-

Rocky Balboa - Expert, 220,-

Blood Diamond - Axelmusic.com, 150,-

Babel - Axelmusic.com - 195,-

Nine Inch Nails - Live: Beside You In Time - Axelmusic.com, 135,-

John Legend - Live At The House of Blues - Axelmusic.com, 180,-

Lenke til kommentar
Dyrt å handle i butikk ja :p

8975965[/snapback]

Vel, det er jo for så vidt det, men det gjelder jo egentlig alle varer. Alltid billigere å importere, men BD-spilleren min er sone B og kan derfor heller ikke ta alle Sone A-disker, så dermed må det bli litt handling i Norge også. Men personlig synes jeg ikke det er så enormt stiv pris heller for et nytt format. Husker godt DVD-priser i 3-400-kronersklassen da DVD ble introdusert. Expert er for øvrig en av landets billigste på Blu-Ray. Free Record Shop tar 349,-, Lefdal/Elkjøp 299,-, PK tar 249,- for noen titler og litt mer for andre, mens Expert har fastpris på 249,-. Jeg kjøper mine til innkjøpspris, og da kan du jo selv regne ut at norske butikker ikke kan gå så veldig mye lavere i pris når innkjøpsprisen er 210-230,- per disk. Mye penger er det, men sånn er det når det er kommet noe nytt og man er nødt til å ha det. :p

Lenke til kommentar

Når man sitter på Sone B spillere så er det ikkje så mye valg nei, og DVD var jo latterlig dyrt i sin tid det også ja.

 

Hovudgrunnen til at eg importete meg ein PS3 i forige uke var mtp. Sone A filmer, sparer vanvittig mye på det i lengden.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...