Tord93 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Oioioi, nå blir det free delivery på Amazon.co.uk til Norge Men bare på varer over 25£ hvis jeg forstår det riktig. Fra £19,96 kan du få gratis frakt, under grensa med andre ord Da må jeg ha lest feil eller litt for raskt Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Fra £19,96 kan du få gratis frakt, under grensa med andre ord Ser ut som Amazon er ganske slapphendt med den "bestill for £25 for å slippe frakt". Jeg la til noe som bare kostet £22, og da kunne jeg velge slippe frakt da også. Og etter fratrekk av britisk MVA, ble summen bare £19, altså godt under 200-grensen. Endret 14. oktober 2010 av ballsack Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Benyttet meg av supertilbudet til Expert i dag. Fikk med Blu-ray spiller og 20 Blu-ray filmer til 1699,- kroner! Se i tilbudsavisen om dere lurer på hvilke filmer det er snakk om. Filmene er av typen 2 i 1. Det er det eneste som er litt dumt, men allikevel er det et supert tilbud. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Dr. Strangelove - Or: How I Learned To Stop Worrying And Love The Bomb på platekompaniet.no -- 129,50 kr Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy på thehut.com -- £17,95 2001: A Space Odyssey: Special Edition på play.com -- £7,99 2010: The Year We Make Contact på play.com -- 8,99 Fringe: Season 1 på play.com -- £15,99 Saw VI på play.com -- £11,99 Spaghetti Westerns Blu-ray Collection på play.com -- £25,99 Endret 15. oktober 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Pan's Labyrinth > på Ica til 99 Maria full of grace > fra play Final Fantasy - the spirits within > fra play Final Fantasy VII - advent children > fra play Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Spaghetti Westerns Blu-ray Collection på play.com -- £25,99 Bare ett tips hvis du fortsatt kan cancel hos play på denne; hos amazon.co.uk koster den nå £23.99, i tillegg trekker de fra VAT så den havner på rundt £20-21 antar jeg. Mao. under tollgrensa, noe den ikke er hos play. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Minority Report steelbook og The Dark Knight steelbook til 80,- per stk. Takk til _crs_ som skaffet dem for meg. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Spaghetti Westerns Blu-ray Collection på play.com -- £25,99 Bare ett tips hvis du fortsatt kan cancel hos play på denne; hos amazon.co.uk koster den nå £23.99, i tillegg trekker de fra VAT så den havner på rundt £20-21 antar jeg. Mao. under tollgrensa, noe den ikke er hos play. Takk for tipset. Er klar over at den er billigere på amazon, men bestilte denne for omtrent en måned siden, har bare ikke postet her på en stund. Endret 15. oktober 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Iron Man 2 Bluray inkludert DVD til 229 kr på en butikk jeg ikke husker navnet på... Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hoho, fikk en gledelig overraskelse i posten i dag Jeg forhåndsbestilte Lost: The Complete Sixth Season - The Final Season hos DVDhuset en gang i juni i år. Den lå da inne til en helt klart feil pris, men jeg tenkte jeg kunne prøve. I dag kom den, og til den prisen jeg bestilte den til.... 149,- kroner! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hoho, fikk en gledelig overraskelse i posten i dag Jeg forhåndsbestilte Lost: The Complete Sixth Season - The Final Season hos DVDhuset en gang i juni i år. Den lå da inne til en helt klart feil pris, men jeg tenkte jeg kunne prøve. I dag kom den, og til den prisen jeg bestilte den til.... 149,- kroner! Hehe, grattis! Jeg forhåndsbestilte fringe sesong 1 på bluray fra play.com, til 14.99£, tilbud Artig å komme over sånne supertilbud.. Har bestilt lost premium collector's edition, kommer snart Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Minority Report steelbook og The Dark Knight steelbook til 80,- per stk. Takk til _crs_ som skaffet dem for meg. Hvordan får _crs_ tak i de så billig? Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hvordan får _crs_ tak i de så billig? Samme lurer jeg på. Endret 16. oktober 2010 av waveshaft Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Han kjenner vel noen i distribusjonsapparatet i statene tenker jeg...får de antageligvis til innkjøpspris. Jeg lurer på om vi snart bør oppdatere reglene i denne tråden. Tenker da på om vi skal utelate private kjøp, siden det ikke hjelper andre i noen stor grad. Hvis vi ser bort i fra den opplagte "skrytefaktoren", så kan denne tråden hjelpe andre til og finne gode tilbud og de beste stedene og kjøpe BD'er. Bare en tanke... Edit; var akkurat ute i postkassa, og for å holde meg til dels innenfor topic, så kom disse nå; Time Bandits til £6 Anonyma: The Downfall Of Berlin til £6.99 Begge fra play Endret 16. oktober 2010 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg lurer på om vi snart bør oppdatere reglene i denne tråden. Tenker da på om vi skal utelate private kjøp, siden det ikke hjelper andre i noen stor grad. Hvis vi ser bort i fra den opplagte "skrytefaktoren", så kan denne tråden hjelpe andre til og finne gode tilbud og de beste stedene og kjøpe BD'er. Det forslaget er på grensen til latterlig, etter min mening. Bare fordi man ikke hjelper folk med å finne gode tilbud, så skal privatkjøp diskrimineres? Lukter misunnelse lang vei. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Lukter misunnelse lang vei. Det må være noe av det dummeste jeg har hørt og lest på lenge (men det kom vel ikke som noen overraskelse at det var akkurat du som mente dette...) Det er bare ett forslag, og ikke opp til meg. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det må være noe av det dummeste jeg har hørt og lest på lenge (men det kom vel ikke som noen overraskelse at det var akkurat du som mente dette...) Jeg tror ikke det. For du har enda ikke kommet med et godt argument på hvorfor privatkjøp ikke passer i tråden. Ja, jeg får kjøpt til gode priser, men hvorfor skal ikke jeg også få poste hvilke filmer jeg kjøper. Jeg står ved det jeg sa. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg tror ikke det. For du har enda ikke kommet med et godt argument på hvorfor privatkjøp ikke passer i tråden. Det er jo rett og slett fordi vi andre ikke kan utnytte oss av samme tilbud. Poenget med tråden er vel mer å vise hva man har kjøpt, og hvor, som et slags tips til andre - og dette blir da eksludert. Show-off (ikke negativt) passer bedre i "Bilde av din filmsamling". Endret 16. oktober 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er jo rett og slett fordi vi andre ikke kan utnytte oss av samme tilbud. Poenget med tråden er vel mer å vise hva man har kjøpt, og hvor, som et slags tips til andre - og dette blir da eksludert. Show-off (ikke negativt) passer bedre i "Bilde av din filmsamling". Det er igjen det samme dårlige argumentet som Hrundi først kom med. Det finnes allerede en tilbuds-tråd for Blu-ray. Hvis det skal være slik som du sier her, så blir grensen mellom disse to trådene veldig vag. Filmene jeg kjøper, kan andre også kjøpe i hvilken som helst butikk de selv velger, om enn ikke til samme pris. Det er fremdeles et tips, om enn bare et film-tips. Jeg har allerede sett at andre senere har kjøpt filmer som jeg har postet på et tidligere tidspunkt. Men hvis dette skal være så vanskelig for folk, så får jeg heller la være. Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Det finnes jo allerede en tilbudstråd for BD-er, hvor det postes gode tilbud. De som vil finne gode tilbud kan heller følge med der. Jeg må nok ta Ballsack sin side her, det er jo kjøpte BD-er, og hadde jeg hatt samme muligheten for å handle BD-er billig, ville jeg gjort det samme. EDIT: Ser Ballsack kom med det samme. Endret 16. oktober 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå