Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grindhouse. Kjøpte av _crs_ for 100,-.

 

post-152029-1285688802,3906_thumb.jpg

 

post-152029-1285688810,9369_thumb.jpg

 

post-152029-1285688817,942_thumb.jpg

 

 

Det skorter ikke på ekstramateriale. :dribble:

 

 

Disc One

Planet Terror (87.51)

· Includes Machete Trailer (2.26)

· Includes Planet Terror Commentary by Writer/Director Robert Rodriguez and Audience Reaction Track

· Intermission Cards

· Werewolf Women of the SS Trailer (1.49)

· Don't Trailer (1.18)

· Thanksgiving Trailer (Includes trailer Commentary by Director Eli Roth and Co-writer/Actor Jeff Rendell) (2.25)

Death Proof (86.50)

 

Disc Two

Trailers

· Extended Werewolf Women of the SS Trailer (optional Commentary track by Director Rob Zombie) (4:59)

· The Making of Werewolf Women of the SS (8:48)

· Extended Don't Trailer (optional Commentary track by Director Edgar Wright) (1:35)

· The Making of Don't Trailer (9:40)

· Don't Storyboard/ Trailer comparison (optional Commentary track by Director Edgar Wright) (1:40)

· Don't Storyboards Still Gallery (70 pictures)

· Don't Poster with extended Don't score by David Arnold

· The Making of Thanksgiving Trailer (6:27)

 

Planet Terror

· Robert Rodriguez's 10-minute Film School (11:50)

· The Badass Babes of Planet Terror (11:49)

· The Guys of Planet Terror (16:30)

· Casting Rebel (5:38)

· Sickos, Bullets, and Explosions: The Stunts of Planet Terror (13:16)

· The Friend, The Doctor, and the Real Estate Agent (6:40)

· Planet Terror poster gallery

· Comic Con 2006 Featuring the Directors and Cast of Grindhouse (23:35)

 

Death Proof

· Stunts on Wheels: The Legendary Drivers of Death Proof (20:39)

· Quentin's Greatest Collaborator: Sally Menke (4:36)

· The Guys of Death Proof (8:14)

· Kurt Russell as Stuntman Mike (9:32)

· Finding Quentin's Gals (21:13)

· The Hot Rods of Death Proof (11:46)

· The Uncut Version of "Baby, It's You" performed by Mary Elizabeth Winstead (1:46)

· Introducing Zoe Bell (8:57)

· Double Dare trailer (2:34)

· Death Proof Extended music

· Death Proof poster gallery

 

Additional extras

· The Makeup Effects of Planet Terror (12:02)

· Robert Rodriguez's 10-minute Cooking School (8:30)

· From Texas to Tennessee: The Production Design of Death Proof (8:01)

· Quentin Tarantino and Robert Rodriguez New York Times interview (60:00)

· Hobo with a Shotgun Trailer - Grindhouse Trailer Contest Winners (2:00)

 

Endret av ballsack
Lenke til kommentar

1 of: True Blood Season 2 (HBO) [blu-ray] [2009] [blu-ray] £24.66

1 of: Doctor Who - The Complete Series 5 (Limited Edition Steelbook) [blu-ray] [blu-ray] £49.76

1 of: The Pacific - Complete HBO Series - Amazon Exclusive (Includes: Inside The Battle Of Peleliu) [blu-ray] £29.73

1 of: Back to the Future Trilogy Limited DeLorean Edition [blu-ray] [blu-ray] £57.44

+ moms og tollgebyr

 

prince of persia double play 16.27

Robin Hood - Extended Director's Cut Limited Edition Steelbook with Booklet [blu-ray] 17.24£

Metropolis [Reconstructed & Restored] (Masters of Cinema) Limited Edition Dual Format Steelbook [blu-ray] 17.29£

Alt over fra amazon.co.uk

 

Predators: Triple Play Edition (Blu-ray, DVD & Digital Copy) (2 Discs) (Play.com Exclusive Steelbook) (Blu-ray) 17.99 play.com

 

Iron man 2 99kr fra elkjop.no

 

Ble en liten bestilling gitt, og blir sikkert mere.

Lenke til kommentar

Idag fikk jeg den nylig slupne Criterion Collection Blu-ray-utgivelsen av Charade, en film jeg har hatt lyst til å se lenge. Fun fact: Jeg trodde faktisk inntil veldig nylig at denne var en Hitchcock-film.

Denne utgivelsen skulle Amazon.com ihvertfall ha US$29.49 for.

 

Igår fikk jeg Kino International Blu-ray-utgivelsene av Steamboat Bill, Jr. og Pandora and the Flying Dutchman. Disse ble kjøpt fra DeepDiscount sitt Buy One - Get One-tilbud, så samlet pris på disse ble US$22.72 .

 

Forgårs fikk jeg Kar Wai Wongs Fallen Angels og Happy Together. Samme format, utgiver, butikk og tilbud som de over, disse kom da tilsammen på US$19.47 .

Lenke til kommentar

Kjøpte en bunch Blu-rays for helgen, så nå blir det film-maraton 2 dager i strekk! :D Betalte ca. 500,- til sammen, men noen av dem gjorde jeg en byttehandel på.

 

The Departed, Drag me to Hell, State of Play, The Orphanage, The Kingdom, Watchmen, Zodiac, Inside, 30 Days of Night, 2001, Eyes wide shut, The Shining, Full Metal Jacket, A Clockwork Orange og Gangs of New York.

post-152029-1285964419,9563_thumb.jpg

post-152029-1285964433,5759_thumb.jpg

Lenke til kommentar

På fredagen som var fikk jeg El secreto de sus ojos og Closer på Blu-ray fra Amazon.com, disse kostet meg henholdsvis US$26.99 og US$15.49 .

 

Også fikk jeg samme dag X-Men Origins: Wolverine på Blu-ray av min bror som en prematur gebursdagspresang, så den kostet meg ingenting.

 

I forrige uke tok faktisk Blu-ray-samlingen min igjen HD DVD-samlingen, uten at jeg viste det der og da, nå har jeg 370 HD DVDer, og 375 Blu-rays.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Fikk selv nettopp pakke med DOA og New Police Story til ca $31 der kom ingen fortolling.

 

Ny bestilling på vei:

Get Him To The Greek $24.99

Piranha $20.99

Terminator Salvation (Director's Cut) $13.99

Frozen $15.49

3:10 To Yuma $7.99

The New York Ripper $16.49

The Diplomat $14.99

 

Alt fra Amazon.com

 

True Blood Season 1 £20.40

Survival Of The Dead £7.01

Friday The 13th - The Original £7.23

30 Days Of Night £5.52

Date Night £15.26

Clash of the Titans £13.56

 

Fra Amazon.co.uk

Lenke til kommentar

31.49$ (pluss en halvtime i kø på posten, pluss 167kr i fortolling og mva :wallbash: )

 

Det hadde jeg klagd på, i følge tollvesenets omregningskurser må man tilbake til i sommer for at $31.49 skal være over 200,-.

 

Det tenkte jeg faktisk ikke over :ohmy: De har vel heller ikke lov til å ta med frakt i tillegg. For med frakt ble det $37.97. Pakken kom den 30 eller før, vet ikke hva kursen var på da.

 

edit: Skal jeg ta bilde av pakken? Så kan dere se om det stemmer :p

Endret av Tord93
Lenke til kommentar
Det tenkte jeg faktisk ikke over :ohmy: De har vel heller ikke lov til å ta med frakt i tillegg. For med frakt ble det $37.97. Pakken kom den 30 eller før, vet ikke hva kursen var på da.

 

Så lenge verdien på varen er under 200,-, skal ikke frakten taes med i beregningen, og du skal ikke betale MVA eller gebyr. Amazon er flinke til å skrive alt korrekt, så var prisen $31.49, regner jeg med det også står på pakken. Og da har Posten tabbet jeg skikkelig ut.

Lenke til kommentar

Det der skjedde meg en gang og, at jeg betalte ut en pakke som var feilaktig mums-belagt.

Jeg ringte til kundeservice hos posten, og hun som satt der sa at nå som pakken allerede var betalt ut var det snakk om mye innsats fra min side for å få de pengene tilbakebetalt, jeg måtte nærmest gå til sak virket det som. Men hadde det vært slik at jeg hadde tatt telefonen før jeg hadde betalt den ut, skulle en saksbehandler hos posten klare å rette opp i slikt på direkten.

Så etter det har jeg alltid dobbeltsjekket kursen hos toll.no på mums-belagte pakker som er rett rundt tohundrekronersgrensa.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...